Laat op het forum?

10-02-2008 04:20 8109 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarom zijn jullie nog zo laat hier?

Werk, wezen stappen of gewoon geen zin om te slapen?

Op dit moment kies ik voor het laatste!

poee
Wow Olijfje, wat goed zeg! En ja sporten.... je voelt je er ook beter door.
Oh grappig,heb ik nu maar mooi een nieuwe uitdrukking de wereld in geholpen!
Tja iry, op mijn ergste punt was ik een zakje botten (volgens broertje) en toen voelde ik me nog rotter dan normaal.

Nu weeg ik 68 kilo met een lengte van 1,78 en ben reuze trots op mijn lijfje......dus wie weet meis
Ieder lichaam is mooi of heeft iets moois. En niemand is perfect. En wat is perfect? Dat is voor iedereen ook anders. Verspil ajb je tijd niet met teveel zorgen/irritaties aan je lichaam. Doe er aan wat je wilt of kan en accepteer.
Voel je je beter door sporten? ik voel mij alleen maar moe daardoor.alleen kijken vind ik al heel vermoeiend.
poe olijf sporten....het woord alleen al maakt me moe....

Dochter naar ballet brengen is al een ware sport!

Misschien tijd voor kinderen
O ja en wees trots op wat je mooi vindt en show dat ook.
Het ging eigenlijk onbedoeld Mocy. Kwam na nare periode in mijn leven, maar ben wel erg blij dat het is gebeurd (ellek nadeel hep z'n voordeel ) want ik sleepte dat extra gewicht wel mee natuurlijk. Ik heb nu een prima gewicht voor mijn lengte maar ja, heb wel gewoon een aanwezig isolatielaagje zeg maar. Het zij zo. Ik moet ook gaan sporten, wil het ook maar loop nu bij de fysio vanwege arm/schouderklachten en dat moet eerst even een beetje verholpen worden.
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ik hoop het bb.

ben wel minder botjes,mensen draaien hun hoofd niet meer om.

Maar erg gezond is het nog lang niet.

Vind het knap hoor dat jij het hebt overwonnen.
Ha, ha jullie zijn echt erg. Toch is het een waarheid als een koe. Je krijgt er meer energie van en voelt je beter (erna iig).
quote:mocy schreef op 08 maart 2008 @ 02:16:

Ieder lichaam is mooi of heeft iets moois. En niemand is perfect. En wat is perfect? Dat is voor iedereen ook anders. Verspil ajb je tijd niet met teveel zorgen/irritaties aan je lichaam. Doe er aan wat je wilt of kan en accepteer.

En dat is nou het moeilijke ervan....accepteren is geen optie.

Je leeft naar een bepaalde manier, en dat gaat zo door, het zit diep vanbinnen, en dat is het moeilijke ervan.

Zeker als je het zelf nooit mee het gemaakt is het héél moeilijk om het je voor te stellen.
quote:iry schreef op 08 maart 2008 @ 02:16:

Voel je je beter door sporten? ik voel mij alleen maar moe daardoor.alleen kijken vind ik al heel vermoeiend.Hihi...herkenbaar. Veel mensen zeggen dat je idd energie krijgt van sporten maar ik zie dat ook niet zo hoor..
wijze woorden mocy,peper het mijn kids ook in.
Iry, je bent toch op de goede weg. Je onderkent en werkt er toch aan. Petje af hoor.
quote:iry schreef op 08 maart 2008 @ 02:18:

Ik hoop het bb.

ben wel minder botjes,mensen draaien hun hoofd niet meer om.

Maar erg gezond is het nog lang niet.

Vind het knap hoor dat jij het hebt overwonnen.

Nou....vooral te danken aan ziekenhuis.....

Ik werd gedwongen opgenomen met 36 kilo, en mocht pas weg met 48 kilo (sondevoeding)

Ik was toen nog minderjarig. Ik had het geluk dat ik daarna door ben gegaan.
Nee,het gaat niet eens over je lichaam een eetstoornis hebben.

dat is slechts de buitenkant.
BB ik heb het meegemaakt en daarom weet ik dat het verspilde energie/moeite is. En daarom vind ik het zo erg, als jullie jonge vrouwen daar zo over inzitten. Echt.
Het is wat daar binnen zit.

Op een gegeven moment gaat het niet meer om afvallen.

Het is een gewoonte, en dat is fijn.

En dat is moeilijk, je gewoontes aanpassen
quote:boschbolletje schreef op 08 maart 2008 @ 02:18:

[...]

Zeker als je het zelf nooit mee het gemaakt is het héél moeilijk om het je voor te stellen.Klopt. Ik zag eens een documentaire over echt heel ernstige anorexiapatiënten. Voor de spiegel staan en dan echt niet kunnen zien dat ze op sterven na dood waren. Zo mager en ziek en nog een vet lichaam zien. Mijn hart brak echt want wat zit er dan in je hoofd dat je iets anders ziet dan de werkelijkheid? Ik kan me daar dus helemaal niks bij voorstellen. Akelig...
Jeetje bb,wat verschikkelijk.

maar mischien is dat je redding geweest(wie zal het weten).

Was er bij mij maar iets gebeurt op jonge leeftijd,maarja.
Sorry BB, dat heb ik niet meegemaakt. En kan ik dus ook niet over meepraten. Ik dacht dat je het anders bedoelde.
quote:mocy schreef op 08 maart 2008 @ 02:21:

BB ik heb het meegemaakt en daarom weet ik dat het verspilde energie/moeite is. En daarom vind ik het zo erg, als jullie jonge vrouwen daar zo over inzitten. Echt.

Het gaat mij gelukkig goed hoor.

Ik ben tevreden met mijn lijfje, ook al heb ik mijn plekjes

Ik merk ook dat ik qua eten bijna nergens moeite mee heb.

Dus wat dat betreft heb ik gewonnen!
Volgens mij riep ik een half uur geleden al dat ik naar bed zou gaan... Lukt niet, ik heb mijn sigaretje nog steeds niet op
quote:iry schreef op 08 maart 2008 @ 02:22:

Jeetje bb,wat verschikkelijk.

maar mischien is dat je redding geweest(wie zal het weten).

Was er bij mij maar iets gebeurt op jonge leeftijd,maarja.Als je hier maar je ei kwijt kan meis!
Maarre , nu gaan we het toch zwaar maken,en als doorgewinterde anorect houd ik daar niet van. Dus Gaan we maar weer dansen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven