valentijnsdag voor singles
maandag 13 februari 2012 om 21:42
Vroeger dat ik partners had organiseerde ik altijd de leukste dingen maar omgekeerd nooit zo.
Dus heerlijk dat ik niets heb hoeven te regelen. Alleen mijn chocoladefondue set bij een forumster afgeleverd die het wel viert. Die had ik ooit gekocht voor valentijnsdag met mijn laatste partner maar die kwam niet opdagen dus die was nog lekker ingepakt.
Heerlijk morgen niets te moeten. Dus sorry, ik zwelg even niet met je mee
Oh heb alleen verse hart voor mijn katten voor morgen gekocht, geldt dat ook dat ik een beetje mee doe?
Dus heerlijk dat ik niets heb hoeven te regelen. Alleen mijn chocoladefondue set bij een forumster afgeleverd die het wel viert. Die had ik ooit gekocht voor valentijnsdag met mijn laatste partner maar die kwam niet opdagen dus die was nog lekker ingepakt.
Heerlijk morgen niets te moeten. Dus sorry, ik zwelg even niet met je mee
Oh heb alleen verse hart voor mijn katten voor morgen gekocht, geldt dat ook dat ik een beetje mee doe?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
maandag 13 februari 2012 om 21:46
quote:sugarmiss schreef op 13 februari 2012 @ 21:43:
Volgens mij was valentijnsdag ooit bedoeld om op die dag diegene die je aanbad anoniem een kaart te sturen. Juist bedoeld voor singles dus.
Wie weet krijgen jullie wel een leuke verassing van iemand van wie je dat nooit verwacht had.
Hihi ik ben ieder jaar hoopvol dat er een kaart voor mij is
Ik ben overigs altijd single op valentijnsdag, dit jaar heb ik iets vriendinnen georganiseerd
, we gaan pannenkoeken bakken en cakes en dat allemaal in hartjes vorm, en romantische komedies kijken en veel roze bubbles drinken
Volgens mij was valentijnsdag ooit bedoeld om op die dag diegene die je aanbad anoniem een kaart te sturen. Juist bedoeld voor singles dus.
Wie weet krijgen jullie wel een leuke verassing van iemand van wie je dat nooit verwacht had.
Ik ben overigs altijd single op valentijnsdag, dit jaar heb ik iets vriendinnen georganiseerd
maandag 13 februari 2012 om 21:50
quote:evelynv schreef op 13 februari 2012 @ 21:46:
[...]
, we gaan pannenkoeken bakken en cakes en dat allemaal in hartjes vorm, en romantische komedies kijken en veel roze bubbles drinken Leuk Geniet ervan.
[...]
maandag 13 februari 2012 om 22:02