Zo nu en dan krullen
woensdag 15 februari 2012 om 17:26
woensdag 15 februari 2012 om 17:27
woensdag 15 februari 2012 om 17:34
woensdag 15 februari 2012 om 17:42
woensdag 15 februari 2012 om 17:46
Je kunt ook een set papillotten kopen en die een nachtje in laten zitten.
Doe ik nog wel eens: haar wassen, met nat haar de papillotten er in draaien, en de volgende ochtend er uit. Puntje is wel dat je dan een dag megasterke krullen hebt, meestal zitten ze 's avonds fatsoenlijk. Ideaal voor een feestje op zaterdagavond dus
Doe ik nog wel eens: haar wassen, met nat haar de papillotten er in draaien, en de volgende ochtend er uit. Puntje is wel dat je dan een dag megasterke krullen hebt, meestal zitten ze 's avonds fatsoenlijk. Ideaal voor een feestje op zaterdagavond dus
woensdag 15 februari 2012 om 18:16
Ik heb een krultang, maar krullen die ik daarmee maak zakken er altijd supersnel weer uit... of ik heb gewoon het geduld niet om dat ding lang vast te houden In plaats daarvan maak ik vaak strengetjes van mijn natte haar (wel wat mousse erin kneden van tevoren), die rol ik dan op tot een klein knotje dat ik met een speldje vastzet, bovenop mijn hoofd. . Dat doe ik met al mijn haar en zo laat ik het dan opdrogen. Works like a charm
donderdag 16 februari 2012 om 00:16
donderdag 16 februari 2012 om 10:23
Ik heb laatst een paar keer de 'haarband' methode geprobeerd, ook hier via het forum achter gekomen. Je doet een haarbandje over je haar en 'draait' hier de plukken haar om heen. Dan ga je slapen en de volgende dag heb je mooie krullen. Het is wel even proberen hoe dik de plukken moeten zijn en hoe strak je moet rollen.