Neutraalste shampoo
dinsdag 14 februari 2012 om 11:39
dinsdag 14 februari 2012 om 11:50
dinsdag 14 februari 2012 om 11:54
Shampoo van de Neutraal misschien? ( die van parfuminderen zeg maar) Ik heb voor mijn zoontje van de action baby shampoo gehaald en daar zit op een heel klein beetje baby lucht na ook na genoeg niks in. En mijn vader gebruikt voor zijn haar en hoofdhuid een door de dokter voor geschreven shampoo en lotion. Geen idee meer hoe dat heette maar je zou voor advies als je er belang bij hebt de dokters assistente kunnen bellen. Wellicht dat dat ook een shampoo is waar niks geen gekke dingen in zitten
dinsdag 14 februari 2012 om 11:55
dinsdag 14 februari 2012 om 12:02
dinsdag 14 februari 2012 om 12:39
Veel mensen maken hier zelf zeep/wasproducten met Savon de Marseille. Misschien is dat dan iets? De echte Savon de Marseille is toch op basis van olijfolie?
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
dinsdag 14 februari 2012 om 19:25
dinsdag 14 februari 2012 om 20:32
Rainforrest van de bodyshop. Met vooral natuurlijke ingredienten en geen parabenen, sulfaten en parabenen dus geen rotzooi, Het maakt mijn haar wel een tikje stug maar dat heb ik er voor over. Is trouwens snel verholpen met de conditioner van dezelfde lijn. Veel natuurlijker en neutraler wordt het niet, of je moet met bier of ei gaan wassen.....
dinsdag 14 februari 2012 om 20:32
quote:rebeccay schreef op 14 februari 2012 @ 20:32:
Rainforrest van de bodyshop. Met vooral natuurlijke ingredienten en geen parabenen, sulfaten en parabenen dus geen rotzooi, Het maakt mijn haar wel een tikje stug maar dat heb ik er voor over. Is trouwens snel verholpen met de conditioner van dezelfde lijn. Veel natuurlijker en neutraler wordt het niet, of je moet met bier of ei gaan wassen.....Oops ik bedoel geen parabenen, sulfaten en siliconen.... sorry typefoutje.
Rainforrest van de bodyshop. Met vooral natuurlijke ingredienten en geen parabenen, sulfaten en parabenen dus geen rotzooi, Het maakt mijn haar wel een tikje stug maar dat heb ik er voor over. Is trouwens snel verholpen met de conditioner van dezelfde lijn. Veel natuurlijker en neutraler wordt het niet, of je moet met bier of ei gaan wassen.....Oops ik bedoel geen parabenen, sulfaten en siliconen.... sorry typefoutje.