Napraat deel 2
vrijdag 10 februari 2012 om 01:42
( eerlijk gejat )
er is een groot verschil
tussen napraten en napraten
je kunt napraten over napraten
maar ook napraten napraten
zo was er eens een nageprate naprater
die ook napraatte wat hij napraten kon
zodat de naprater die hém napraatte
feitelijk niet wist waar zijn tekst begon
toen ze daar later samen over napraatten
hadden ze niet eens in de gaten
dat ze het napraten ook nog konden laten
't zou de napraters dus niet baten
om over het napraten nóg eens na te praten
ondertitel: krijg een leven!
Off topic is ook een optie. Net zo goed als even zeggen dat je weer on topic wilt. Gewoon,............. zoals het altijd ging.
er is een groot verschil
tussen napraten en napraten
je kunt napraten over napraten
maar ook napraten napraten
zo was er eens een nageprate naprater
die ook napraatte wat hij napraten kon
zodat de naprater die hém napraatte
feitelijk niet wist waar zijn tekst begon
toen ze daar later samen over napraatten
hadden ze niet eens in de gaten
dat ze het napraten ook nog konden laten
't zou de napraters dus niet baten
om over het napraten nóg eens na te praten
ondertitel: krijg een leven!
Off topic is ook een optie. Net zo goed als even zeggen dat je weer on topic wilt. Gewoon,............. zoals het altijd ging.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
vrijdag 10 februari 2012 om 01:56
vrijdag 10 februari 2012 om 01:57
vrijdag 10 februari 2012 om 02:08
quote:blijfgewoonbianca schreef op 10 februari 2012 @ 01:59:
Ik zat ook niet erg lekker, MV:
BGB op stoelHahahaha, dan lag ik nog iets comfortabeler hoor, lekker in bed met maatje op mijn schouder/borst, ik arm erom heen, echte liefde he . Alleen type ik blind met 10 vingers dus opeens heel langzaam op gevoel met 1 vinger en niets zien is wel een uitdaging
Ik zat ook niet erg lekker, MV:
BGB op stoelHahahaha, dan lag ik nog iets comfortabeler hoor, lekker in bed met maatje op mijn schouder/borst, ik arm erom heen, echte liefde he . Alleen type ik blind met 10 vingers dus opeens heel langzaam op gevoel met 1 vinger en niets zien is wel een uitdaging
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 10 februari 2012 om 02:10
quote:pinacolada schreef op 10 februari 2012 @ 02:00:
Oh...echt MV? Ik had dat laatst al gevraagd aan de Mods maar dat is het dus. Ben ook niet meer gaan kijken voor het antwoord trouwens nu je het zegtJa zelfs de Mods hadden er last van .
Oh...echt MV? Ik had dat laatst al gevraagd aan de Mods maar dat is het dus. Ben ook niet meer gaan kijken voor het antwoord trouwens nu je het zegtJa zelfs de Mods hadden er last van .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 10 februari 2012 om 02:11
vrijdag 10 februari 2012 om 02:12
quote:consuelabananahammok schreef op 10 februari 2012 @ 02:11:
Ik lig nu lekker in bed, met mijn afgefikte laptop ( damn ik baal echt)Een peuk op laten vallen? Paar toetsen weggesmolten? ( heb ik ook . Mijn H, B, V, en G zijn niet helemaal ......... )
Ik lig nu lekker in bed, met mijn afgefikte laptop ( damn ik baal echt)Een peuk op laten vallen? Paar toetsen weggesmolten? ( heb ik ook . Mijn H, B, V, en G zijn niet helemaal ......... )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.