googlehulp vliegtuigstoel

13-02-2012 14:18 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zdg
www.seatguru.com
Ik zou de firma met het filiaal in NL even bellen.

Zelf zou ik statistieken nakijken waar je het veiligst/meeste overlevingskans zit bij een evt. crash. Veiligheid voor alles.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ps, ik kijk dagelijks aircrash investigation of hoe het ook heet op NGI, dat geeft enerzijds wel inzichten hoe en wat en waar je veiliger kan zitten maar kan je ook angstiger maken voor dingen. Dus niet kijken als je vliegangst hebt.

Gister een programma bij hun gezien waar je het beste kan zitten in een auto bij een bepaalde crash maar dat is erg offtopic.

Fijne vakantie alvast.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:-yazz- schreef op 13 februari 2012 @ 14:21:

www.seatguru.comDaar had ik uiteraard al gekeken maar deze airline staat er niet bij
Cghn
Dan doen we deze maar:

http://www.seatmaestro.co ... us-a340-300-config-2.html

:-)
Kijk eens op seatplans.com
vnnkl
Each SriLankan Airlines Business Class seat is 19.5” wide

FlyerWiki

Dan zal het voor de economyclass wel ietsje minder zijn. Ik zeg; laat de forse echtgenoot zelf lekker even bellen naar de vliegtuigmaatschappij.
Vjkbi
Ghhhj
Ibghkl
Gevonden! 18 inch!

Stoelbreedtes economy class

Ff scrollen naar betreffende airline.
quote:joannejoanne68 schreef op 13 februari 2012 @ 14:44:

[...]

Daar heb je natuurlijk gelijk in maar ik had het er met mijn vriendin over en toen ze zei het niet te kunnen vinden riep ik heel hard dat ik het wel even zou zoeken.

Toch een beetje een nederlaag als ik nu opgeef mijn trots is iets te groot.

Oh, het is zo'n kwestie. Dan snap ik wel dat het als nederlaag gezien wordt als je opgeeft. Zo ben ik al maanden op zoek naar een cdhoesje wat een vriendin nergens kan vinden, maar ik natuurlijk wel :D

1 inch is 2.54 cm dus stoelen van 18 inch zijn 45,72 cm.
quote:Mylene_Valerie schreef op 13 februari 2012 @ 14:25:

Ps, ik kijk dagelijks aircrash investigation of hoe het ook heet op NGI, dat geeft enerzijds wel inzichten hoe en wat en waar je veiliger kan zitten maar kan je ook angstiger maken voor dingen. Dus niet kijken als je vliegangst hebt.

Gister een programma bij hun gezien waar je het beste kan zitten in een auto bij een bepaalde crash maar dat is erg offtopic.

Fijne vakantie alvast.

Want de ene auto is de andere, en dat geldt ook voor alle vliegtuigen en vliegmaatschappijen (nog even afgezien van onderhouds omstandigheden)?

Sorry MV maar ik snap je posting en dan vooral de reden dat je het hier zet niet zo, ook al zeg je zelf ook dat het offtopic is...
quote:_origami_ schreef op 13 februari 2012 @ 14:51:

Gevonden! 18 inch!

Stoelbreedtes economy class

Ff scrollen naar betreffende airline.top! maar geldt dat ook voor de bassinet plekken waar de armen niet omhoog kunnen? volgens mij zijn die smaller.
quote:_origami_ schreef op 13 februari 2012 @ 14:55:

[...]

Oh, het is zo'n kwestie. Dan snap ik wel dat het als nederlaag gezien wordt als je opgeeft. Zo ben ik al maanden op zoek naar een cdhoesje wat een vriendin nergens kan vinden, maar ik natuurlijk wel :D

1 inch is 2.54 cm dus stoelen van 18 inch zijn 45,72 cm.

Jij snapt het

moeten we jou ook even helpen zoeken?
quote:joannejoanne68 schreef op 13 februari 2012 @ 15:03:

[...]

top! maar geldt dat ook voor de bassinet plekken waar de armen niet omhoog kunnen? volgens mij zijn die smaller.

Dat zou ik niet weten. Als je nagaat hoe slecht de standaard economyclass breedtes te vinden zijn, zal het voor die speciale stoelen wel helemaal lastig worden. En als je zelf met de luchtvaartmaatschappij belt? Dat hoef je je vriendin niet te vertellen.

SriLankan Airlines Ltd.

Tel; +31 20 655 3662

Of email; info@srilankan.nl

Ik zou gebeld hebben (en helpen zoeken hoeft niet, bedankt, ben zelf nog niet eens echt begonnen )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven