Zin!!!
woensdag 15 februari 2012 om 13:06
Het lijkt erop dat je al een langere tijd bij je man bent? Dan weet je toch wel hoe je je verlangens zou kunnen uiten naar hem? Of verras hem met spannende lingerie. Zoek nieuwe standjes op (internet staat er vast VOL mee), koop speeltjes / glijmiddel en laat je fantasie op hol slaan.
Ik zou je zeker nooit aanmoedigen om het buiten de deur te zoeken als je zelf een man hebt...
Ik zou je zeker nooit aanmoedigen om het buiten de deur te zoeken als je zelf een man hebt...
woensdag 15 februari 2012 om 13:12
Ben idd al hele poos samen en een beetje in een sleur terrecht gekomen. Nog steeds heerlijke bevredigende sex maar ook zo voorspelbaar. Ik heb gemerkt dat ik wel wat meer spanning, uitdaging wil maar durf niet zo goed. Voelt raar na al die "veilige" jaren. Hij ziet me aankomen denk ik dan, terwijl ik er ondertussen wild op los fantaseer en de hele dag geil loop te wezen
woensdag 15 februari 2012 om 13:25
quote:Onrustig schreef op 15 februari 2012 @ 13:12:
[...]
Hoe pak je dat dan weer aan? Ik tref altijd alleen maar nerds aan op WF en nooit eens een flirtende dame.Meer spelletjes starten totdat je geluk hebt. Ik gebruik m'n eigen naam en foto van een vrouw (niet mijzelf) en ik krijg altijd berichtjes als ik 's avonds na tienen nog een nieuw potje start. Of altijd, das ook wat overdreven, maar ik heb het echt al wel tien keer gehad. Dan legt iemand één woord en dan is het 'hi'. Gebeurt overdag nooit. Raar gedoe.
[...]
Hoe pak je dat dan weer aan? Ik tref altijd alleen maar nerds aan op WF en nooit eens een flirtende dame.Meer spelletjes starten totdat je geluk hebt. Ik gebruik m'n eigen naam en foto van een vrouw (niet mijzelf) en ik krijg altijd berichtjes als ik 's avonds na tienen nog een nieuw potje start. Of altijd, das ook wat overdreven, maar ik heb het echt al wel tien keer gehad. Dan legt iemand één woord en dan is het 'hi'. Gebeurt overdag nooit. Raar gedoe.
woensdag 15 februari 2012 om 13:30
quote:ontspoord schreef op 15 februari 2012 @ 13:25:
@artpiraat ik ben dol op het spel... De chatfunctie kan je gebruiken als annoniemeflirt.
Wel heel verleidelijk gevaarlijk want hierdoor is het vuur aangewakkerd!Maar er kan dus ook een vieze vent aan de andere kant zitten of zie je echt wie er voor je zit?
@artpiraat ik ben dol op het spel... De chatfunctie kan je gebruiken als annoniemeflirt.
Wel heel verleidelijk gevaarlijk want hierdoor is het vuur aangewakkerd!Maar er kan dus ook een vieze vent aan de andere kant zitten of zie je echt wie er voor je zit?