vrienden
dinsdag 14 februari 2012 om 08:56
Hallo allemaal,
Ik heb de laatste tijd al veel ruzie thuis door allerlei dingen thuis!
Afgelopen maand is me relatie ook afgelopen, helaas!.
Nu zie ik afgelopen paar dagen, weken veel vrienden van mij, zei staan tenminste voor me klaar!
Ik heb al meer Vrienden omdat ik al 3 jaar in een ehte jongens opleidig volg!
Alleen zitten mijn ouders onwijs te gillen dat ik veel met me vrienden ben, niet van weinig thuis maar veel met jongens zijn!
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen, want als ik na een vriend toe ga kijkt me moeder me echt weer boos aan!!
Groetjes Elisa
Ik heb de laatste tijd al veel ruzie thuis door allerlei dingen thuis!
Afgelopen maand is me relatie ook afgelopen, helaas!.
Nu zie ik afgelopen paar dagen, weken veel vrienden van mij, zei staan tenminste voor me klaar!
Ik heb al meer Vrienden omdat ik al 3 jaar in een ehte jongens opleidig volg!
Alleen zitten mijn ouders onwijs te gillen dat ik veel met me vrienden ben, niet van weinig thuis maar veel met jongens zijn!
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen, want als ik na een vriend toe ga kijkt me moeder me echt weer boos aan!!
Groetjes Elisa
dinsdag 14 februari 2012 om 09:03
dinsdag 14 februari 2012 om 09:04
Ben je iedere dag bij jongens dan ipv thuis? Ik kan me wel een beetje voorstellen dat je moeder het niet zo leuk vind als jij altijd naar jongens toe gaat. Maar als je met hen beter kan praten dan met je ouders kan ik het me ook wel voorstellen.
En zolang jullie gewoon vrienden zijn, wat is dan het probleem van je moeder?
Kan je er niet met haar over praten?
En zolang jullie gewoon vrienden zijn, wat is dan het probleem van je moeder?
Kan je er niet met haar over praten?
dinsdag 14 februari 2012 om 09:09
Ik denk van jullie weten dat ik echt een opleiding volg in de mannen wereld en daar voel ik me ook fijn bij! Dus bn veel met klasgenoten of oude klasgenootjes!, die snappen waar ik het over heb enzo!
Ik hb ook tuurlijk vriendinnen maar de meeste zijn echt meisje meisje om zo te zeggen.
En nee ik kan niet echt met me ouders er over praten zo goede band hebben wij niet met elkaar!
Ik hb ook tuurlijk vriendinnen maar de meeste zijn echt meisje meisje om zo te zeggen.
En nee ik kan niet echt met me ouders er over praten zo goede band hebben wij niet met elkaar!
dinsdag 14 februari 2012 om 09:28
dinsdag 14 februari 2012 om 09:32
dinsdag 14 februari 2012 om 09:35
Je bent je als meisje wel bewust dat je -of je nou wel of niet iets hebt met al die jongens- dat je een naam opgeplakt krijgt he? Of snap je dat niet met je 19? Een man mag dat, een vrouw is dan gelijk een slet (of er nou wat gebeurd of niet). Dacht dat je dat op je 19 wel zou snappen, mannenopleiding of niet....
dinsdag 14 februari 2012 om 09:38
quote:lotje__ schreef op 14 februari 2012 @ 09:33:
Gaan we weer over de spelling miepen dames?
Ik wist niet dat hier proefwerken werden afgenomen.Sorry hoor, maar ik heb wel een beetje moeite met een 19-jarige die schrijft als een 15-jarige serieus te nemen. Het is toch maar een kleine moeite om het een beetje naar de leeftijd te schrijven dacht ik? En daar zijn geen proefwerken voor nodig, daar moet ze gewoon minder lui voor zijn en ME vervangen door MIJN bv. Is maar kwestie van twee letters meer, 2 letters!
Gaan we weer over de spelling miepen dames?
Ik wist niet dat hier proefwerken werden afgenomen.Sorry hoor, maar ik heb wel een beetje moeite met een 19-jarige die schrijft als een 15-jarige serieus te nemen. Het is toch maar een kleine moeite om het een beetje naar de leeftijd te schrijven dacht ik? En daar zijn geen proefwerken voor nodig, daar moet ze gewoon minder lui voor zijn en ME vervangen door MIJN bv. Is maar kwestie van twee letters meer, 2 letters!
dinsdag 14 februari 2012 om 09:39
Pff futzel, onder welke steen kom jij vandaan.
TO is zelf een stoere meid, geen meisje meisje. Ze heeft de klik dus niet met de doorsnee meiden. Dan is het in mijn ogen niet meer dan logisch dat ze met die gozers wél een klik heeft.
Maar daar zou ze dan niet mee om mogen gaan omdat sommigen... daar een stempel op plakken?
TO, mijn advies blijft staan. Nodig je vrienden thuis uit.
TO is zelf een stoere meid, geen meisje meisje. Ze heeft de klik dus niet met de doorsnee meiden. Dan is het in mijn ogen niet meer dan logisch dat ze met die gozers wél een klik heeft.
Maar daar zou ze dan niet mee om mogen gaan omdat sommigen... daar een stempel op plakken?
TO, mijn advies blijft staan. Nodig je vrienden thuis uit.