What to do?!?!

12-02-2012 18:35 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik heb een hele leuke jongen ontmoet vorige week! We hebben elkaar al twee keer gezien, waarvan 1x dat hij is blijven slapen (geen sex).

Normaal gesproken reageert hij direct op whatsapp berichten en begint hij gesprekken...

Nu was ik gister bij hem in de buurt en we gingen niet meer stappen dus ik had hem gestuurd ik kan ook spontaan bij jou langs komen! Hij stuurde :D terug.

Daarna heb ik niks meer van hem gehoord. Later kwam ik erachter dat mijn whatsapp berichten niet allemaal zijn aangekomen....

Dus ik ging hem bellen om te weten hoe en wat en toen kreeg ik voicemail. Toen was ik bij de metro en dacht probeer het nog 1x en dat was weer voicemail... Het kan zijn dat hij al lag te slapen...

Maar hij reageert normaal gesproken sneller dan mij... en ik krijg de indruk dat hij het met mij ook leuk vind... Na onze eerste date stuurde hij mij hoe leuk hij het vond. Vrijdag stuurde ik dat ik het fijn vond om naast hem te liggen... Ik kreeg het zelfde terug en toen hebben we misschien wel teveel gewhatsappt de afgelopen twee dagen!!

Omdat ik niet wil stalken heb ik een smsje gestuurd om te polsen of de techniek ons in de steek heeft gelaten omdat er gister whatsapp berichten niet aankwamen... WEER geen reactie..

Moet ik hem nog een keer bellen of gewoon wachten op een reactie van zijn kant? Ik ben zooo ongeduldig... en hij is zooo leuk!

Ik heb goede raad nodig!
Ik weet niet hoor, maar spontaan bij iemand langsgaan is toch juist ZONDER aankondiging van te voren?

Anyhow..

JE hebt genoeg gebeld, gewhatappt, en gesmst

Als hij wil, dan neemt hij wel contact met jou op!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
denk je dat hij op zijn mobiel ook geen gemiste oproepen ziet?

Dus dat en de whats app en de gemiste oproepen en de voicemail niet door komt?

dan een slechte mobiel/provider heeft hij dan zeg
Ik heb geen voicemail ingesproken...

Maar ik wist nog niet waar hij woonde dus ik had zijn adres nodig anders kon ik niet langskomen en mijn whatsapp ook niet na de smile.. Ik vind het gewoon heel apart omdat hij altijd direct reageert irriteert het me gewoon mateloos...

Als hij dan gewoon zeg ik wil dat niet of ik moet je niet dan is het duidelijk maar nu niet en ik heb daaar een hele grote hekel aan

frustratie hier
Misschien is zijn telefoon leeg?
Hij reageert altijd direct... altijd de hele week dat wij elkaar al kennen
En je heb de jongen twee keer gezien joh, stel je niet zo afhankelijk op..
Ik ken geen kerel die zo snel reageert, was ook al bijna te mooi om waar te zijn...

Hij moest ook keihard lachen om het dorp waar ik vandaan kom, zegt hij in real live tegen mij: ik wil daar graag een keer samen met jou naartoe om zon foute kroeg in te gaan... Dan ga je bijna denken is hij niet bijna te obsessed..

Ik hoop dat zijn tel nu leeg is! Hij lag gister toen ik belde waarschijnlijk al te slapen... Dus dat vind ik niet erg als hij niet terugbelt maar ik zou het zo fijn vinden om een teken van leven te krijgen negatief of positief...
quote:ster89 schreef op 12 februari 2012 @ 18:51:

En je heb de jongen twee keer gezien joh, stel je niet zo afhankelijk op..eens
Nou....als ik die jongen was, kreeg ik het benauwd van je...
Te mooi om waar te zijn? Na een week enzo?

Weet je zeker dat je niet zelf heel dwingend en afhankelijk bent bij daten? Dat andere mannen daarom lafjes reageerden?

Je kent hem pas, jullie hebben niets met elkaar. Ga je eigen ding doen ipv zo analyseren.
Hij moest ook keihard lachen om het dorp waar ik vandaan kom, zegt hij in real live tegen mij: ik wil daar graag een keer samen met jou naartoe om zon foute kroeg in te gaan... Dan ga je bijna denken is hij niet bijna te obsessed..

Niet alles letterlijk nemen en uitvergroten..
Ik heb besloten om niks meer van me te laten horen

Het frustreert me alleen, ik irriteer me eraan!

Maar ik ben uiteindelijk last moment als nog met een vriendin de stad in gegaan en heb wel een hele leuke avond gehad ...

Mar nu ik alleen thuis zit vreet dit aan me en wordt ik er onzeker van.. of ik wat fout heb gezegd oid
ik wordt wel blij van deze reacties want dat heb je soms gewoon even nodig om weer op aarde te belanden
probeer de situatie niet kapot te analyseren. Jij hebt hem gecontacteerd en gevraagd of hij jouw smsjes/ whatapps wel heeft gekregen, nu is het zijn beurt om iets van zich te laten horen.
Het van me af schrijven werkt al helend...
Het is ook alweer 4 jaar geleden dat ik gedate heb en dat was toen succesvol vandaar dat ik een beetje onzeker ben...

Moet er even inkomen
Ik vind je nu al stalkerig overkomen.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
dat vond ik van mezelf ook al
ik heb een gebrek aan zelfbeheersing
Hij had gewoon geen zin in je of had andere plannen.

Ik hou er ook niet van als iemand zichzelf uitnodigt..dat vind ik opdringerig.

Sterker nog, het zou zomaar een afknapper kunnen zijn!
Je kon toch ook aan de 1 of 2 streepjes voor je whats app berichten zien of hij ze ontvangen had.

Als zijn telefoon uit zou staan komt er maar 1 streepje voor.

Sowieso als je de chat die je met hem had opend staat daar boven hoelaat hij voor het laatst online is geweest.

Maakt al een hele hoop duidelijk volgens mij .
afgelopen donderdag was een beetje hetzelfde gegaan... en toen zei hij dat moeten we vaker doen, dus vandaar dat ik dit als leuke optie zag... Hij vroeg vrijdag zelfs of ik mezelf wou ziekmelden omdat het zo ongezellig was dat ik naar me werk moest!

Ik denk ook dat ik te ver ben gegaan, het enige wat ik moet doen is mezelf beheersen nu!!!!

En dat lukt goed met dit forum, ik typ het nu hier vanaf
Het is dat ik je niet ken, maar anders zou ik bijna denken dat het over iemand gaat die ik ken: enkel reageren wanneer het hém uitkomt en wanneer híj behoefte heeft aan vrouwelijke aandacht, dán prijst hij je de hemel in en wil hij meer van je, maar verder... Ach meid, laat gaan :-) Als hij je écht leuk vindt, dan belt hij wel hoor! Stel je inderdaad niet te afhankelijk op.
Neem niet alles zo letterlijk.. Ook over dat ziekmelden. Dat grap ik ook weleens tegen mijn vriend.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven