Versierpogingen

31-01-2012 21:41 936 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier een algemeen topic om je (gekke) ervaringen met versierpogingen neer te plempen. Rare mannetjes die je aanspreken op straat, je eigen knullige of succesvolle jacht, flirts met collega en de uitkomst daarvan, we horen het graag!

(ik had even snel gezocht maar kon een dergelijk algemeen topic nog niet vinden. als die er wel is dan zie ik de link wel verschijnen)
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Ik had het vorige week nog, in de kroeg. Ik was met 2 vriendinnen en van één van hen was haar vriend ook aanwezig, dus op een gegeven moment besloten we om bij de mannen te gaan staan. Ik stond een beetje om me heen te kijken toen ik naast me 2 mannen zag staan die zo van de piste waren afgestapt (lees: skibroek + snowboots nog aan en geen enkel klontje gel in hun haar), nouja ik draai eigenlijk weer weg tot een van de twee tegen mij zegt (openingszin dus...): "Wat is nou jóu hoogtepunt van afgelopen jaar?" Ik dacht...wtf...ik zeg: ehhh ja weet ik veel...de vakantie!? (Haha)...Nouja toen kwam het hele wintersport verhaal, bladiebladiebla.... Opeens vraagt hij ook nog aan me: "Is dit nou de echte jij, die je nu laat zien, of doe je je anders voor?"...

Achteraf best om gelachen, maar op het moment zelf dacht ik....mennnn oh menn...dít gaat te fur!
Openingszinnen zijn echt zelden leuk helaas.....
Jep... Was misschien ook wel een had-je-bij-zijn-momentje, maar pff...
Mijn favoriete openigszin is: Hallo!

Werkt echt altijd!
quote:-nora- schreef op 04 februari 2012 @ 20:37:

Ghehe nee, maar volgens mij heeft ie ook niet zo'n punthoofd

Toch heeft 'ie wel een goed gezicht. Zo'n 1 wenkbrouw optrekken zou 'm nog kunnen redden :P (dat is zoiezo gaaf - ik kan dat niet :( )

Ik was eindelijk bijna klaar met meelezen maar ik wilde toch even zeggen: ik kan het wel! :D Maar ik heb het nog nooit gebruikt om te flirten... alleen tegen mezelf in de spiegel.

Ik stond in de supermarkt broodjes uit te zoeken na weinig uurtjes slaap (bedrijfsfeest gehad en maar 3 uur slaap gehad geloof ik) dus ik was niet helemaal wakker. Komt er een (leuke) jongen een praatje maken, en ik praat gezellig terug tot ik telefoon krijg van mijn vriend. Later komt hij weer in de buurt staan als ik wil gaan afrekenen, zegt hij ga je soms voor iemand koken? Ik: ja voor mijn vriend, hij belde net. Zegt ie shit, heb ik weer.. Maar ik ga toch een bos bloemen voor je kopen omdat ik je zo'n mooie vrouw vind (loopt weg om bloemen te zoeken en als hij ze afrekent zegt hij "nee, wacht, deze zijn niet mooi genoeg" en gaat een andere bos uitzoeken. Toen ik stralend met een mooie bos bloemen met hem de winkel uitliep zei hij "misschien kom ik je nog wel eens tegen hier of tijdens een avond stappen, ik vond het leuk om je te ontmoeten, tot ziens!" en loopt weg, mij met een brede glimlach achterlatend. Mijn dag was gelijk goed.

Misschien wel bijna een jaar later stond ik op het station op de trein te wachten en had ik ontzettende sjans met een jongen op het spoor aan de overkant, tot hij opeens weg was. Komt ie even later mijn spoor opgelopen, ik stond ondertussen koffie te drinken aan zon soort bar en dacht ooooo shit hij komt gewoon met me praten haha. Leuk gesprek gehad en toen kwamen we er op hetzelfde moment achter dat hij de supermarkt bloemen jongen was! Voor de tweede keer geen nummer gegeven door (dezelde) vriend en toen zei hij: De derde keer dat ik je zie geef je mij je nummer. Misschien soort lot...?
Ghehe ja bijna ballen idd. In die fase zit ik nog steeds! huhu

En ja wij hadden schoolmail, onderdeel van de lessen informatica. Ik kan me niet herinneren dat er veel op binnen kwam hoor, mededelingen gingen nog steeds via de mentor en proefwerken gewoon op papier.

"Is dit nou de echte jij, die je nu laat zien, of doe je je anders voor?" Oh my god :| Was dat misschien een zekere forummer?

Mooi verhaal van die bloemenjongen joh! Mannen die alleen even moeten zeggen dat iemand zo mooi is, het kan nog in Nederland!
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Bloemenverhaal is wel geniaal. Het lijkt wel een clouseau tekst! Die vriend, is die er nog? Anders moet je weer ergens koffie gaan drinken met ene brak hoofd om het lot ene handje te helpen.
quote:-nora- schreef op 08 februari 2012 @ 22:24:

Mooi verhaal van die bloemenjongen joh! Mannen die alleen even moeten zeggen dat iemand zo mooi is, het kan nog in Nederland!

Tuurlijk kan dat, hoorde gisteren een vriendin nog zoiets vertellen.

Haar respons was: wat denkt zo'n jongen wel niet.

Haar vriend: hoefde ik geen bloemen te kopen, mooi man!

Dat is dus exact de reden dat mensen uit het stijlvolle maar straatarme deel van Europa ons zo'n horken vinden..
Mij is recent ook nog verteld dat ik 'een prachtige vrouw' ben. Dat gebeurt dus gewoon hoor!

Nou heeft ie wel gelijk natuurlijk...
Iemand zomaar mooi noemen is ook wel corny natuurlijk. Volgens mij horen mooie vrouwen dat ook best wel vaak. Ik steek dus spontaan mooie vrouwen de middelvinger op en steek mijn tong uit..... bij wijze van onderscheiding
quote:dedeurkruk schreef op 08 februari 2012 @ 22:40:

Iemand zomaar mooi noemen is ook wel corny natuurlijk. Volgens mij horen mooie vrouwen dat ook best wel vaak. Ik steek dus spontaan mooie vrouwen de middelvinger op en steek mijn tong uit..... bij wijze van onderscheiding Oh, was jij dat!!
quote:dedeurkruk schreef op 08 februari 2012 @ 22:40:

Iemand zomaar mooi noemen is ook wel corny natuurlijk. Vind je dat echt? Ik word best blij van een mooie dame, dus schroom zeker niet om dat haar te zeggen.
Even terugkomend op de kontendiscussie, natuurlijk wil je wel dat mensen (mannen) naar je kont kijken als je een broek of rokje aandoet waarin je billen geweldig uitkomen... je wil alleen niet dat die mensen dat opzichtig doen!

Dus van een onbekende hoef ik daar geen complimentjes over, als ze dat wel doen breken ze een soort ongeschreven code en knap ik op ze af. Als een bekende daarentegen een compliment geeft over mooie billen vind ik dat hartstikke leuk en bedank ik.

Debiele openingszinnen, dat vind ik rare versierpogingen. Zoals 'vertel eens, wat is jouw levensmotto' (in een disco terwijl ik lekker aan het dansen was op de dansvloer) en 'vind jij ook niet dat dat op een tennisbal lijkt?' (al wijzend op een stuk plastic). Nee, die werkten beiden niet.
There is freedom waiting for you, on the breezes of the sky, and you ask: "What if I fall?" Oh but my darling, what if you fly? - Erin Hanson
Lol, op de twee pogingen na die ik hier heb gepost is er nooit met me geflirt of me verteld dat ik mooi ben ofzo . Ik denk dat dit topic het mooiere deel van Nederland getroffen heeft dan .
Of je word je hele leven al omringd door horken, kan ook he!
quote:stout1975 schreef op 09 februari 2012 @ 09:30:

[...]

Vind je dat echt? Ik word best blij van een mooie dame, dus schroom zeker niet om dat haar te zeggen.Ik (als dame ) vind dat ook niet corny. Gewoon leuk om te horen! Al hangt 't wel af hoe 't gebracht wordt natuurlijk...
Je zult mij dan ook nooit horen zeggen: Wat een mooie kont meid, mag ik mijn kop daar eens in duwen?
Ik werkte vroeger in een restaurant, met verplicht haar in een staartje en lelijk wit schort/hemd/ding aan. Ik voelde me daar altijd zó suf en lelijk.

Op een gegeven moment was ik klaar met werken en toen stond er een jongen voor mijn neus. Helemaal stamelend en wel: Of ik weleens in een bepaalde kroeg kwam. Eh, nee, sorry, nooit. Oh. Of ik dan een keer met hem mee wilde.

Nou, best gezellig, maar nee bedankt.

Of ik naar huis ging nu, en of ik een vriend had.

Eh, ja, ik ga volgende week trouwen (akelig jong getrouwd )

En ik verwachte ergens dat hij toen vervelend en opdringerig zou worden, maar nee, hij zei alleen maar heel spontaan 'oh, gefeliciteerd, en feliciteer je man ook van me, want hij moet wel een vreselijk gelukkige man zijn'.

En het kwam er allemaal heel stuntelig uit, maar het was zo oprecht en schattig dat ik het nog steeds leuk vind
Ik vind complimenten leuk, als ze op de juiste toon gegeven worden. En dan maakt het niet uit of het over mijn kont of mijn haar gaat, ik vind het gewoon leuk

Heb weleens gehad dat een leidinggevende zei 'oh, wat zie jij er leuk uit vandaag!' en zich toen realiseerde dat dat misschien een tikje ongepast opgevat kon worden en zei 'oh, maar dat hoor je vast wel vaker en sorry'. Maar ik kan me daar toch niet door aangevallen of geintimideerd door voelen?

Ook wel eens een man gehad die heel direct was in het geven van complimenten, die kon zonder bijbedoelingen in een gesprek zeggen 'jij hebt echt een prachtige mond' en dan zei ik dankjewel, brede lach, en gewoon verder praten. En dat is dan prima, niet ongemakkelijk, maar gewoon leuk om te horen. Beetje flirten en elkaar een goed gevoel geven is toch leuk?
Een oprecht gebracht compliment is uiteraard geweldig. Mannetjes die gefrustreerd door de kroeg slenteren en elke vrouw knullige complimenten geven in de hoop iets te scoren vind ik sneu.
quote:dedeurkruk schreef op 09 februari 2012 @ 12:39:

Een oprecht gebracht compliment is uiteraard geweldig. Mannetjes die gefrustreerd door de kroeg slenteren en elke vrouw knullige complimenten geven in de hoop iets te scoren vind ik sneu. Maar het verschil is direct te merken toch? Je hebt complimenten om te scoren (fout!) en complimenten om het flirten en het compliment. En die laatste zijn leuk.
Dat ligt er maar net aan hoe slim je bent en hoe empathisch, en hoe vaak je complimenten krijgt.
quote:stout1975 schreef op 09 februari 2012 @ 11:41:

Je zult mij dan ook nooit horen zeggen: Wat een mooie kont meid, mag ik mijn kop daar eens in duwen?Nee? Misschien een keer proberen!!!
Kom na het weekend vertellen hoe het ging!
quote:dedeurkruk schreef op 09 februari 2012 @ 13:18:

Dat ligt er maar net aan hoe slim je bent en hoe empathisch, en hoe vaak je complimenten krijgt.Heel slim, heel empathisch en heel vaak

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven