Nick tegen Simon
zaterdag 11 februari 2012 om 21:10
zaterdag 11 februari 2012 om 21:12
Doet me denken aan een paar jaar geleden. Lief studeerde in een Brabantsche stad, het was ergens rond deze tijd. Een hoop kabaal buiten, verklede mensen. Wij nog denken 'zal wel een vrijgezellenavond zijn'. Hij woonde keek uit op een straat waar allemaal cafeetjes waren.
Toen viel ineens het kwartje. Carnaval. Werkelijk. Ben helemaal van slag geweest, waarom vindt iemand dat in godesnaam leuk? Maar goed, dat kan.
De volgende dag moest ik nog even naar de AH om shampoo ofzo te halen. Ik had geen zin om me normaal aan te kleden en draalde en drentelde wat rond, alles uitstellend. Ineens zegt Lief; ;Joh wat kan jou het schelen, ik zie kippen en pippielankousen buiten lopen'. Stond ik toch mooi in mijn studentenkloffie (winterjas met joggingbroek en uberkekke gympies en grote sjaal) in de rij met voor me een Roodkapje, een Wolf en een Karate-japanner en achter me een kuiken, een beschonken (om 13 uur smiddags!!) bob de bouwer.
Toen viel ineens het kwartje. Carnaval. Werkelijk. Ben helemaal van slag geweest, waarom vindt iemand dat in godesnaam leuk? Maar goed, dat kan.
De volgende dag moest ik nog even naar de AH om shampoo ofzo te halen. Ik had geen zin om me normaal aan te kleden en draalde en drentelde wat rond, alles uitstellend. Ineens zegt Lief; ;Joh wat kan jou het schelen, ik zie kippen en pippielankousen buiten lopen'. Stond ik toch mooi in mijn studentenkloffie (winterjas met joggingbroek en uberkekke gympies en grote sjaal) in de rij met voor me een Roodkapje, een Wolf en een Karate-japanner en achter me een kuiken, een beschonken (om 13 uur smiddags!!) bob de bouwer.
zaterdag 11 februari 2012 om 21:13
quote:Tickel schreef op 11 februari 2012 @ 21:12:
PleurT op met carnaval, dat is alleen leuk bij 35 graden boven nul.
Volgende week wordt het voorjaar! Temperaturen van rond de 5-6 graden!
Ik voel een rokjesdag aankomen
(of in ieder geval een: ikflikkermijnuglyuggsweerdiepdekastin dag!)
PleurT op met carnaval, dat is alleen leuk bij 35 graden boven nul.
Volgende week wordt het voorjaar! Temperaturen van rond de 5-6 graden!
Ik voel een rokjesdag aankomen
(of in ieder geval een: ikflikkermijnuglyuggsweerdiepdekastin dag!)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 11 februari 2012 om 21:14
quote:Pippin schreef op 11 februari 2012 @ 21:12:
Doet me denken aan een paar jaar geleden. Lief studeerde in een Brabantsche stad, het was ergens rond deze tijd. Een hoop kabaal buiten, verklede mensen. Wij nog denken 'zal wel een vrijgezellenavond zijn'. Hij woonde keek uit op een straat waar allemaal cafeetjes waren.
Toen viel ineens het kwartje. Carnaval. Werkelijk. Ben helemaal van slag geweest, waarom vindt iemand dat in godesnaam leuk? Maar goed, dat kan.
De volgende dag moest ik nog even naar de AH om shampoo ofzo te halen. Ik had geen zin om me normaal aan te kleden en draalde en drentelde wat rond, alles uitstellend. Ineens zegt Lief; ;Joh wat kan jou het schelen, ik zie kippen en pippielankousen buiten lopen'. Stond ik toch mooi in mijn studentenkloffie (winterjas met joggingbroek en uberkekke gympies en grote sjaal) in de rij met voor me een Roodkapje, een Wolf en een Karate-japanner en achter me een kuiken, een beschonken (om 13 uur smiddags!!) bob de bouwer.Hahahaha.....ik zie je zo staan!
Doet me denken aan een paar jaar geleden. Lief studeerde in een Brabantsche stad, het was ergens rond deze tijd. Een hoop kabaal buiten, verklede mensen. Wij nog denken 'zal wel een vrijgezellenavond zijn'. Hij woonde keek uit op een straat waar allemaal cafeetjes waren.
Toen viel ineens het kwartje. Carnaval. Werkelijk. Ben helemaal van slag geweest, waarom vindt iemand dat in godesnaam leuk? Maar goed, dat kan.
De volgende dag moest ik nog even naar de AH om shampoo ofzo te halen. Ik had geen zin om me normaal aan te kleden en draalde en drentelde wat rond, alles uitstellend. Ineens zegt Lief; ;Joh wat kan jou het schelen, ik zie kippen en pippielankousen buiten lopen'. Stond ik toch mooi in mijn studentenkloffie (winterjas met joggingbroek en uberkekke gympies en grote sjaal) in de rij met voor me een Roodkapje, een Wolf en een Karate-japanner en achter me een kuiken, een beschonken (om 13 uur smiddags!!) bob de bouwer.Hahahaha.....ik zie je zo staan!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!