Plompzakken

10-02-2012 00:14 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Morgenavond weer lekker plompzakken.
quote: Enne.. als er ene babyhoofd doorheen past dan kunnen er ook wel een paar ballen bij. zie wikipedia artikel voor link naar demostratie...[/quote]

Maar dat hoofd komt dan van de andere kant, en die ballen niet!!
Sommige mannen hebben friemel frutsel ballen
quote:[message=11173847,noline]olifant78 schreef op 10 februari

Maar dat hoofd komt dan van de andere kant, en die ballen niet!!Sommige zou je terug willen stoppen.... ;) no just kidding

Maar als je wilt past er een hoop in. Als je een beetje zoekt en niet bang bent voor explicite beelden dan zou je nog wel eens verrast kunnen zijn. Het valt wat mij betreft wel onder de categorie extreem, zelf nog nooit geprobeerd.
quote:Rooss4 schreef op 10 februari 2012 @ 00:29:

[...]

O ik wel hoor!

**Plompzakken is een vorm van geslachtsgemeenschap, waarbij de man niet alleen zijn penis, maar ook zijn scrotum inbrengt in de vagina van de vrouw. Het komt ook bij homoseksueel verkeer voor waarbij zowel de penis als het scrotum in de anus van de partner worden ingebracht.**

Ben blij dat ik geen homo ben zeg maar...en nee, ik google niét op afbeeldingen!Begrijp ik nou goed dat Willem er hiermee nu eigelijk eindelijk voor uitkomt dat 'ie homo is?
quote:donderstraal schreef op 10 februari 2012 @ 12:15:

[...]

Begrijp ik nou goed dat Willem er hiermee nu eigelijk eindelijk voor uitkomt dat 'ie homo is?precies, net zoals iedere man die zijn vrouw anaal neemt ook eigenlijk homo is.
quote:willem1959 schreef op 10 februari 2012 @ 19:20:

[...]

precies, net zoals iedere man die zijn vrouw anaal neemt ook eigenlijk homo is.
En Willem? Al lekker geplompzakt?
Heerlijk. Eerst mijn grote vleespaal naar binnen en dan voorzichtig mijn zaadeieren erbij.
Hoe? Riemen gebruikt?
Ja.

Ooit het filmpje gezien bij bnn?

Google op bnn + naam van dit topic.
Nee, ik vind het niet zo boeiend in die zin. Was alleen nieuwsgierig.

Wat mij wel verbaasd is dat veel mensen niet weten wat het is.
Geplompzakt? Plompgezakt? Wat is eigenlijk de toegevoegde waarde van het mee naar binnen proppen van je zak?

Gebruik je ook een ballsrretcher? Helemaal zo'n gedoe voordat je het hele zooitje naar binnen gewerkt hebt.....
Waar is de tijd dat seks nog gewoon seks was....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven