Mode & Beauty alle pijlers

Jersey jasjes

16-02-2012 13:02 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag een paar jersey colbertjes aanschaffen maar ik heb er een van begin vorigjaar maar daar is de vorm niet mooi meer van na een paar keer wassen, die is van vero moda geloof ik.

Weet uemand niet te dure jasjes waar de pasvorm wel mooi van blijft?

Ow en niet te duur voor mij is iets van 35 - 40 euro.
H&M heeft ze voor 29,95 in diverse kleuren. Pasvorm blijf mooi, hem er twee van vorig jaar en die zijn nog steeds heel mooi.
Geen direct antwoord op je vraag maar misschien helpt het: Handwas?

Het schijnt dat de voering vaak anders krimpt als de buitenkant waardoor je vervorming kan krijgen. Ik heb een paar blazers die volgens het label in de wasmachine kunnen (wat al bijzonder is) maar dit doe ik niet...

Eventueel een tip voor je nieuwe aanschaf?
Er zit niet eens voering in die ik nu heb. T zijn maar flutjasjes. Mijn echte nette blazers gaan gaan de stomerij.
Bij de V&D, blijven heel mooi en betaalbaar.

Ik heb er een aantal en draag ze erg graag, netjes maar ook sportief.
Welk merk bij V&D?
Ik heb een donkerblauwe van miss etam, ze hadden destijds ook zwarte en rode. Zit heerlijk! Ik heb hem nog niet gewassen. Ik draag er altijd een shirt onder en hang het jasje na het dragen op een hangertje een nacht voor het open slaapkamerraam. Dan is ie weer helemaal fris. Als ik zou moeten wassen zou ik hem even op de hand doen. Niet in de wasmachine lijkt mij
quote:valerie__ schreef op 16 februari 2012 @ 13:19:

Geen direct antwoord op je vraag maar misschien helpt het: Handwas?

Het schijnt dat de voering vaak anders krimpt als de buitenkant waardoor je vervorming kan krijgen. Ik heb een paar blazers die volgens het label in de wasmachine kunnen (wat al bijzonder is) maar dit doe ik niet...

Eventueel een tip voor je nieuwe aanschaf?Zo'n jasje hoef je toch helemaal niet te wassen? Zou ik zeker niet doen.
Lol dan ken je mij nog niet. Als ik wat wits aan trek dan kan ik beter een 2e outfit in mijn tas stoppen want geheidt dat er koffie ofzo overheen gaat. :D
Heb je al bij Vila en Only gekeken? Miss Etam had ze ook, maar heb er niet zo op gelet. Gewoon op meerdere sites kijken welke kleuren ze hebben.

Zijn wel wat duurder, maar Vila had er een met streep.
quote:charlottecharles schreef op 16 februari 2012 @ 13:31:

[...]

Zo'n jasje hoef je toch helemaal niet te wassen? Zou ik zeker niet doen.

Ik wel, anders zouden ze namelijk in de kast blijven hangen.

Niet wassen = niet dragen voor mij.

Dus of naar de stomerij of tussendoor met een koud azijnbadje.
quote:valerie__ schreef op 16 februari 2012 @ 13:49:

[...]

Ik wel, anders zouden ze namelijk in de kast blijven hangen.

Niet wassen = niet dragen voor mij.

Dus of naar de stomerij of tussendoor met een koud azijnbadje.Ben jij zo'n smeerpoets dan?
Haha nee totaal niet, daarom juist. Heb meer 'smetvrees' volgens velen. Kleding dragen en ongewassen in de kast hangen daar krijg ik rillingen van... Ben nu al een eind op weg met de blazers tussendoor opfrissen, maar het liefste zou ik ze elke keer in de was gooien.
Sjee, wel onnodig, slecht voor het kledingstuk, en erg belastend voor het milieu!

Ik kan me daar helemaal niks bij voorstellen (ja wel, hoe veel tijd erin gaat zitten, pfff) maar ik begrijp dat het voor jou ook lastig is.

Een blazertje of blousje of broek of winterjas dat 1 keer is gedragen, is gelukkig niet dodelijk.

Zet 'm op!
Hoeveel tijd erin gaat zitten, hoezo?

Ik zeg niet dat ik elk kledingstuk na 1 dag dragen was. Ik zeg alleen dat ik een gedragen kledingstuk niet graag in de kast terughang. Dan weet ik nooit wanneer/hoe lang terug het gedragen is.
In zoveel wassen draaien gaat echt wel veel tijd zitten.
Huh? Hoe weet je hoeveel wassen ik draai? Volgens mij praten we gruwelijk langs elkaar heen... Wat heeft het aantal wassen draaien ermee te maken dat ik geen gedragen kleding tussen schone kleding in de kast leg?
H heb een compleet apart astdeel voor gedragen kleding en haakjes aan de muur. Ik hang ook gedragen jasjes niet terug tussen de schonen.

Ik gebruik jasjes trouwens als vestjes. En vesten wast een normaal mens toch ook als ze een een aantal maal gedragen zijn?
Ik was een jasje pas als hij vies is of stinkt en het maakt dan niet of hij twee keer of twintig keer gedragen is.
geslaagd (beetje duurder dan bedoelt maar dan maar ff een paar maanden iets meer kopen)

Wow!! Mooi jasje!

Van de v&d is het van het merk Liv, Vaak als het prijzencircus is worden ze voor 29 euro aangeboden.

Ze blijven bij mij echt mooi,en ja ik was ze vaak want gedragen is wassen.

Hang ze te drogen aan een kledinghanger en strijken hoef je ze nooit!
Wow!!! Wát een mooi jasje!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven