Onzekerheid, geen ervaring. Tips?

11-02-2012 13:27 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen!

Ik zit met een paar onzekerheden, vragen. Vind het nu lastig om het te bespreken, dus hoop dat jullie me kunnen helpen.

Ik heb nu sinds een mand seks met mijn vriend. In het begin was het 'lastig'. Ik kon me niet overgeven, had pijn, last van nare ervaringen uit het verleden, met alsof vervolg dat ik down there afsloot, en heb heb dus ook geregeld gebloed. Gelukkig gaat het nu echt sinds een paar weken super, en geniet er ook écht af. Toch ben ik nog onzeker. Hij heeft ervaringen met andere meisjes, en weet dus ook meer de 'weg' in dit alles. Ik ben nu dus een beetje bang dat ik daar niet tegen op kan? Hij kan mij hier niet mee helpen, omdat dit gewoon nu in mij zit.

Ik wil ook niet dat hij mij moet leren wat ik moet doen. Hoe raar dat misschien ook klinkt. Misschien hebben jullie tips voor mij van dingen die ik eens uit kan proberen. Of wat ik kan doen om van die onzekerheid af te komen. Net zoals met het pijpen. Het is eigenlijk altijd t zelfde, dat vind die lekker, maar wil graag iets anders doen. Iets waardoor de volgende pijpbeurt toch net iets anders is, dus iemand tips? En dan bovenop, nog zo'n rampeplan. Het lukt dus niet met me kont op en neer te gaan, of te bewegen, waardoor het dus eigenlijk in en uit gaat. Dus iemand hier tips voor? Nou hoop dat mijn probleem een beetje duidelijk is!

Hoor graag van jullie

xo
Je berichtje komt een beetje knullig over, ik vertrouw het niet en ga je dus ook geen tips geven. Want wat valt er nou te lachen over bloed tijdens/ na het vrijen?
quote:olifant78 schreef op 11 februari 2012 @ 13:31:

Je berichtje komt een beetje knullig over, ik vertrouw het niet en ga je dus ook geen tips geven. Want wat valt er nou te lachen over bloed tijdens/ na het vrijen?

Mee eens

xo
Ik heb 't maar even aangepast, want het was totaal niet grappig bedoeld. En niks om niet te vertrouwen, want dit is voor mij een serieus probleem. En ja het is ook knullig, want ik ben er ook echt onzeker door. Vandaar dat ik dus echt hoop dat iemand me gewoon wat tips kan geven.
Hier vind je wel wat tips:

http://www.seksvraagbaak. ... ralesekswijzer_pijpen.htm
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Zeg tegen je vriend dat je je onzeker voelt, maar dat je wel graag wilt leren ontspannen. En of hij je daarbij kan helpen. Als hij aangeeft wat hij lekker vindt, en jou dan rustig begeleidt om het te proberen, gaat het vast lukken. Omgekeerd kun je zelf ook je eigen fantasie de vrije loop laten, en hem dingen laten doen (of zelf dingen bij hem doen) die jou lekker lijken.

Door een beetje te experimenteren, en ook aan te geven dat je dingen soms moeilijk of eng vindt of je onzeker voelt, maar het wel wilt proberen, kan er echt niets misgaan. Echt, mannen hebben dat tien keer zo lief dan een onzeker tutje dat helemaal niks wil of durft en nergens voor open staat.

Dat je minder ervaren bent (of althans dat denk je, weet je niet eens zeker) is echt geen probleem voor hem. Dichtklappen en niet eens iets durven te proberen, dat is de grootste afknapper.

En vooral niet vergeten zelf te genieten van je spannende ontdekkingsreis op dit gebied.
Wat jammer dat je sex ziet als iets waar je voor moet slagen, oid. Zolang jullie het naar jullie zin hebben is het toch gewoon supersex?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Waarom moet het allemaal geweldige super seks zijn? Het gaat er toch om dat je het prettig hebt en van/met elkaar kan genieten? Als bovenop nog niet lukt of niet prettig voelt, waarom doe je dan geen andere standjes? Er is zoveel wat je kan proberen.

Al snap ik nog steeds niet waarom het altijd allemaal verschillende standjes, speeltjes en weet ik het nog meer moet zijn. Misschien ben ik een beetje saai...
Hee prinsesje, wat heb je al veel overwonnen in die 4 (vier!) weken dat je hier mee bezig bent. En dat ondanks nare ervaringen uit het verleden blijkbaar, die maken dat je het moeilijk vindt om je er aan over te geven.

Nou, petje af dat je al zover gekomen bent om te beginnen! En nu ophouden met denken dat je "minder" bent dat zijn exen. Het is geen examen, he! Er bestaat geen norm waaraan je hoeft te voldoen om normale seks te hebben, godzijdank...

Waarom vind je het eigenlijk niet prettig dat je vriend je dingen leert? Heeft dat ook te maken met controle willen houden, niet durven overgeven aan ?
quote:anouar schreef op 11 februari 2012 @ 15:38:

Hee prinsesje, wat heb je al veel overwonnen in die 4 (vier!) weken dat je hier mee bezig bent. En dat ondanks nare ervaringen uit het verleden blijkbaar, die maken dat je het moeilijk vindt om je er aan over te geven.

Nou, petje af dat je al zover gekomen bent om te beginnen! En nu ophouden met denken dat je "minder" bent dat zijn exen. Het is geen examen, he! Er bestaat geen norm waaraan je hoeft te voldoen om normale seks te hebben, godzijdank...

Waarom vind je het eigenlijk niet prettig dat je vriend je dingen leert? Heeft dat ook te maken met controle willen houden, niet durven overgeven aan ?Toen ik eenmaal de angst kon loslaten ging het eigenlijk ook meteen goed. Toch blijf ik onzeker. Ik vind het niet prettig omdat ik het zelf willen kunnen doen. Ik wil zelf durven toe te geven aan het gevoel om dingen uit te proberen. Nu gaat dat moeilijk, omdat er dus ergens nog wel angst is, en onzekerheid. We praten er wel over, maar ik ben bang dat ik hem niet genoeg geef? Terwijl hij me dat gevoel niet geeft, of uit niks laat blijken. Het is gewoon dat ik zelf dat gevoel heb. En gewoon nu zoiets heb van wie weet wat voor'n tips er zijn, en wie weet hoe los ik daarna zelf kom .
quote:blijfgewoonbianca schreef op 11 februari 2012 @ 14:31:

Wat jammer dat je sex ziet als iets waar je voor moet slagen, oid. Zolang jullie het naar jullie zin hebben is het toch gewoon supersex?Ja ik wil dat gevoel ook los kunnen laten. Ik heb nooit kunnen toegeven aan seks eigenlijk. Of aan dat gevoel, door nare gebeurtenissen. Dus misschien ben ik daarom nu ook bang dat ik nu wel eindelijk dat gevoel kan toelaten, maar het niet voldoende is. Ik word zelf ook erg moe van die gedachten.
Begin dan eens met trots op jezelf te zijn dat je al zover gekomen bent. Dit is al heel wat, he! Maar ik snap wel wat je bedoelt hoor, maar toch vind ik echt dat je te streng voor jezelf bent.

Mensen die dit niet hebben mee gemaakt hebben ook tijd nodig om aan elkaar te wennen en seksueel op elkaar ingespeeld te raken. Ik tenminste wel. In films is dat anders maar ja.... Daar zijn het dan ook films voor.

Kijk eens op www.nietvoordepoes.nl, staan cursusfilmpjes op. Misschien heb je daar wat aan
Jij weet dat hij altijd superseks met HUN had. Hebben die meisjes dat tegen jou verteld dan? Kom op zeg!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:anouar schreef op 11 februari 2012 @ 17:12:

Begin dan eens met trots op jezelf te zijn dat je al zover gekomen bent. Dit is al heel wat, he! Maar ik snap wel wat je bedoelt hoor, maar toch vind ik echt dat je te streng voor jezelf bent.

Mensen die dit niet hebben mee gemaakt hebben ook tijd nodig om aan elkaar te wennen en seksueel op elkaar ingespeeld te raken. Ik tenminste wel. In films is dat anders maar ja.... Daar zijn het dan ook films voor.

Kijk eens op www.nietvoordepoes.nl, staan cursusfilmpjes op. Misschien heb je daar wat aanHmm, ja misschien ben ik ook wel te streng voor mezelf. Vind het gewoon lastig. Ook om met iemand over te praten, het is thuis altijd een taboe geweest, dus weet nooit hoe ik dingen moet verwoorden.
Herkenbaar hoor. Neem ook hiervoor rustig je tijd. En wat Fame zegt: het supersex-gehalte is nogal subjectief.

Relaaaaaaxxxx meid, laat je gewoon verwennen...why not?
Om een of andere reden heb ik mezelf aangepraat dat je bepaalde dingen moet doen, en moet kunnen tijdens de seks. Zolang ik dit niet los kan laten blijft de onzekerheid bestaan, en zit ik mezelf gigantisch in de weg.
Heb het ook meegemaakt, na de geboorte van laatste kind, ingeknipt en tja, dan moet het weer op gang komen. Ook pijnlijk, niet kunnen overgeven eraan, benen bij elkaar gaan klemmen als je net penetreert etc. Gynacoloog geweest en die heeft gekeken. Hele lijdensweg voor dat er weer wat gebeurde.
Veel mannen vallen juist op onervaren meisjes.... geen zorgen over maken!
quote:-prinsesje28 schreef op 14 februari 2012 @ 14:21:

Om een of andere reden heb ik mezelf aangepraat dat je bepaalde dingen moet doen, en moet kunnen tijdens de seks. Zolang ik dit niet los kan laten blijft de onzekerheid bestaan, en zit ik mezelf gigantisch in de weg.Wees wat liever voor jezelf. Je lijkt me een goede vriendin, die begaan is met het gezamenlijke seksleven. Niet jezelf zo op je kop geven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven