Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic - Deel IV

03-10-2011 14:53 3008 berichten
Hier besparen we verder!

Kijk voor meer bespaar tips ook in de oude topics!

Deel I

Deel II

Deel III

En met recepten: het vrekwaardig eten topic!
quote:Bluebirds schreef op 15 februari 2012 @ 11:11:

Ik hoorde trouwens van de AH dat hier geen zegels meer verstrekt werden voor de muppets. Zowel zegels als poppen waren compleet uitverkocht. Volgens mij is dit niet de eerste keer dat een actie vroegtijdig ophoudt, of niet?Hier waren gisteren nog wel poppen. Maar de actie is sowieso maar tot dit weekend, dus het valt me nog mee...
quote:molly74 schreef op 15 februari 2012 @ 12:23:

Of beter mailen misschien, omdat anders misschien meelezers je code 'pikken'?

Dat zou ik doen ja

Ik denk trouwens dat 't niet echt meelezers zijn, maar gewoon mensen die via google hier de code 'vinden'...
quote:sunfl0wers schreef op 15 februari 2012 @ 10:13:

Vraag een gratis Esta aan:

EstaDank! Ik heb em ook aangevraagd!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Janna_ schreef op 15 februari 2012 @ 12:26:

[...]

Dank! Ik heb em ook aangevraagd!!Shit! actie nu al weer afgelopen
Weet iemand of je de zegels van de rookworst nog kan verzilveren?
quote:Eefje1979 schreef op 15 februari 2012 @ 12:49:

Weet iemand of je de zegels van de rookworst nog kan verzilveren?Volgens mij nog wel, kijk even op de site:

boerenbont

Heb je nog codes nodig? Ik heb er nog volgens mij nog 2.
nou ik heb er enorm veel, maar wat ik er nu toe van gezien heb ga ik ze niet gebruiken. Vind eigenlijk dat ik nog te veel bij moet betalen (ja, ik ben een echte vrek)

Dus mocht iemand ze willen hebben, stuur ik ze graag op
Heeft iemand enig idee hoe lang het duurt voordat je het Yunomi kwartaalcadeau mag ophalen?

Op 5 februari zeiden ze dat het besteld was, maar sindsdien nog geen email. ( Of ben ik gewoon ongeduldig! )
site van yunomi ligt ook al de hele tijd plat. Wellicht ook hun bezorgsysteem?
quote:molly74 schreef op 14 februari 2012 @ 23:47:

Ik heb laatst gratis eenmalig meegedaan aan de Vriendenloterij. Nu heb ik 'gewonnen' en mijn (nog onbekende) vrienden ook. Ik kon kiezen tussen een dvd met een film met Paul de Leeuw (iets met 'tijd' erin geloof ik), een abonnement op Privé en euh.. nog iets (ben net een zeef, zoek het morgen even op).

Hoe dan ook: ik heb de dvd gekozen (is gratis, dus hebben hebben hebben), maar ik mag dus drie vrienden dit ook geven (eveneens keuze uit die drie dingen).

Werkt met een code, dus misschien iemand interesse? Ik zal morgen even opnieuw kijken wat de prijzen waren.

Molly, ik wil die film ook wel graag zien, dus als je nog een vriend zoekt hou ik me aanbevolen

mijn mailadres is vivalayla1969@gmail.com
quote:molly74 schreef op 15 februari 2012 @ 12:23:

@ Doessiej, Zeester65 en Bluebirds: Ik ken jullie geen van allen, maar jullie zijn de eerste drie die reageren. Hoe zal ik het doen? (geen idee ook hoe het precies werkt, je moet geloof ik zelf wel deelnemen al) Zal ik die drie codes hier plaatsen? Of beter mailen misschien, omdat anders misschien meelezers je code 'pikken'?

hertje74 at live punt nl En dan ga ik ervan uit dat júllie het zijn die dan ook mailen, haha.je kunt mij mailen op strandje@live.nl alvast bedankt
quote:Janna_ schreef op 15 februari 2012 @ 12:23:

[...]

Goeie actie zeg!!wauw dat is echt een koopje zeg.
Molly, ik heb je net een mail gestuurd vanaf mijn vivamail-account. Echt super leuk!
code;s doe ik ook alleen via de mail. afgelopen weekend kreeg ik een mail van iemand die mijn optimelcode;s wel wilde, ik mailde terug wat is je naam op de vivasite, ik geef ze alleen aan vivavrouwen . krijg ik een mail terug dat ze niet poste op de viva,

daarom doe ik het altijd via mail
quote:maki_w schreef op 15 februari 2012 @ 13:11:

Heeft iemand enig idee hoe lang het duurt voordat je het Yunomi kwartaalcadeau mag ophalen?

Op 5 februari zeiden ze dat het besteld was, maar sindsdien nog geen email. ( Of ben ik gewoon ongeduldig! )Heb je het over het schoonmaakpakket van dit kwartaal? Dat wordt pas vestuurd nadat het kwartaal is afgelopen. In april krijg je dan een berichtje dat je kunt aangeven bij welk kiala-punt je hem wilt ophalen. Daarin staat ook een indicatie van wanneer ie bezorgd wordt. Cadeau van 4e kwartaal 2011, kreeg ik in januari de mail om kiala-punt door te geven en begin februari kon ik hem ophalen. Geduld dus,
Gaat dat automatisch eigenlijk?

Bedoel, Yunomi ziet dat je voldoende punten hebt en stuurt dan automatisch het kwartaalkado op?
quote:Eefje1979 schreef op 15 februari 2012 @ 13:31:

Gaat dat automatisch eigenlijk?

Bedoel, Yunomi ziet dat je voldoende punten hebt en stuurt dan automatisch het kwartaalkado op?

Nee, dat gaat niet automatisch. Je kunt via de site je nomi's inwisselen (ergens waar je overzicht van je gespaarde nomi's kunt zien, vind je ook het tabje inwisselen). Je krijgt daar dan ook een bevestigingsberichtje van. Per kwartaal zijn er meerdere kwartaalcadeaus waarvoor je kunt sparen. Yunomi weet natuurlijk niet wat jij graag wil hebben

Meestal is er een producten-pakket voor 500 nomi's en iets voor 250 nomi's (speeltegoed zylom, hotelvoucher vind ik zelf niet interessant, dus heb ik me niet echt in verdiept).
quote:lydiam1 schreef op 15 februari 2012 @ 12:18:

Pinks: bij de link van Time magazin staat wel dat je automatisch abonneert op nog 54 nummers en dan je dan 50 dollar moet betalen he... (kun je wel weer opzeggen, maar ik ken mezelf..)Klopt, je krijgt een acceptgiro thuisgestuurd, daar schrijf je 'cancel' op en die stuur je terug, en dan zit je er niet verder aan vast.
quote:Bluebirds schreef op 15 februari 2012 @ 13:23:

Molly, ik heb je net een mail gestuurd vanaf mijn vivamail-account. Echt super leuk!Oh, ik was iets te optimistisch, mail was niet verstuurd straks. Nu wel!
quote:pinks schreef op 15 februari 2012 @ 13:49:

[...]

Klopt, je krijgt een acceptgiro thuisgestuurd, daar schrijf je 'cancel' op en die stuur je terug, en dan zit je er niet verder aan vast.Pinks, daar ben ik dus een ramp mee, vandaar dat ik dat soort acties meestal laat gaan. Heb bij die Esta alles nagelezen en ging echt om 1 nummer.
quote:pinks schreef op 15 februari 2012 @ 13:49:

[...]

Klopt, je krijgt een acceptgiro thuisgestuurd, daar schrijf je 'cancel' op en die stuur je terug, en dan zit je er niet verder aan vast.Ik vind dat toch altijd een beetje eng, heb het daarom nu niet gedaan.. heb jij dat al vaker zo gedaan, met zo'n acceptgiro terugsturen? Ben bang dat ik straks ergens aan vast zit....
quote:layla1969 schreef op 15 februari 2012 @ 13:17:

[...]

Molly, ik wil die film ook wel graag zien, dus als je nog een vriend zoekt hou ik me aanbevolen

mijn mailadres is vivalayla1969@gmail.com

Ik had een paar postings hierboven al drie mensen die als eerste reageerden. En die hem nu (als het goed is) ook ontvangen hebben via de mail. Dus het spijt me. Ik heb twee keer meegedaan met die actie, dus misschien win ik nog iets op mijn moeders naam. Dan noteer ik jou als eerst, ok?

Of anders kijk ik die film en stuur hem daarna naar jou op. Dat kan ook.
quote:lydiam1 schreef op 15 februari 2012 @ 14:37:

[...]

Ik vind dat toch altijd een beetje eng, heb het daarom nu niet gedaan.. heb jij dat al vaker zo gedaan, met zo'n acceptgiro terugsturen? Ben bang dat ik straks ergens aan vast zit....Nee ik heb m net aangevraagd en eerste nummer en acceptgiro thuisgestuurd gekregen, dus ga m nog terugsturen. Ben niet zo bang dat ik er aan vast zit, want het is gewoon via de site zelf en niet via een of ander schimmig webwinkeltje oid.
quote:molly74 schreef op 15 februari 2012 @ 15:34:

[...]

Ik had een paar postings hierboven al drie mensen die als eerste reageerden. En die hem nu (als het goed is) ook ontvangen hebben via de mail. Dus het spijt me. Ik heb twee keer meegedaan met die actie, dus misschien win ik nog iets op mijn moeders naam. Dan noteer ik jou als eerst, ok?

Of anders kijk ik die film en stuur hem daarna naar jou op. Dat kan ook. Hey Molly, ik denk dat ik mijn pagina nog niet ververst had toen ik reageerde, vandaar mijn late reactie jammer maar helaas, toch bedankt!
ik heb vanmiddag nog de laatste muppetpop (kermit) gehaald bij de appie en kreeg muppetkaarten er gratis erbij. dus nogmaals bedankt lydia voor de muppetpunten..

bij vd nog 2 sjaaltjes gekocht in de opruiming. bij 1 sjaaltje dacht ik ie afgeprijsd naar 12 euro, maar hij was nog verder afgeprijsd naar 7 euro

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven