Friends with benefits

15-02-2012 20:57 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik moet even mijn verhaal kwijt. Ik zit namelijk ergens heel erg mee in de maag. Iets meer dan twee jaar geleden heb ik mijn collega/ hele goede vriend leren kennen. In het begin van onze vriendschap was het meer dan vriendschap, friends with benefits om het zo maar te zeggen. Het is toen niet vaak voorgekomen, maar we hebben 2x seks gehad samen. Er was een bepaalde aantrekkingskracht tussen ons. We hebben het er toen bij gelaten en we zijn als vrienden en collega's verder gegaan. Sinds een half jaar woont hij samen met zijn vriendin, helemaal leuk voor hem en het is hem van harte gegund. Alleen merk ik sinds een paar weken dat de seksuele spanning tussen ons langzaam terug begint te komen. Er was voor mij altijd nog wel iets maar ik heb het volledig met rust gelaten. Ik wou het niet meer en toen hij een serieuze relatie kreeg wat het voor mij helemaal voorbij. Ik wil niet stoken en helemaal geen affaire. Alleen was de spanning (tot mijn verbazing) vanavond weer op en top aanwezig. Hoe kan dat na dik een jaar?! Hij vroeg wat ik erotisch vond, waar hij me mee kon verleiden. Hij vertelde dat het een en ander wat er toen der tijd tussen ons gebeurt was erotisch was. En mijn hart bonst nog door mij hele lijf, want zo'n seksuele aantrekkingskracht als dat er tussen ons was, SHIT! Wat moet ik hier mee? Ik wil niet zorgen dat iemand vreemdgaat en misschien heeft hij wel helemaal geen bijbedoelingen? Moet ik met hem praten? Onze vriendschap is mij ook zo kostbaar. Ergens wil ik het niet , maar ergens heb ik er zin in. Zo stom en zo fout.
en zeker als zij al zegt dat ze er een zwak voor heeft..
Wat je wil maar neem hem niet serieus
it's a big club and you ain't in it
Wat bedoel je daarmee rionyriony?
"maria19, 2 minuten geleden

Wat bedoel je daarmee rionyriony?"

En op de rest van de commentaren ga je niet in?
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
@ mail30 : zeker wel! ik heb meerdere keren gereageerd!

En ik ben ook heel blij met jullie reacties. Helpt om de boel te relativeren. Jij hebt ook zeker gelijk dat ik mijn twijfels heb en daardoor hier een berichtje plaats. Ik heb ook zo mijn waarden en normen. Ik sta er ook zeker bij stil dat bij wijze van mijn partner zoiets zou kunnen doen... Zou ik ook niet blij mee zijn. Dus ik probeer me ook in haar te verplaatsen. Maar hormonen kunnen je gek maken!
Wat u niet wil dat u geschied....
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
I know.. doe dat ook een ander niet. Ben me er absoluut van bewust.
quote:mindy1234 schreef op 15 februari 2012 @ 21:56:

en zeker als zij al zegt dat ze er een zwak voor heeft..Precies, daar komen tranen van.
quote:maria19 schreef op 15 februari 2012 @ 21:27:

Thanx voor je reactie ik had misschien net even de bevestiging nodig. Ik wil ook absoluut geen relatie met hem. We passe niet eens bij elkaar, maar we weten dat we seksueel wel redelijk bij elkaar passen. Op relatie gebied hebben we tegenovergestelde ideeen en door wat hij mij voor de tweede keer flikt zou ik hem niet eens vertrouwen in een relatie. Maar het rare is dat ik een zwak voor hem hou en idd, geil van hem word.

Ik geloof er werkelijk helemaal niks vandat jullie 2-en ooit met elkaar hebben gesproken over verwachtingen en wat jullie van elkaar willen en geloven. Helemaal niks. Allemaal in jouw eigen hoofd bedacht.

Hoezo weten jullie dat jullie seksueel bij elkaar horen? Jullie hebben 2 keer wat met elkaar gefrunnikt!
quote:mali30 schreef op 15 februari 2012 @ 21:29:

"Maar het rare is dat ik een zwak voor hem hou"

Neuh dat heet jeuk aan je poes, een brandende vagijn, of een tochtige kier!

Dus haal die zwak voor hem weg, en laat het bij geil. die moek onthouden!
Altijd als ik zoiets lees moet ik denken aan:

Ik kan alles weerstaan behalve verleiding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven