HEEEEELP!

15-02-2012 17:07 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve vivalezers.

Ik heb dringent een vraagje, ik heb vorige week met mijn vriend geslachtsgemeenschap gehad, we stopte eventjes en de condoom zat er nog netjes op. Toen wij verder gingen haalde hij hem eruit en ik zag dat de condoom eraf was ( hij is niet klaargekomen )

Ik heb direct de volgende dag de MAP gehaalt. Zou ik me nu druk moeten maken?

Ik maak me vreselijke zorgen!

Alvast bedankt

Liefs.
Als je de MAP binnen 72 uur ingenomen heb is de kans klein. Dus heel erg druk zou ik me niet maken. 14 dagen na het onveilige moment zou je een testje kunnen doen.

En je menstruatie kan uitblijven of eerder komen door de hormonen uit de MAP.
Je hebt de map gehaald, heb je `m ook geslikt??

Zo ja, waar maak je je dan druk om, waar denk je dat dat ding voor is?

Hij is niet klaargekomen dus de kans was sowieso nihil geweest.
Hoop dat je bij het halen van de map minder hard hebt staan schreeuwen dan in je topictitel. Ben je vaker zo hysterisch of gewoon nog piepjong?
Haha nee.. Ik maakte mij gewoon heel erg zorgen

Heel erg bedankt!
Rooss4

Klopt, maar ik heb ooit eens meegekregen dat je van voorvocht zwanger kan raken..
Het is niet onmogelijk maar de kans is klein hoor, echt. Maar ik ben blij dat je gerustgesteld bent.
Sjonge wat een drukte. Maar ik zou me niet zo druk maken als je die MAP op tijd geslikt hebt, dat ding is behoorlijk betrouwbaar. Is het anders een idee om zelf de pil te gaan slikken voor de extra zekerheid, als je zo in paniek raakt bij de gedachte aan een mogelijke zwangerschap?
even de glazenbol oppoetsen, hmmm, wazig

ik zou iig een zwangerschapstest doen, weet je het zeker
Druk maken heeft vrijwel nooit zin, dus neu, doe maar niet.
Ik was al van plan om aan de pil te gaan, en u heeft gelijk dan hoef ik ook niet in paniek te raken!
Ik zou me, met een "vriendje" dat "ineens" geen condoom meer om heeft eerder om een SOA druk maken dan om een zwangerschap.
quote:TheQ schreef op 15 februari 2012 @ 17:25:

Ik zou me, met een "vriendje" dat "ineens" geen condoom meer om heeft eerder om een SOA druk maken dan om een zwangerschap.Dat dus! En de grote vraag: waar oh waar is het condoom gebleven??
Geslachtsgemeenschap. Mooi woord, gebruiken jullie dat ook tegen elkaar?

Ik denk dat het wel meevalt nu, als je de map geslikt hebt. Ik zou als ik jou was zelf nog voor een voorbehoedsmiddel zorgen, de pil of nuvaring in de toekomst. Dan ben je dubbel beschermd tegen een zwangerschap.
quote:thee schreef op 15 februari 2012 @ 17:11:

Hoop dat je bij het halen van de map minder hard hebt staan schreeuwen dan in je topictitel. Ben je vaker zo hysterisch of gewoon nog piepjong?

.

Eensch, wij houden hier niet van schreeuwerige topictitels, in caps lock.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
quote:Stromboli schreef op 15 februari 2012 @ 17:36:

[...]

Dat dus! En de grote vraag: waar oh waar is het condoom gebleven??Naast mij dus..
quote:TheQ schreef op 15 februari 2012 @ 17:25:

Ik zou me, met een "vriendje" dat "ineens" geen condoom meer om heeft eerder om een SOA druk maken dan om een zwangerschap.

Nou, ik vind dat wel een beetje veel "paniek" in een keer!

Zou je dan niet eerst "even verder informatie inwinnen"?

Over "bijvoorbeeld" met hoeveel " vrouwen" die "vriend" zegt te hebben "geslapen", en oftie "vaker" "ongelukjes" heeft met condooms?

Je gaat er nogal snel van uit dat er kwaad in het spel is!
Aanhalingstekens gebruikt u in de volgende gevallen:

- om letterlijk te citeren;

- om aan te geven dat u woorden niet in de gewone betekenis gebruikt: de aanhalingstekens geven bijvoorbeeld aan dat het om een zelfbedacht of ironisch gebruikt woord gaat, of om een vakterm;

- om de betekenis van een woord of uitdrukking te omschrijven.
quote:mvrtje- schreef op 15 februari 2012 @ 17:21:

Ik was al van plan om aan de pil te gaan, en u heeft gelijk dan hoef ik ook niet in paniek te raken!Fijn, dat lijkt me heel verstandig. En je hoeft geen u tegen me te zeggen hoor .
oh dat u vond ik dan wel weer leuk
quote:Rooss4 schreef op 15 februari 2012 @ 17:09:

Je hebt de map gehaald, heb je `m ook geslikt??

Zo ja, waar maak je je dan druk om, waar denk je dat dat ding voor is?

Hij is niet klaargekomen dus de kans was sowieso nihil geweest.Wat zeg jij nou? van voorvocht kun je ook zwanger raken
@donderstraal

Die vragen zou ik inderdaad gesteld hebben. Als je oud genoeg bent om te neuken kun je het ook hierover hebben lijkt me.
Als je de MAP hebt ingenomen en bent gaan vloeien dan is er niets loos. En als je aan de pil gaat OOK condooms blijven gebruiken! SOA's wil je niet, en ook al zegt vriendje dat hij nergens last van heeft, toch condooms!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:groentsoep2 schreef op 15 februari 2012 @ 17:44:

[...]

Fijn, dat lijkt me heel verstandig. En je hoeft geen u tegen me te zeggen hoor .

Hier op het topic mag gij elkander tutoyeren
quote:dotje10 schreef op 15 februari 2012 @ 17:53:

[...]

Wat zeg jij nou? van voorvocht kun je ook zwanger rakenDit heb ik ook altijd geleerd maar ik las onlangs dat dat mogelijk toch niet het geval is. Stond ik ook al even van te kijken. Niet dat ik de gok nu zou nemen hoor, de wetenschappers zijn 't er nog niet over uit dus voorzichtigheid kan geen kwaad lijkt me zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven