De Prikbitches

28-12-2011 16:42 3308 berichten
Het nieuwe topic vind je hier.
Alle reacties Link kopieren
voor alle verstandige meiden

Greys, ik vind je dermate respectloos dat ik hoop dat je ophoepeld uit dit topic en nooit meer terugkomt,

Jaren lang is hier geschreven met een goede sfeer.

De woorden zorgvuldig gekozen waardoor iedereen zich fijn en geaccepteerd voelde.

Naturlijk zijn wel eens dingen geschreven en verkeerd geinterpreteerd, maar die zijn altijd in harmonie en met een vriendelijke toon uitgesproken , uitgelegd, met respect voor elkaars mening en gevoel.

Ik heb werkelijk geen woorden voor jou schrijven hier.

Ik hoop van harte dat je in je prive omgeving de steun en support vind om dit verdriet te verwerken.

want wat mij betreft hoef je hier niet terug te komen.
Ikke, wat leuk een nieuw hondje erbij! Hoe gaat het dan eigenlijk, blijft hij altijd bij jullie of zolang tot er een nieuw baasje is gevonden?

Kaetje, hoe voel jij je na die val? Had ik nog niet op gereageerd, wat een smak kan je dan maken (en zeker als je de val opvangt door je aan de trapleuning te grijpen) Ouch!

ABC, wat een super nieuws zeg. Eerst de teleurstelling van geen IVF en dan toch IUI met geweldig zaad, wow! Je hebt gewoon super kansen nu! En over de Utrogestan: ik word er wel gewoon ongesteld door, normaal heb ik al oud bloed vanaf mijn eisprong tot mijn menstruatie, maar door de Utrogestan word ik tussen de 11 en 14 dagen na de eisprong gewoon ongesteld. Het is wel een bijwerking dat het je menstruatie erg kan uitstellen, dus wees daar op berekend. (hoop dat je menstruatie natuurlijk gewoon geheel wegblijft )

Het gaat hier wel goed eigenlijk. Vandaag ongesteld geworden, precies zoals de IVF poli het had berekend, dus alle afspraken blijven zo staan. Vanaf nu elke avond een halve spuit Deca en vanaf woensdag de GonalF erbij. Morgen is het precies een jaar geleden dat Jasmijn* is geboren. Erg gek idee hoor, de film speelt veel af in mijn hoofd. Heb af en toe nog flinke huilbuien maar over het algemeen gaat het echt goed met me. Ik moet opletten op mijn werk dat ik niet teveel doe, want ik merk dat door stress/ moeheid ik veel minder sterk ben. Daar moet ik dus even opletten.
Dolfijn, dikke voor jou. Ik denk aan je deze dagen.
Dolfijntje, het gaat goed hoor. Mijn ouders hebben me goed verzorgd door Ko op te vangen en boodschapjes te doen voor ons.

Denk goed aan jezelf. Extra veel werk lijdt de aandacht misschien af maar je verdriet gaat er niet van weg
mijn hemel wat schrik ik van wat er hier geschreven is... Greys ik wil er eigenlijk helemaal niet op ingaan maar ik vind het oprecht sneu voor je dat de poging mislukt is, en ik denk iedereen hier met mij. Maar waarom zo'n post, je kwam altijd zo lief en betrokken over en nu dit. Ik krijg er gewoon kippenvel van, en waar KK die aanval aan verdient heeft snap ik al helemaal niet....

Ik vind het ook jammer dat de sfeer nu enigszins verziekt is hier, het was zo'n fijn en warm topic waar je al je angsten, verdriet, nachtmerrie etc etc kwijt kon. Ik hoop dat dit heel snel weer terugkomt!!!! Want meiden ik vind jullie allemaal zo ontzettend sterk, dapper, en betrokken, laten we dat nooit uit het oog verliezen!!!!!

Dolfijn, voor jou een hele dikke knuffel. Morgen brand mijn kaarsje alleen voor jou (sorry voor de anderen). Ik denk aan je.

KK je bent een kanjer!!!

Ikke wat leuk weer een hondje erbij. Veel plezier met hem-haar!

Hier gaat het nog steeds goed, meisje heeft vannacht zelfs 6 uur achter elkaar geslapen. Werd wakker van mijn borsten die op springen stonden en schrok me rot. Meisje werd daarna wakker. Overdag wel om de 2,5 a 3,5 uur maar met zulke nachten is dat helemaal niet erg! Verder ga ik niet teveel jubelen.

Nogmaals meiden jullie zijn allemaal kanjers!!!!
Dank je Ramiaatje! Hoe gaat het nu met jou en de kleine? Veel controles bij de gyn ivm je baarmoeder? Kan je nog wel volledig werken?

Kaetje, je zegt het goed. Het verdriet gaat niet weg, het verschuift even naar de achtergrond, maar komt dan altijd weer naar boven.

Floor, wat heerlijk dat het zo goed met jullie gaat. Heerlijk! Krijg je binnenkort weer bezoek? En heb je een beetje contact met andere moeders daar? Gisteren was er op BNN een uitzending van "op reis" en daar werd jouw land bezocht. Prachtig hoor, ik zou daar graag nog eens naartoe willen.

Ks, hoe gaat het met je? Weer terug in koud kikkerland? Ben HEEL erg benieuwd naar je verhalen!
Dolfijn, dit weekend krijgen we bezoek maar niemand in hui gelukkig. Vrienden met hun 2 kinderen (kleine kinderen) en dat past gewoon niet bij ons. Het weekend daarna gaan we als het goed is met vrienden naar hun zomerhuisje en daarna komt mijn moeder weer een week. Dus voorlopig nog genoeg te doen hier hihi.

Mijn nieuwe land is idd heel erg mooi, ik ben echt gelukkig dat ik hier mag wonen hoor!

Contact met andere moeders is nog minimaal maar als het goed is start er binnenkort vanuit het cb een oudersschapgroepje, daar ga je dan samen met kindje naartoe en ik moet zeggen dat me dat wel erg leuk lijkt. Nu zit ik wel erg veel thuis en dat is een beetje saai!

Als je trouwens ooit hierheen komt dan ben ik met liefde je gids hoor!
Ik weet gewoon niet wat ik moet schrijven, en volgens mij is zon beetje alles al gezegd. Jammer, heel jammer, dat het zo moet, en ik hoop dat we het nu achter ons kunnen laten.

Greys, ik weet niet of je meeleest hier, maar wat ontzettend jammer dat het niet is gelukt.

Ikke, wat leuk en spannend, en hondje erbij! Deze week ook naar het zkh, toch?

Floor, wat fijn dat je een goede nacht hebt gehad. Lijkt me toch wel fijn hoor, even weer een paar uurtjes achter elkaar slapen, het lijkt me ook loodzwaar die eerste periode.

Dolfijn, even een voor jou. Morgen brand er hier ook een kaarsje voor Jasmijn.
Dolfijntje, het gaat hier goed hoor, dank voor je belangstelling. Krijg iedere 2 wkn een echo om de baarmoedermond lengte op te meten en ze kunnen dan bij dreigende vroeggeboorte actie ondernemen. Ik werk maar 20 uur, en dat gaat prima.
Sorry meiden maar ik kan het niet laten..

Ik lees nu dat er in een ander topic woorden die hier geschreven zijn, erg zijn verdraaid, en dat wij hier met zijn allen heel negatief neer worden gezet.

Greys, ik heb oprecht met je meegeleefd, ik hoopte dat jullie wens uit zou mogen komen, maar ik snap dit echt niet. Waarom doe je dit? Dit natrappen, en ook nog eens op een ander topic hier over doorgaan? (Wat volgens mij ook tegen de forumregels in is!)

Bah, ik heb er geen woorden voor.
Heb even ingelogd op de vaste computer, en heb nu ook gestaft.
Dolfijn voor jou een ik denk aan je en voor morgen sterkte het lijkt me toch een moeilijke dag.

Eva, ik moet donderdag naar het zh toe om 9.10 uur, dus wel spannend hoor.

Voor de dames die vroegen over het hondje.

Het is een podenco andaluz, een podenco is een spaanse jachthond en een ras dat niet heel veel mensen kennen. De verhalen die de ronde doen over deze hondjes zijn meestal niet al te positief, waardoor je zou denken dat je een halve wilde in huis krijgt, maar dat is dus absoluut niet zo, want anders had ik het nooit gedaan natuurlijk.

Het is een reebruin hondje van ongeveer 1 á 2 jaar en zo'n 50cm hoog.

Hij is echt brood en brood mager gevonden, hij was letterlijk vel over been, maar is nu gelukkig helemaal opgeknapt en klaar om te reizen.

Hij komt vrijdag naar NL hij landt s'avonds rond 23.00 uur in rotterdam en komt dan bij ons wonen tot er een nieuw baasje gevonden is voor hem.
Dolfijntje voor jou een dikke . Morgen brand ook hier een kaarsje voor jullie
Ikke, zeker spannend zeg! Is dit een soort intake gesprek? Om de onderzoeken te starten zeg maar?

Schrijf alle vragen die je hebt op, vaak word er zoveel verteld in een korte tijd, dat wanneer je weer buiten staat je vaak denkt; 'oh, had ik dit nog maar even gevraagd, of hoe zat dat ook alweer'.

Knap van je hoor, dat je honden opvangt! Is het makkelijk om de honden te herplaatsen? Of gaat daar wel een lange tijd overheen?
De gyn waar ik afgelopen week was wilde dat ik meteen bloed liet prikken en hij zei dat misschien direct begonnen kon worden om in ieder geval die eisprong op orde te krijgen, dus dat zou mooi zijn.

Donderdag zit ik op dag 6 van mijn cyclus.

De ene hond is in doen en laten makkelijker dan de ander, maar dat ligt er ook an wat hij/zij allemaal heeft meegemaakt.

Eigenlijk heb ik nog nooit moeilijkheden gehad, tuurlijk de ene hond is sneller gewend dan de ander, maar daar geef je de hond ook de tijd en ruimte voor en het is tot nog toe altijd goed gekomen.

De ene hond is ook sneller geplaatst dan de ander. Heb honden erbij die binnen een aantal dagen geplaatst worden, maar mijn laatste opvanger is 7 maanden bij ons geweest.

Je moet gewoon de mazzel hebben dat mensen de hond zien en zeggen: Die wil ik en daar gaan we voor!!!

Het verhaal bij deze hond werkt meestal bij de mensen op hun gevoel, want tja het is een zieligehond geweest, dus "dit soort extreme gevallen" zijn meestal sneller geplaatst dan hondjes die "enkel" maar gevonden danwel afgestaan zijn.
*breekt even in*

Ik lees afentoe met jullie mee omdat ik het jullie zo ontzettend gun allemaal. Ik heb dus ook gestaft.

*breekt weer uit*
poeh ik vind het ook wel moeilijk om Greys in het andere topic te lezen...... Ik vind het jammer dat dingen uit hun verband worden getrokken maar dat is ook het nadeel van geschreven woorden.

Ik hoop dat we dit achter ons kunnen laten, en Greys ik hoop ook dat jij inziet dat we echt geen krengen zijn..

ik ben er stil van
Ja, ik vind het ook niet leuk om te lezen...
Kaetje, ik heb je een privebericht op fb gestuurd....
Oh god, FB. Daar ben ik nie goed in
Kaetje, ohh dan plak ik het even in je hyves, no problemo!
Nee, ik heb al gereageerd! Blijkbaar wordt ik handiger, haha!
Pfoe, ik lees alleen nog maar mee ( ja nog steeds) en ben ook even stil van de woorden van greys.

Ik heb niet gelezen wat ze op het andere topic geschreven heeft maar ik mag aannemen dat bijna iedereen dit topic ook gaat lezen als ze het andere topic gelezen hebben. Zo wordt vanzelf duidelijk hoe het werkelijk is gegaan.

En ook al denkt iemand dat jullie krengen zijn, wat dan nog? Jullie weten allemaal wat voor een warm nest dit is. Jullie vinden steun en herkenning bij elkaar en dat is waar het om gaat.

Ik vind jullie in ieder geval toppers!

Dolfijn voor jou even een extra knuffel. Ik denk veel aan je de laatste dagen. Morgen zal ik een kaarsje branden voor jullie en je meisje. Sterkte :hugging:
Zitah, wat lief dat je nog steeds mee leest. Hoe gaat het met jou?
Ps. Ik heb ook even gestaft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven