Versierpogingen

31-01-2012 21:41 936 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier een algemeen topic om je (gekke) ervaringen met versierpogingen neer te plempen. Rare mannetjes die je aanspreken op straat, je eigen knullige of succesvolle jacht, flirts met collega en de uitkomst daarvan, we horen het graag!

(ik had even snel gezocht maar kon een dergelijk algemeen topic nog niet vinden. als die er wel is dan zie ik de link wel verschijnen)
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
Zelfvertrouwen, hmmmm

Ben je nog steeds getrouwd herfstig?
Bescheidenheid is ook mijn grootste deugd.

Ja, nog steeds getrouwd, maar monogamie hebben we de deur uitgegooid
Dat je monogamie überhaupt ooit hebt binnengelaten....

Heb je toch een schattige en stuntelige man gemist!
Nah, daar kon ik het sowieso niet op Die was alleen schattig. Daarbij, toen ik trouwde was ik nauwelijks 20. Toen hoorde monogamie nog.
Is volgens mij nog steeds heel erg fashionable hoor.

Ik ben alleen té heteroseksueel om me aan de heersende mode te houden denk ik.
Zolang is het ook nog niet geleden dat ik twintig was hoor Maar het is nog steeds hip ja. Ik geloof dat het ook niet helemaal mijn ding is, er zijn teveel leuke mensen op deze aardbol
Er zijn er juist veel te weinig, heb je enig idee hoe weinig vrouwen ik leuk genoeg vind om uit hun jurkje te charmeren?
Oh, maar ik hoef ook niet met alle leuke mensen meteen de koffer in

Ik charmeer ook zelden mannen door mijn jurkje uit te trekken
Daar is ook geen bal aan natuurlijk, je moet je uit je jurkje laten charmeren..
quote:stout1975 schreef op 09 februari 2012 @ 11:41:

Je zult mij dan ook nooit horen zeggen: Wat een mooie kont meid, mag ik mijn kop daar eens in duwen?

hm

dat moet met mijn hoofd-formaat dan ook echt een grote kont zijn denk ik.
mijn motto is mijn email:

omehassan1@hotmail.com

:)
quote:stout1975 schreef op 09 februari 2012 @ 15:53:

Daar is ook geen bal aan natuurlijk, je moet je uit je jurkje laten charmeren..Ouderwets hoor. 1975?
quote:stout1975 schreef op 09 februari 2012 @ 15:53:

Daar is ook geen bal aan natuurlijk, je moet je uit je jurkje laten charmeren..Dus wij vrouwen mogen niet zelf het initiatief nemen?
Rustig kippetjes, rustig....

Mijn bedoelerd wilde aan jullie snapperd doorgeven: niet ineens je jurkje uittrekken en roepen: kijk eens, leuke man, charmant ben ik he!!
Heb je je eigen snapperd onlangs nog nagekeken?

Natuurlijk is dat niet de gang van zaken Maar als je iemand tegenkomt waarmee het klikt van beide kanten dan zie ik weinig noodzaak tot het spelen van spelletjes en doen alsof je met moeite uit je jurkje te kletsen bent. Kost alleen maar tijd
Mijn snapperd is uitstekend in orde.

Leuke dames die initiatief nemen mogen best hoor, leuk zelfs.

Maar never nooit ordi aub, want zelf ben ik ook ongelofeloos stijlvol.
quote:-nora- schreef op 31 januari 2012 @ 21:48:

De mijne:

Ik zat daarnet in de bieb, die ging sluiten. Komt een Arabisch uitziende man achter me voorbij gelopen, aan het rondkijken. Draait zich om en loopt terug en vraagt of de bieb gaat sluiten, ik zeg ja. Zegt ie dat ie een boek aan het schrijven is over Zeeland, en of ik daar een naar wil kijken om er kritiek op te geven. Eh? Ik meld dat ik nix van Zeeland weet en me dat dus niet zo zinvol lijkt. "Jaa maar is toch gezellig" Gezellig, huh? :D Uiteindelijk vroeg 'ie of ik niet wat wilde gaan drinken in een café om er dan eens naar te kijken. Noh, doe maar niet :P

Echt sommige kerels. Deze was een kop kleiner dan ik, en had me denk ik een halve seconde gezien voordat ie me aansprak. M'n haar zat wel een tikkeltje ontploft, vond het wel triest dat ik wel dacht 'nou zelfs met slecht haar word ik uitgevraagd' :')

Ik zit me nu trouwens wel af te vragen hoe dat manuscript eruit ziet, als ik ja had gezegd.Hee die had ik ook een half jaar geleden! Klein getint mannetje dat tijdens het wachten op trein in Rotterdam plotsklaps vroeg of ik misschien interesse had zijn manuscript na te kijken! En toen ik zei dat dat niet wat voor mij leek, mocht het ook gewoon ergens een kop koffie drinken worden. Heb ik ook vriendelijk afgeslagen aangezien ik echt geen interesse had. Maar vond het wel een aparte versierpoging. En origineel, alhoewel nu dus blijkt dat het ook weer niet zo origineel was...
quote:stout1975 schreef op 09 februari 2012 @ 16:04:

Mijn snapperd is uitstekend in orde.

Leuke dames die initiatief nemen mogen best hoor, leuk zelfs.

Maar never nooit ordi aub, want zelf ben ik ook ongelofeloos stijlvol.Dit kippetje vindt een klein beetje ordi op z'n tijd best leuk hoor...
Ná het versieren hoop ik dan toch..
Ja, oke, een ordi openingszin doet 't niet bij me
Maar veel later, een enigszins ordinaire opmerking die in je oortje wordt gefluisterd?
Dat mag, maar dan gaan we off topic
Onze snapperds zijn in elk geval compatible!
quote:Stromboli schreef op 09 februari 2012 @ 16:04:

[...]

Hee die had ik ook een half jaar geleden! Klein getint mannetje dat tijdens het wachten op trein in Rotterdam plotsklaps vroeg of ik misschien interesse had zijn manuscript na te kijken! En toen ik zei dat dat niet wat voor mij leek, mocht het ook gewoon ergens een kop koffie drinken worden. Heb ik ook vriendelijk afgeslagen aangezien ik echt geen interesse had. Maar vond het wel een aparte versierpoging. En origineel, alhoewel nu dus blijkt dat het ook weer niet zo origineel was...Hah da's toevallig! Vind 'm vooral apart ja, origineel kan ik over het algemeen wel waarderen (maar ligt idd aan hoe - en door wie! - het gebracht wordt). Misschien denken ze: als het lijkt alsof ik schrijver ben dan staat dat wel slim en hip ofzo? Vraag me dan wel af wat er gebeurd als iemand ermee instemt, of er echt een manuscript is of dat dan de aap uit de mouw komt
Im the root of all thats evil but you can call me cookie
quote:stout1975 schreef op 09 februari 2012 @ 17:23:

Onze snapperds zijn in elk geval compatible!
over jurkjes gesproken, vandaag volop gecomplimenteerd door (bezette) collega.

Of ik zo lekker rook, dus om dat te checken zat ie bijna in mijn nek.

Toen mijn ring weer bekijken en mijn hand aanraken.

Zal morgen weer eens lekker met parfum in de weer gaan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven