Bram Moskowiz

07-02-2012 20:38 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zojuist in de DWDD: Bram kiest voor mooi ipv slim, omdat sex zo belangrijk is. Is dit zo?
Not a day goes by I don t think about you.
Nee, kriebelbeest, hier nog eentje. Ik vind 'm heel charmant en welbespraakt. Als ik zap en ik kom Bram tegen, dan blijf ik 'hangen' :-)
quote:kriebelbeest2 schreef op 07 februari 2012 @ 21:24:

Ben ik de enige die Bram een aantrekkelijke man vindt? Nee, ik vind hem ook wel iets hebben
quote:ppuckiee schreef op 07 februari 2012 @ 21:29:

Nee, kriebelbeest, hier nog eentje. Ik vind 'm heel charmant en welbespraakt. Als ik zap en ik kom Bram tegen, dan blijf ik 'hangen' :-)

Precies, dat bedoel ik.

Die man heeft charisma, zeer aantrekkelijk.
Een vrouw van 30 heb je niet voor haar levenservaring.
Inderdaad, en een oude zak heb je niet om zijn grijze haren...
quote:Henkjan41 schreef op 07 februari 2012 @ 21:30:

Een vrouw van 30 heb je niet voor haar levenservaring.

Wat een onzin zeg.

Ik ben nog geen 30, maar kan met recht zeggen dat ik meer levenservaring heb dan een bepaald percentage 40-ers.

Bovendien verschilt Eva niet zo heel veel van Bram. Ze weet waar ze het over heeft, is welbespraakt, goed op de hoogte en intelligent.

Nee hoor, leuke combi die twee!
Trouwens, Eva is 30+.
Klopt, ik lees net dat zij van 78 is....34 jaar dus.

En zij is in Oklahoma geboren en afkomstig uit Tjechie.

Dacht altijd dat zij Nederlandse is.
quote:kriebelbeest2 schreef op 07 februari 2012 @ 21:30:

[...]

Precies, dat bedoel ik.

Die man heeft charisma, zeer aantrekkelijk.Sommige oudere mannen en vrouwen (Mi 50+) blijven aantrekkelijk
Vond het nogal dom overkomen, helemaal omdat zij het tegenovergestelde zei.
Als ik Bram zie, moet ik toch altijd nog denken aan dat bericht dat de smsjes van de zus van Dino Soerel uitlekten, die met Bram scharrelde. Die smste iets als: 'Wanneer zie ik je weer, geile befkoning?'

Verbaast mij toch altijd hoe hij een spoor van mooie vrouwen achter zich laat, maar heb wel uit bronnen gehoord dat Eva niet de enige is en dat het veelvuldige vreemdgaan gewoon doorgaat. Vind ik wel jammer, want ik vind Eva wel een tof wijf
Heeft een hoofdredactrice van een vrouwenblad niet een boekje geschreven over egoistische lovers? En dat ze beiden een relatie met Bram gehad hadden en het daarop gebaseerd hadden? Staat me iets van bij...
quote:missy_acy schreef op 07 februari 2012 @ 21:23:

En het is 1 grote illusieNou, vertel eens. Jij schijnt er alles van te weten.
quote:ppuckiee schreef op 07 februari 2012 @ 21:29:

Nee, kriebelbeest, hier nog eentje. Ik vind 'm heel charmant en welbespraakt. Als ik zap en ik kom Bram tegen, dan blijf ik 'hangen' :-)Kan ik mij bij aansluiten, voor een tijd terug was hij bij het progamma Collegetour, en dan ik echt van hem genieten.
Nouja die verslaggeefster vroeg aan Eva Jinek: "Kiezen mannen voor slimme vrouwen denk je?" Waarop zij zei: 'Slimme mannen wel' Daar zou je je conclusies uit kunnen trekken t.a.v. Moskowitz :P

Ik vind 'm overigens niet lelijk maar ook niet echt knap en vooral een arrogante kwal

Sex is wel belangrijk, maar ik zou voor slim kiezen. Schoonheid vergaat al snel, intelligentie niet (of iig minder snel, en als je geluk hebt en niet dement wordt helemaal niet)
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Nu heb ik vanochtend even naar WNL zitten kijken, en het ging over de elfstedentocht, maar wat een afgang zeg die meiden.
Het hele WNL mogen ze ( wat mij betreft) meteen van de buis halen.
Misschien valt hij wel op jou? Jij bent ook niet zo snugger om een topic te openen met daarin de naam verkeerd gespeld. Ik hoop voor je dat je wel knap en sexy bent.
Ik vind Bram ook een charmante en erudiete man
I am surrounded by morons
En ook nog een geile befkoning blijkbaar ... Tjonge. Die Bram .
quote:louisavuitton schreef op 08 februari 2012 @ 09:38:

Misschien valt hij wel op jou? Jij bent ook niet zo snugger om een topic te openen met daarin de naam verkeerd gespeld. Ik hoop voor je dat je wel knap en sexy bent.heb je het over mij?
quote:Cateautje schreef op 07 februari 2012 @ 20:46:

Ik kan me niet voorstellen dat die man geen maagd meer is.Weet je wel hoe rijk die vent is?
quote:kriebelbeest2 schreef op 07 februari 2012 @ 21:24:

Ben ik de enige die Bram een aantrekkelijke man vindt? Hier nog één
Wat eten we vanavond?
Ik ben wel benieuwd of al die vrouwen die Bram een lekker ding vinden dat ook zouden vinden als hij bijv. vuilnisman was :p
Natuurlijk niet Nina, succes erotiseert!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven