Leeuwtjes en Maagdjes kletsen gezellig verder (incl. schema)

13-10-2007 21:28 1046 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het topic van

Isabel en Lotte: 23/7/7

Brian: 16/8/7 en Lisanne 1/5/9

kleine BB boy: 18/8/7 en BB girl

Niek: 4/9/7 en zwanger uitgerekend in januari van een jongentje!

Norah: 9/9/7 Britt: 29/12/5 en Thijmen: 14/06/10

Merel:27/9/7 en Toby 4/7/10
p.s

Hier ook een fijnproever hoor :8-P bio-worteltjes schijnen heel veel lekkerder te zijn dan gewone!!! Vandaag boontjes vond hij gelukkig ook wel niet biologisch oké.....
Lenna, weer terug! Fijn dat de vakantie leuk was! Lekker sneeuw gehad? Nu al waterpokken?? Dat is snel! Ahhhh.....

Maria, niet normaal he die storm! Werd gister nacht ech af en toe ang van he hard het stormde! Leek wel alsof er telkens een kudde dieren langs stormde ofzo! Echt niet normaal. Daar is Brian natuurlijk ook wakker van geworden...

Vannacht is het goed gegaan! Ik was er niet. Was uit met vrienden. Mijn vriend stond er dus alleen voor. Twijfelde nog even of ik wel moest gaan maar ben uiteidnelijk toch maar gegaan. Ben bij die vriendin blijven slapen daarna.

Hij werd om half 4 even wakker maar sliep gewoon weer verder tot 6:30!!! Echt wakker werd hij niet maar we zijn natuurlijk zo gefocust, mn vriend had het flesje al klaar gemaakt en toen was hij alweer stil..haha. Hij heeft tot half 5 niet kunnen slapen bang dat hij weer wakker werd..Hoop dat hij dit weer doorzet!!

Was echt gezellig vannacht!!

Morgen inderdaad eerste echte dag! Zie meer op tegen he wegbrengen want dat is echt racen. Kan hem half 8 brengen en om 8 uur moet ik de telefoon al weer opnemen..Lukt vast wel maar is wel hard fietsen.

Vanavond gezllig bij deb eten en de herhaling van de finale van idols zien. Hebben het gister niet gezien dus benieuwd wie er gewonnen heeft!

Daniëlle.
Hoe is het vannacht gegaan Danielle, wat vervelend zeg! Hoop voor je dat het niet te lang doorzet en dat hij snel weer gewoon gaat slapen. Misschien zit het wel in de lucht maar R is ook niet echt vrolijk, doet alleen maar 3 keer een slaapje van een uur op een dag. Gister lag hij er om kwart over 6 in en vanmorgen om 7 uur wakker. Hij slaapt wel gewoon de hele nacht en je hoort hem ook niet, maar overdag heeft hij gewoon echt te weinig slaap.

Lenna wat goed dat Laura de autoreis zo leuk vond, het is toch altijd afwachten en nu heeft ze dus waterpokken wat sneu zeg! Het gaat hier in de beurt en op de peuterspeelzaal ook heel erg rond. Maar beide kinderen hebben het tot nu toch niet gehad.

Hier een kleine man die alles eet van bio tot zelf gepureerd. Het maakt hem niks uit. Hoeveel geven jullie eigenlijk?
Vannacht is hij wel wakker geworden, maar had alleen maar honger en is daarna weer gaan slapen. Dat scheeld weer!

Ik geef hem nu een klein potje fruithapje (of als ik het zelf maak 1 stuk fruit) en 1 a 1,5 potje (klein) worteltjes.

Klinkt als Brian een maand gelden. Waarschijnlijk gaat hij ook rommelen met zijn slaapjes. Scheelt dat hij nog een uur slaapt en geen 20 minuten...Brian slaapt nu meestal één keer 1,5 uur per dag en dan nog één a twee korte slaapjes.

Vandaag de eerste echte hele dag naar het kinderdagverblijf. Was wel racen vanochtend maar het is gelukt!

Daniëlle.

Daniëlle.
Hoe was het gegaan op het kdv? Is altijd spannend een hele dag.

Ik heb al tijd last van mijn linkerschouder/blad, kan er niet op liggen, fysio gehad maar niks hielp, nu bloed laten prikken en foto's laten maken. En nu blijkt dat ik een longinfectie heb, hier loop ik al maanden mee, eigenlijk sinds de geboorte van Redmer, dus heb nu een zwaar kuurtje meegekregen en moet vrijdag weer naar de huisarts voor controle. Hoop dat het snel overgaat ben er zo zat van!
Ja hoor! Da verwacht je ook niet met pijn in je schouder, maar echt belachelijk dat je er zo lang mee gelopen hebt!! Had je verder geen klachten zoals koorts? Hoop dat het inderdaad snel overgaat maar dat zal nu dan toch wel als je goede medicijnen meegekregen hebt?

Kinderdagverblijf ging hartstikke goed. Hij moet er wel even aan wennen dat hij niet de hele dag alle aandacht krijgt..maar dat is logisch. Ben alleen een beetje ontevreden over één ding..Hij heeft twee keer een half uur geslapen midden in de kamer in een maxi cosi in een soort hangmat...heb liever dat hij gewoon in bed ligt. Snap ook wel dat als hij eenmaal in slaap gevallen is dat je hem er liever niet uit haalt maar toch. Brian is echt niet iemand die zomaar in slaap valt. Heeft hij het echt wel van te voren aangegeven door te huilen....Maar ja verder gaat het hartstikke goed.

Bovendien slaapt hij 's nachts weer!!! Vannochtend gewoon weer 6 uur!!

Alleen is hij vandaag weer twee keer klappertandend zijn bed uit gekomen dus hoop niet dat hij weer ziek wordt...hij is net weer zo vrolijk!

Morgen fotoshoot laten maken!! Vandaag trouwens ook op het kinderdagverblijf. Hij ging heel schattig lachen! Vind he alleen zo moeilijk plannen tussen zijn slaapjes door omdat geen een dag hetzelfde is...Maar ja moet mezelf niet zoveel zorgen maken hoor..

We hebben trouwens de speen weer geïntroduceert!! Hij accepteerde hem nooit maar nu dus wel!! Vandaag al twee keer in slaap gevallen zonder te huilen...HEERLIJK!!!

Daniëlle.
Jee, Nikki heftig dat ze daar nu pas achter zijn gekomen! Hopelijk knap je nu snel op.

Danielle, dat gaat de goede kant op met Brian. En fijn dat het zo goed op de creche gaat. Laura gaat nu ook binnenkort naar de creche want ik heb een baan! Als verpleegkundige bij de thuiszorg, lijkt me heel leuk.

Vandaag naar het CB geweest en Laura was 65,5 cm en 7300 gram dus dat was prima. Alleen gaat het eten nu weer minder ze houdt telkens haar mondje stijf dicht en duwt de lepel weg. Klein stijfkopje.

Ik ga nu Laura badderen en op bed brengen, dus tot gauw! Lenna
Lenna, gefeliciteerd! Je had die baan toch al of heb je het net gehoord dat het definitief is? Vanaf wanneer ga je werken en hoeveel dagen?

Ga niet te hard van stapel lopen...maar volgens mij zijn we "verlost" van het inslaap huilen!!! Vanaf gister heeft hij niet meer gehuild door zijn speen!!! Hoop echt dat hij dat door gaat zetten! Zou echt makkelijk zijn, ook voor op het kinderdagverblijf!

Net een fotoshoot laten maken. Was niet super leuk. Ging allemaal super snel en Brian voelde zich niet op zijn gemak. Volgens mij zijn het alsnog mooie foto's geworden, maar volgende keer doe ik het ergens anders denk.

Gister 30 minuten achter elkaar hardgelopen. Ben samen met een vriendin aan het trainen voor 12 km wedstrijd over 3 weken. We trainen nu 3 keer in de week. Ging echt super goed we konden makkelijk verder lopen dus dat is fijn!

Daniëlle.
Hallo!

wat heerlijk Danielle dat Brian nu met een speentje lekker in slaap valt!

Ben benieuwd naar de foto`s.

Nikki jee wat balen zeg, vooral dat je er al een half jaar mee rondloopt!Ik hoop dat je nu snel gaat opknappen!

Lenna goed dat je bent aangenomen, gefeliciteerd!Ik ben trouwens ook aangenomen, begin in sept met de opleiding!

Maria hoe is het nu met Job, nog last van de hapjes? Ik wil vrijdag gaan beginnen met bijvoeden, ze is er echt aan toe, ze heeft `s avonds veel meer honger dan normaal.Maar als ik jullie verhalen zo lees brengt het ook wat problemen met zich mee...alhoewel ik bij Britt toen geen veranderingen heb gemerkt eigenlijk.

Norah is gelukkig weer helemaal opgeknapt en is weer een vrolijk meisje!Ze is nu steeds belletjes aan het blazen, ziet er erg grappig uit!

Tot snel!!

xxx Deb
Nou, vandaag weer drama met eten. Laura wil echt niet meer van een lepeltje eten. En de eerste week ging zo goed.... Ik word er moedeloos van. Sorry ik moet even klagen.
Lenna wat balen zeg!

misschien kan je haar proberen te voeden via de rapley methode?Dan geef je haar bijv een sperzieboontje in dr handjes of een stukje appel.

Vind het zelf altijd een beetje een eng idee, maar misschien krijgt Laura zo toch nog wat binnen?
Wat leuk dat je dat zegt debje. Ik had dat namelijk zelf ook bedacht, en zonet geprobeerd. We aten bloemkool dus Laura heeft ook een roosje in haar handen gekregen. Ze vond het erg leuk en nam er ook hapjes van, die ze vervolgens weer uit haar mond werkte, maar toch.. Ze vond het in ieder geval leuk.
Redmer vind het ook leuker om het zelf te doen zeg maar, hij kan ook op den duur jammeren als het te lang duurt met de groente of fruit. Maar geef ik hem een lepeltje dat is het klaar. En stukjes broodkorst vind hij ook geweldig, en boos dat hij wordt als die uit zijn handen valt!

Danielle, wat fijn dat Brian weer lekker wil slapen, gelukkig dat hij de speen wel wil. Redmer heeft ook een speen, ben er echt blij mee hoor. Als hij 's nachts wakker wordt dan even speen er in en slaapt hij weer verder, vanochtend was hij ook om 6 uur wakker en doe ik er ook eerst speen er in, en heeft hij nog geslapen tot kwart over 7.

Lenna en Debje gefeliciteerd met jullie nieuwe banen, en debje in sept weer aan de studie. Vind het knap dat je nog wil leren, denk niet dat ik dat zou trekken met 2 kleine kinderen. Nu ben ik nu ook nog wel vaak moe, maar ja weet nu ook waar dat van komt.

Heb een antibiotica gekregen, en moet vrijdag weer komen, ik merk dat de pijn iets minder is, maar ja gebruikt de kuur ook nog maar 2 dagen nu.

Ga de nu de kids even in bad doen.

En het regent hier alweer, ik ben zo toe aan de lente/zomer. Heb het gehad met dit weer.
Hoi,

Deb, ben ook benieuwd!

Lenna, ik denk dat je gewoon moet doorzettend. In het begin wilde Brian ook niets van een lepeltje. Nu wel maar alleen als hij het lekker vind. Groente gaat er eigenlijk nog niet echt in. Vanmiddag ga ik weer iets anders proberen...hoophoophoop.

Nikki, hoop echt dat je snel weer opknapt.. Duurt wel 24 tot 48 uur voordat de antibiotica ook maar iets gaat doen dus fijn da je nu al iets merkt!

Ben dit weer ook echt super zat. Ben echt iemand die eigenlijk in het verkeerde land is geboren. Wil het liefst het hele jaar 25 graden of warmer!

Zo goed werkt de speen nou ook weer niet...als hij 's ochtends wakker is is hij ook echt wakker en dan pikt hij het echt niet als ik hem met speen weer in bed stop...Maar vind het al heerlijk dat ik in ieder geval de speen achter de hand heb. Als je gaat winkelen of in de auto zit enzo...Over twee weken gaan we naar mn schoonouders in hardenberg (2,5 uur rijden). Zie er ontzettend tegen op maar nu toch iets minder nu hij een speen accepteerd.

Het slapen gaat hier nog steeds niet optimaal. Maar ja wel meer van jullie hebben dat dus moet niet teveel klagen. Hij word of om 5 uur wakker en dan pikt hij het niet meer om in bed gelegt te worden. Of hij wordt eerder wakker (uur of 3) en dan pikt hij het wel om na een fles weer in bed gelegd te worden om vervolgens weer 2 a 3 uur te slapen. Hij heeft gewoon echt veel honger! Zal wel weer afnemen denk. Ga vandaag brood proberen...ben benieuwd!

Daniëlle.
Hallo,

Ik ben er ook weer een keer. Heb geprobeerd een beetje mee te lezen maar heb vast veel gemist. Sorry dat ik zo weinig reageer.

Er is hier veel gebeurd en als ik het zo lees heb ik maar geluk met Niek. Hij eet gelukkig alles ik hem voorzet maar heeft wel een fase gehad dat hij niet wilde eten van een lepeltje. Ik heb toen een paar dagen fles gegeven en daarna at hij gewoon weer alsof hij het eten gemist had.

Verder slaapt hij goed, waar ik wel blij mee ben want ik loop de laatste tijd op mijn tandvlees.

Tot overmaat van ramp net gehoord dat ik ontslagen ga worden. Ze hadden het gevoel ik niet lekker in mijn vel zat......nou ja, daar hebben ze wel gelijk in maar kan niet zeggen dat ontslag dan echt helpt haha.

Maar ach....gewoon doorgaan en hopen op betere tijden.

Verder even voor de statistieken. Niek is nu 66 cm en 7340 gr. Hij deed alles goed maar hij zit qua lengte onderin de curve.....kan me er echt niet druk om maken.

Nogmaals sorry dat ik zo'n slechte forummer ben
Hey Tammy, volgens mijn boekje zit hij qua lengte gewoon goed hoor! Precies tussen de twee lijntjes in, qua gewicht op dezelfde hoogte dus mooi in verhouding! Zou je er dus absoluut GEEN zorgen over maken inderdaad. Je heb nou eenmaal grotere en kleinere kindjes! Gelukkig maar anders wordt het allemaal zo saai!

Wat ontzettend rot dat je wordt ontslagen.....weet je al wat je wil gaan doen? Gaan jullie die cattery nog opstarten?Betere tijden komen er vast! Makkelijk van mij om te zeggen maar wel volhouden he!

Kunnen jullie kleintjes de speen ook helemaal in hun mondje doen? Heb die van bibi. Hij zit er soms zo mee te spelen dat hij hem echt letterlijk helemaal in zijn mondje heeft zitten (grote mond he?haha) Heb nu een van difrax maar het lijkt wel alsof hij nu een beetje lucht mee zuigt...

Daniëlle.
Niek heeft ook die van difrax, al vanaf het begin maar hij heeft hem ook altijd helemaal in zijn mond. Sta er elke keer versteld van hoe hij dan een hele fles op kan, zal best veel inspanning zijn haha.

Ik ga ook zeker wel volhouden hoor, het zal ook allemaal wel goedkomen alleen ben ik het niet van mezelf gewend dat ik me zo voel. Maar ik ben vreselijk gelukkig met mijn mannetje.....ben zo trots (zoals iedereen waarschijnlijk haha)

De cattery gaat niet door, heb veel contact met een andere cattery en als ik hoor hoeveel werk en tijd erin gaat zitten en hoe weinig je eraan overhoudt......

Dus mijn vriend helemaal blij want die wil heel graag een keer een nestje van onze hond alleen wilde ik dat niet als we een cattery zouden beginnen.

Dus ik ben momenteel niet zo bezig wat ik na mijn ontslag wil gaan doen. Ben nu eerst bezig om te zorgen dat ik me juridisch niet in de vingers snijd en straks nog wel WW kan krijgen......
Haha, bedoelde een fopspeen die hij helemaal in zijn mond doet. Maar dat is ook knap ja!

Kan je niet met iemand gaan praten over hoe je je voelt?

Als je wordt ontslagen heb je toch eigenlijk altijd recht op een WW uitkering?
Wat een *#$^&&** weer he. Mijn baas is op vakantie, ga dus morgen werken ipv vandaag. Brian is wel gewoon naar het kinderdagverblijf. Mijn vriend is ook vrij dus lekker dagje samen. Is het van dat *&^*&^^* weer. Gelukkig kon ons huis wel een grote schoonmaak gebruiken, maar toch. Leuk is het niet!

Nou Brian wordt echt al 1,5 week elke nacht wakker. Als hij na vieren pas wakker wordt dan gaat hij dus niet meer slapen. Hoop dus altijd maar dat hij daarvoor wakker wordt. Vannochtend was het half 5....

Gelukkig mocht ik uitslapen! Heb wel de fles 's nachts gegeven en zijn speentje een stuk of vijf keer in zijn mond gestopt, maar mijn vriend is er uiteindelijk om 05:20 maar uitgegaan...

Worden jullie ook zo moe van dat weer? Ga maar weer vitamines slikken want stort zoiezo elke avond in (komt ook vast door de gebroken nachten) en wordt ook super moe wakker. Zo moe dat ik de eerste 15 minuten zelfs misselijk ben...bleh....Hoop dat die vitamines wat gaan doen!! Ga deze week ook lekker weer onder de zonnebank, das ook echt super lekker!

Daniëlle.
Aventura, als je meeleest. Hoe gaat het met de meiden? Is Lotte goed hersteld na haar operatie?
Hoi!

Wat een rotweer inderdaad, bah...Ben vannochtend met een vriendin en de kids wezen wandelen, we waren gelukkig net op tijd binnen!

Nikki is de antibiotica goed aangeslagen? Hoop dat je je weer beter voelt!

Tammy wat ontzettend balen zeg!!!!Volgens mij heb je bij ontslag altijd recht op een uitkering hoor.

Heb je al enig idee wat je nu wilt gaan doen?

Een knuffel vanuit hier!

En Lenna gaat het eten nu beter?

Wij zijn ook begonnen met bijvoeden.Zaterdag en zondag keek Norah alsof ik haar vergif gaf, maar vandaag heeft ze een heel perenpotje opgesmikkeld.Ik geef haar nu ieder dag dezelfde smaak zodat ze kan wennen.

Oow Danielle dat feest is trouwens vrijdag de 4e dus als het goed is kan je toch mee!!!\

OOw ik hoor Britt boven, tot snel!

xx
Die datum zei je gister jammer genoeg ook hoor...Dan moet Ruben werken...balen...
wat is het hier stil!

Zit nu op mijn werk saai archiefwerk te doen...snurksnurksnurk.....

Wel weer lekker weer vandaag! Ga vanmiddag nog even lekker wandelen.

Vannacht was het 02:45 dat hij wakker werd en vervolgens 04:30 en toen was hij klaarwakker, dus zat ik weer met mijn slaapkop beneden op de bank. Hoop echt dat het een fase is hoor!!!
Eindelijk kan ik weer inloggen. Had ik me zo voorgenomen om weer wat beter mee te gaan schrijven verpeste viva het weer haha.

Maar goed we zijn er weer....gelukkig weer thuis.

We hebben al 2 dagen geen water op mijn werk. Tot overmaat van ramp mochten we gister niet eens naar het toilet, dus 3 x raden wat ik gelijk moest toen we het hoorden haha (tussen mijn oren, ik geef het toe).

Vandaag dus maar een thermos kannetje met drinken mee en een grote fles water. Kamperen bij je baas zullen we maar zeggen.

Danielle, vervelend voor je dat je zo slecht kan slapen. Kan me voorstellen dat je op je tandvlees loopt. En dat weer moet je positief zien....Lekker samen thuis voor een (denkbeeldige) open haard.....sorry ik draaf door hihi.

Debje, dank je wel voor je knuffel. Ik werk bij het uwv dus weet gelukkig een beetje welke stappen ik moet ondernemen en hoe ik een en ander op papier wil laten zetten. Dat is nu wel fijn, ik ken mijn rechten en dat weet mijn baas ook....

Maar leuk is anders. Ookal heeft het positieve kanten, het is gewoon niet op een leuke manier gegaan en dat steekt wel na 6 jaar werken.

Maar goed, heeft ook weer voordelen. In de zomer lekker thuis met mijn mannetje en lekker mee op de vrachtwagen.

Ik heb al 1001 klusjes die ik al tijden wil doen en daar kijk ik nu echt naar uit.

Moet nu weer snel verder, hubbie is zaterdag jarig en ik ben altijd bang dat de visite toevallig net een spinnewebje ziet die ik niet had gezien haha.......dus grote schoonmaak.
Balen Danielle dat Brian zo slecht slaapt. Kan me voorstellen dat je op je tenen loop met zo weinig slaap. Huilt Brian ook gewoon of is hij gewoon aan het spelen?

Het was hier vandaag ook alleen maar regen regen regen. De antibiotica is wel wat aangeslagen maar het is nog niet over, vanmorgen weer bloedgeprikt en morgen naar de huisarts voor de uitslag om te kijken of de waardes zijn gedaald.

Tammy vervelend hoor dat je bent ontslagen, kan me voorstellen dat het steekt als je er 6 jaar hebt gewerkt. Dus nog niet echt andere plannen. Ik weet voor mezelf wel dat ik geen thuisblijfmoeder type ben. Ik ben veel leuker als ik werk, op een of andere manier kan ik dan meer hebben ofzo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven