Friends with benefits

15-02-2012 20:57 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet even mijn verhaal kwijt. Ik zit namelijk ergens heel erg mee in de maag. Iets meer dan twee jaar geleden heb ik mijn collega/ hele goede vriend leren kennen. In het begin van onze vriendschap was het meer dan vriendschap, friends with benefits om het zo maar te zeggen. Het is toen niet vaak voorgekomen, maar we hebben 2x seks gehad samen. Er was een bepaalde aantrekkingskracht tussen ons. We hebben het er toen bij gelaten en we zijn als vrienden en collega's verder gegaan. Sinds een half jaar woont hij samen met zijn vriendin, helemaal leuk voor hem en het is hem van harte gegund. Alleen merk ik sinds een paar weken dat de seksuele spanning tussen ons langzaam terug begint te komen. Er was voor mij altijd nog wel iets maar ik heb het volledig met rust gelaten. Ik wou het niet meer en toen hij een serieuze relatie kreeg wat het voor mij helemaal voorbij. Ik wil niet stoken en helemaal geen affaire. Alleen was de spanning (tot mijn verbazing) vanavond weer op en top aanwezig. Hoe kan dat na dik een jaar?! Hij vroeg wat ik erotisch vond, waar hij me mee kon verleiden. Hij vertelde dat het een en ander wat er toen der tijd tussen ons gebeurt was erotisch was. En mijn hart bonst nog door mij hele lijf, want zo'n seksuele aantrekkingskracht als dat er tussen ons was, SHIT! Wat moet ik hier mee? Ik wil niet zorgen dat iemand vreemdgaat en misschien heeft hij wel helemaal geen bijbedoelingen? Moet ik met hem praten? Onze vriendschap is mij ook zo kostbaar. Ergens wil ik het niet , maar ergens heb ik er zin in. Zo stom en zo fout.
*gaat op haar handen zitten*
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Niks dus.
Ik zou het gewoon doen hoor.
En het feit dat 'ie dergelijke dingen tegen jou zegt terwijl 'ie een vriendin thuis heeft zitten heeft jou niet enorm doen afknappen op hem?
Gewoon lekker van genieten. Schijt aan z'n vriendin. Misschien kun je wel zijn minnares worden?

Ook leuk.
This is not kosher!
afblijven
Ik ben net de soundtrack van deze film aan het luisteren, ik dacht, he...toevallig!

En verder, niks mee doen, afstand houden enzo enzo.
Totaal uiteenlopende reacties.. ook begrijpelijk. Want ik heb ook allebei in het hoofd. Maar zou hij wel echt bijbedoelingen hebben? Hij praat ook graag over seks. Maar je vraagt dat soort dingen toch niet zomaar?
Nee, en ik zou het nog steeds gewoon doen.
Tuurlijk heeft hij bijbedoelingen, want hij zit je op te geilen en is aan het polsen hoe je ervoor staat. Zo naief ben je toch hopelijk niet dat je dat niet inziet?

Wat je moet doen? Tja hier komt gezeur van, want meer dan sex lijkt me er niet in te zitten anders hadden jullie eerder wel een relatie gehad.
hij is blijkbaar de spanning in zijn relatie kwijt en hoopt dit bij jou te halen, hier ga je alleen maar van verliezen
Als je zin hebt in seks met hem: doen. Wat hij verder aan relatie of samenwonen of vriendinnen aan z'n broek heeft hangen is zijn zaak.
Thanx voor je reactie ik had misschien net even de bevestiging nodig. Ik wil ook absoluut geen relatie met hem. We passe niet eens bij elkaar, maar we weten dat we seksueel wel redelijk bij elkaar passen. Op relatie gebied hebben we tegenovergestelde ideeen en door wat hij mij voor de tweede keer flikt zou ik hem niet eens vertrouwen in een relatie. Maar het rare is dat ik een zwak voor hem hou en idd, geil van hem word.
Als jij je graag laat gebruiken om hem op te geilen, zijn kwakkie te lozen, en graag bijvrouw wil zijn dan zou ik zeker los gaan!
quote:mindy1234 schreef op 15 februari 2012 @ 21:25:

hij is blijkbaar de spanning in zijn relatie kwijt en hoopt dit bij jou te halen, hier ga je alleen maar van verliezenOngecompliceerde seks en erotiek zou ik geen "verliezen" noemen.
"Maar het rare is dat ik een zwak voor hem hou"

Neuh dat heet jeuk aan je poes, een brandende vagijn, of een tochtige kier!

Dus haal die zwak voor hem weg, en laat het bij geil.
quote:maria19 schreef op 15 februari 2012 @ 21:18:

Totaal uiteenlopende reacties.. ook begrijpelijk. Want ik heb ook allebei in het hoofd. Maar zou hij wel echt bijbedoelingen hebben? Hij praat ook graag over seks. Maar je vraagt dat soort dingen toch niet zomaar?Welneeeee, iemand die dergelijke geile praatjes met je heeft (waar jij blijkbaar maar al te vrolijk in meegaat) heeft natuurlijk absoluut geen bijbedoelingen. Hoe kom je op dat rare idee? Hij zal wel geld willen lenen ofzo. Of vragen of je op z'n post wil letten en planten water geven als 'ie op vakantie is. Maar zeker niets sexueels hoor!
quote:mali30 schreef op 15 februari 2012 @ 21:27:

Als jij je graag laat gebruiken om hem op te geilen, zijn kwakkie te lozen, en graag bijvrouw wil zijn dan zou ik zeker los gaan!

Ja zo kun je het ook zien, als je het per se negatief wilt benaderen.

Als TO geniet van de seks, en verder niets van hem hoeft (qua relatie etc) wat is dan het probleem? Waarom zou het per se die man zijn die TO "gebruikt" in plaats van andersom?
Al zou ik het willen, wat ergens stiekem ook zo is. Dan durf ik niet eens hem te verleiden.. Doordat ik zo onervaren ben, hij was toen der tijd tevens mijn eerste. Heb tussendoor zelf ook een relatie gehad. Misschien is het maar goed ook, dat ik hem niet eens durf te verleiden. Als er iets zou gebeuren ben ik bang dat hij de eerste stap zou moeten zetten..
quote:mali30 schreef op 15 februari 2012 @ 21:29:

"Maar het rare is dat ik een zwak voor hem hou"

Neuh dat heet jeuk aan je poes, een brandende vagijn, of een tochtige kier!

Dus haal die zwak voor hem weg, en laat het bij geil.Ja en vooral niet op in gaan hoor, stel je voor, je zou maar eens gewoon genieten van seks zonder verder iets van iemand te hoeven zeg, het idee alleen al!
"Ja zo kun je het ook zien, als je het per se negatief wilt benaderen.

Als TO geniet van de seks, en verder niets van hem hoeft (qua relatie etc) wat is dan het probleem? Waarom zou het per se die man zijn die TO "gebruikt" in plaats van andersom?"

He, mijn zegen heeft ze. Maar mannen die een dubbele agenda hebben wil IK niet tussen mijn benen. Als TO er op de manier in stond die jij schetst, had ze hier geen topic over geopend. Kennelijk heeft ze 'morele' of 'emotionele bezwaren/twijfels.
precies, wat Mali zegt
Inderdaad, als TO er zelf geen moeite mee heeft, en graag haar 'itch' laat scratchen door deze collega, prima toch?
Ik snap wat je zegt Joop, maar zo ongecompliceerd is het zelden als een man gebonden is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven