vrienden

14-02-2012 08:56 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb de laatste tijd al veel ruzie thuis door allerlei dingen thuis!

Afgelopen maand is me relatie ook afgelopen, helaas!.

Nu zie ik afgelopen paar dagen, weken veel vrienden van mij, zei staan tenminste voor me klaar!

Ik heb al meer Vrienden omdat ik al 3 jaar in een ehte jongens opleidig volg!

Alleen zitten mijn ouders onwijs te gillen dat ik veel met me vrienden ben, niet van weinig thuis maar veel met jongens zijn!

Ik weet echt niet meer wat ik moet doen, want als ik na een vriend toe ga kijkt me moeder me echt weer boos aan!!



Groetjes Elisa
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden je ouders er vervelend aan?

Komen ze ook wel eens bij jou thuis?
Alle reacties Link kopieren
Tja, als je een echte jongensopleiding volgt dan zal dat ook inhouden dat je straks ook in de grote mannenwereld aan de slag zult gaan. Wat is precies het probleem van je ouders?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ben je iedere dag bij jongens dan ipv thuis? Ik kan me wel een beetje voorstellen dat je moeder het niet zo leuk vind als jij altijd naar jongens toe gaat. Maar als je met hen beter kan praten dan met je ouders kan ik het me ook wel voorstellen.



En zolang jullie gewoon vrienden zijn, wat is dan het probleem van je moeder?



Kan je er niet met haar over praten?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk van jullie weten dat ik echt een opleiding volg in de mannen wereld en daar voel ik me ook fijn bij! Dus bn veel met klasgenoten of oude klasgenootjes!, die snappen waar ik het over heb enzo!



Ik hb ook tuurlijk vriendinnen maar de meeste zijn echt meisje meisje om zo te zeggen.



En nee ik kan niet echt met me ouders er over praten zo goede band hebben wij niet met elkaar!
Alle reacties Link kopieren
Ehhhh het zijn je ouders... Hoezo geen goede band?
Alle reacties Link kopieren
Tja maar me moeder begrijpt mij totaalt niet eigelijk nooit! Zei is totaaalt anders dan mij!

Mijn vader vind meestal alles wel prima, en die intreseerd het ook niet maar dan heb je me moeder die hem ompraat!
Alle reacties Link kopieren
He toch! Dat is echt even vervelend!!

Ik heb geen tips voor je! Maar wel een vraag?!

Waarom al die uitroeptekens?!
Hoe oud ben je?
Alle reacties Link kopieren
Ik veronderstel dat je van 1992 bent?
Alle reacties Link kopieren
Jep 19
Let op je spelling, die is hopeloos.



Wat doe je nog thuis?

Je bent 20. Het is tijd om op jezelf te gaan wonen.

Dan ben je van het gezeur af.
Alle reacties Link kopieren
19???? Ok...
Alle reacties Link kopieren
het interesseert je vader niet? lijkt me ook niet echt prettig.



de enige tip die ik heb, nodig je vrienden vaker thuis uit. je moeder leert ze kennen, ziet hoe jullie met elkaar omgaan. als zij ziet dat je vrienden respectvol met haar dochter omgaan, dan draait ze vanzelf bij.
Sinds wanneer schrijven meisjes van 19, als meisjes van 10?
Alle reacties Link kopieren
Zoals hipslala zegt. ALLES wat hipslala zegt. Vooral het eerste want je komt eigenlijk over als iemand van 15 met je manier van schrijven, sorry dat ik het zeg...
Alle reacties Link kopieren
Idd, ik dacht toch echt dat dit een heel wat jonger iemand was! Gezien het 'probleem' en ook de spelling....
Alle reacties Link kopieren
quote:Mundy schreef op 14 februari 2012 @ 09:30:

Idd, ik dacht toch echt dat dit een heel wat jonger iemand was! Gezien het 'probleem' en ook de spelling....Ja, hier de dochter ook hoor, praat exact zo, is tegenwoordig blijkbaar stoer onder de kindjes
Alle reacties Link kopieren
Gaan we weer over de spelling miepen dames?

Ik wist niet dat hier proefwerken werden afgenomen.
Alle reacties Link kopieren
Je bent je als meisje wel bewust dat je -of je nou wel of niet iets hebt met al die jongens- dat je een naam opgeplakt krijgt he? Of snap je dat niet met je 19? Een man mag dat, een vrouw is dan gelijk een slet (of er nou wat gebeurd of niet). Dacht dat je dat op je 19 wel zou snappen, mannenopleiding of niet....
Je hoeft alleen maar te presteren tijdens proefwerken?



Dus na het behalen van je rijbewijs mag je ook over de weg gaan slingeren en door rood rijden?
Alle reacties Link kopieren
quote:lotje__ schreef op 14 februari 2012 @ 09:33:

Gaan we weer over de spelling miepen dames?

Ik wist niet dat hier proefwerken werden afgenomen.Sorry hoor, maar ik heb wel een beetje moeite met een 19-jarige die schrijft als een 15-jarige serieus te nemen. Het is toch maar een kleine moeite om het een beetje naar de leeftijd te schrijven dacht ik? En daar zijn geen proefwerken voor nodig, daar moet ze gewoon minder lui voor zijn en ME vervangen door MIJN bv. Is maar kwestie van twee letters meer, 2 letters!
Alle reacties Link kopieren
Pff futzel, onder welke steen kom jij vandaan.

TO is zelf een stoere meid, geen meisje meisje. Ze heeft de klik dus niet met de doorsnee meiden. Dan is het in mijn ogen niet meer dan logisch dat ze met die gozers wél een klik heeft.

Maar daar zou ze dan niet mee om mogen gaan omdat sommigen... daar een stempel op plakken?



TO, mijn advies blijft staan. Nodig je vrienden thuis uit.
Alle reacties Link kopieren
Me, en mijn vind ik ook erg irritant. Ben ik helemaal met je eens. Maar we missen de essentie van dit hele topic op deze manier, dat vind ik nog veel vervelender.

Overigens ben ik ook wel benieuwd naar het niveau van de opleiding.
Alle reacties Link kopieren
quote:hipslala schreef op 14 februari 2012 @ 09:38:

Je hoeft alleen maar te presteren tijdens proefwerken?



Dus na het behalen van je rijbewijs mag je ook over de weg gaan slingeren en door rood rijden?Doe jij dat nooit dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven