valentijnsdag voor singles

13-02-2012 21:24 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
X
Helpt het als ik zeg dat ik dan wel een relatie heb maar nog nooit iets gehad heb voor Valentijnsdag? Dan heb je ook niks om te missen als single
Geen ervaring ( nu), wel even een knuffel voor jou!
Ik ben ook sinds een klein half jaar weer single. Ik kreeg tijdens mijn relatie ook nooit iets maar toch vind ik morgen wel dubbel. ik weet dat ik niets zal krijgen, maar zou het helemaal niet erg vinden als het wel zo is
X
Kijk even hier

Een knuffel voor jullie.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Vroeger dat ik partners had organiseerde ik altijd de leukste dingen maar omgekeerd nooit zo.

Dus heerlijk dat ik niets heb hoeven te regelen. Alleen mijn chocoladefondue set bij een forumster afgeleverd die het wel viert. Die had ik ooit gekocht voor valentijnsdag met mijn laatste partner maar die kwam niet opdagen dus die was nog lekker ingepakt.

Heerlijk morgen niets te moeten. Dus sorry, ik zwelg even niet met je mee

Oh heb alleen verse hart voor mijn katten voor morgen gekocht, geldt dat ook dat ik een beetje mee doe?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Volgens mij was valentijnsdag ooit bedoeld om op die dag diegene die je aanbad anoniem een kaart te sturen. Juist bedoeld voor singles dus.

Wie weet krijgen jullie wel een leuke verassing van iemand van wie je dat nooit verwacht had.
quote:sugarmiss schreef op 13 februari 2012 @ 21:43:

Volgens mij was valentijnsdag ooit bedoeld om op die dag diegene die je aanbad anoniem een kaart te sturen. Juist bedoeld voor singles dus.

Wie weet krijgen jullie wel een leuke verassing van iemand van wie je dat nooit verwacht had.

Hihi ik ben ieder jaar hoopvol dat er een kaart voor mij is

Ik ben overigs altijd single op valentijnsdag, dit jaar heb ik iets vriendinnen georganiseerd :P, we gaan pannenkoeken bakken en cakes en dat allemaal in hartjes vorm, en romantische komedies kijken en veel roze bubbles drinken
quote:evelynv schreef op 13 februari 2012 @ 21:46:

[...]

Hihi ik ben ieder jaar hoopvol dat er een kaart voor mij is

Ik ben overigs altijd single op valentijnsdag, dit jaar heb ik iets vriendinnen georganiseerd :P, we gaan pannenkoeken bakken en cakes en dat allemaal in hartjes vorm, en romantische komedies kijken en veel roze bubbles drinken Leuk Geniet ervan.
Ik ben niet single en 1 van mijn beste vriendinnen ook niet. Toch vieren wij t lekker met zn 2en! Onze mannen hebben -voor zover we weten en voor zover we er vanuit gaan- toch geen speciale dingen geregeld en wij vinden vriendschap ook heel belangrijk! Dus doen we t lekker samen :-)
Ik ga morgen maar eens vieren dat ik alweer 4 jaar hoopvol uit zit te kijken naar geheime aanbidders Dat ga ik samen doen met een goede vriendin en een gezamelijke vriend.. Lekker uitgebreid koken en een wijntje! (ja 1, volgende dag weer vroeg op)
X

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven