mason jars

09-02-2012 15:42 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kom op pinterest altijd van die leuke potjes tegen die dan schijnbaar mason jars heten. Wil er nu een aantal van voor de raam hangen met kaarsjes/verse bloemen erin.

Maar waar kan ik dit soort potten eigenlijk in NL vinden ? Heb al op allerlei plekken gekeken. Maar niet gevonden of erover heen gekeken natuurlijk.

Ik dacht eerst dat het wekpotten waren, maar die zijn veel te zwaar om op te hangen.
Kleine jampotjes? Soms kan je ook van zulke potjes met eenpersoonsporties yoghurt erin kopen. Ik vind het ook cute!
Ben inderdaad al potjes aan het verzamelen. Maar wij eten voornamelijk vers, dus dat schiet niet echt op haha.

Misschien dat ik eens bij de kringloop moet gaan kijken. Daar hebben ze vaak wel wat !
bij dille en kamille, denk ik. ik meen ze er een keer gezien te hebben, of in ieder geval vergelijkbare potjes
@ Tama

inderdaad het zijn inmaakpotjes ! Super, vooral nu dille en kamille een webshop heeft.

Maar ga toch eerst even op speurtocht of ze er hier in de buurt nergens verkopen. Misschien zelfs wel bij de action.
de laatste keer dat ik in de xenos was hadden die ook van dit soort potjes.
Vraag je familie/vrienden/buren en kennissen of ze ook potjes willen opsparen voor jou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven