De Prikbitches

28-12-2011 16:42 3308 berichten
Het nieuwe topic vind je hier.
Alle reacties Link kopieren
Greys sorry, maar dit kan echt niet... Ik vind het oprecht vreselijk voor je dat de poging mislukt is, echt, maar je post is wel onnodig hard en cru.

Geloof me, van jouw slechte nieuws gaat niemand blij worden, hoor.
Lekker laten leven...
Ik heb ook gestaft..... Niet om jou een hak te zetten Greys maar omdat ik hoop dat iemand snel die post aan past. Ik snap dat je vanuit je woede en verdriet reageert maar dit kan niet. Ik hoop dat jij of een mod de post aanpast voordat bepaalde forummers hem lezen.
Tjeetje greys... dit gaat veel en veel te ver..
Bah, ik lees die post nog eens door en wordt er echt onpasselijk van. Mijn begrip voor je neemt met de minuut af Greys. Weghalen die post.
En om KK ook nog even zo'n trap na te geven..............bah!
Hier wordt er ook een met de minuut kwader... laten we met zijn allen proberen hier boven te staan. Het is onze energie toch zeker niet waard!
Lekker laten leven...
Greys, ik lees net dat je de tijd genomen hebt om de verpleegkundige te bellen en te vragen om nog een nieuwe kans en een nieuwe poging. Ik hoop dat je dan nu de tijd neemt om je bericht hier weg te halen.

Zouden Peg en Ramiaatje en Magic anders ook willen staffen? Ik vind het zo sneu voor bepaalde forummers en wil gewoon maar 1 ding en dat is dat die post wordt aangepast. Als Greys dat niet komt doen hoop ik dat een moderator sneller is. Staffen doe je door op het meest rechtse icoontje te klikken bij een posting. Je kan er eventueel uitleg bij schrijven.

Greys, nogmaals, ik wil je geen hak zetten maar je snapt toch wel dat dit een heel heel gevoelige tijd is??
Ik noem expres geen namen want ik hoop dat de post weg is of aangepast is voordat er door diegene gelezen wordt...
Greys

Ik meen het en Ik vind het echt vervelend voor jullie dat deze poging niet is gelukt. Ondanks dat ik het nergens mee met jou eens ben, en nog steeds ontzettend jaloers op jou ben, gun ik jou, en alle andere meiden op dit forum, je grote wens!

Sterkte met het verwerken van deze mislukte poging. Ik begrijp dat je boos bent, en verdrietig en dat mag ook. (tja alleen de manier waarop hè).
Je hebt gelijk Kaet. Ik heb het al weggehaald en zojuist gestaft.
Lekker laten leven...
En van jouw post krijg ik dan weer kippenvel KK

Ik kan vlgs mij niet staffen op mn telefoon..
KK, ik had eigenlijk gehoopt dat jij hier nou net niet zou verschijnen

Maar ik lees een keurige reactie. Knap van je, je staat er duidelijk boven. Je heet niet voor niets Knappe Kloon
quote:knappekloon schreef op 13 februari 2012 @ 10:07:

Greys

Ik meen het en Ik vind het echt vervelend voor jullie dat deze poging niet is gelukt. Ondanks dat ik het nergens mee met jou eens ben, en nog steeds ontzettend jaloers op jou ben, gun ik jou, en alle andere meiden op dit forum, je grote wens!

Sterkte met het verwerken van deze mislukte poging. Ik begrijp dat je boos bent, en verdrietig en dat mag ook. (tja alleen de manier waarop hè).Knap hoor van jou! Vind dat je heel lief en verstandig reageert........
Ik heb ook gestaft.

Gewoon omdat ik vind dat jullie dit niet verdienen!!
KK:
Lekker laten leven...
Ik zou ook zeggen, laat haar post maar erop staan,

Zo is het in Ieder geval duidelijk dat dit forum voor alles is; blijdschap, verdriet, gezelligheid, maar ook boosheid en wanhoop.

Laat het er allemaal maar zijn, ik voel me niet aangesproken
Goed van je KK!
Grey, ik snap dat je heel verdrietig bent. Ik had het je graag anders gegund maar jouw bericht vind ik heel erg laag. Het lijkt mij beter als je wat afstand neemt van dit topic totdat je misschien were helder kan denken

Kk, knappe reactie
He bah greys, wat ontzettend jammer dat deze poging niet gelukt is!

Ik hoop ook echt voor je dat er nog een poging gaat komen.

Ik was een van de mensen die je aansprak op je post, en ik vind het heeeeel jammer dat je er zo boos over bent dat je zo'n post neerzet. Niemand misgunt jouw hier je geluk. Echt niet! Jaloezie is er misschien wel, maar ik weet dat er genoeg meiden hier net zo jaloers zijn op mij, omdat het mij ook gelukt is en hun nog niet.

Meid, ik gun je het allerbeste, maar jouw post vind ik totaal niet passen met de indruk die ik van je had/heb. Ik hoop dat je hem snel weghaalt!

Speciaal voor KK ook een hele dikke
Greys, ik ga toch ook even reageren. Wat een post zeg. Alsof wij blij zouden zijn van dit nieuws. Natuurlijk niet. Ik vind het oprecht, en dat meen ik echt, erg vervelend dat je ongesteld bent geworden. Ik vind het erg laag van je dat je denkt dat we hier nu een dansje staan te doen, dan heb je het toch niet helemaal goed begrepen. Dat je ook nog eens een behoorlijke sneer naar KK geeft vind ik helemaal niet kunnen. Ik hoop dat je je verdriet bij je man en in je omgeving kwijt kunt.

Kk, super goede post van jou
Hey meiden,

Ik ga nergens op reageren, want ik heb daar totaal geen behoefte aan.

Ik hoop gewoon dat het gezellig blijft op het forum, want ellende en tegenslagen (om zwanger te worden) hebben we al genoeg en dan vind ik het juist wel prettig om op een forum te kunnen schrijven waar iedereen met elkaar mee leeft en voelt en niet op een forum waar haat en nijd overheest.

Even iets helemaal off-topic as. vrijdag komt mijn nieuwe spaanse opvanghond naar NL en heb er nu al zin in, alleen de tijd van ophalen op rotterdam is wat minder (23.00uur).
Ikke, wat spannend!! Wat voor soort hond is het? Vast geen rashond maar ik bedoel meer groot, klein, bruin/wit/zwart, teefje/reutje etc.

Hoop dat ie lief is!
quote:kaetje schreef op 13 februari 2012 @ 09:58:

Zouden Peg en Ramiaatje en Magic anders ook willen staffen? Ik vind het zo sneu voor bepaalde forummers en wil gewoon maar 1 ding en dat is dat die post wordt aangepast. Als Greys dat niet komt doen hoop ik dat een moderator sneller is. Staffen doe je door op het meest rechtse icoontje te klikken bij een posting. Je kan er eventueel uitleg bij schrijven.

Ik had ook al gestaft.

En ook: niet om greys een hak te zetten, maar omdat ik hoop dat de posting zo snel mogelijk wordt aangepast. Door greys zelf, of anders door een moderator.
Dolfijn, jammer dat ik hier niet op "respect" kan klikken ergens, anders zou ik het bij jouw post gedaan hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven