Geld & Recht alle pijlers

Viva Vrekkentopic - Deel IV

03-10-2011 14:53 3008 berichten
Hier besparen we verder!

Kijk voor meer bespaar tips ook in de oude topics!

Deel I

Deel II

Deel III

En met recepten: het vrekwaardig eten topic!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb weer muppetkaarten per post gekregen....
Net bij het kruitvat alle textiel 70% korting, dus ik heb 4 basic hemdjes gekocht voor 2.40.l :-D. Draag die dingen altijd overal onder dus ideaal!
@ Flashy, ik heb je net gemaild, ik zou nog 1 kaart nodig hebben en dan kan ik nog kijken of er nog poppen te krijgen zijn hier.

@ Molly, super bedankt voor je mail. Ik zag alleen dat die film a.s. vrijdag op Film 1 komt (ik heb heel vrekkerig een abo voor 3 maanden afgesloten a 5 euro per maand) dus die kan ik nog kijken, ik heb het kookboek van Bill Granger besteld! Lijkt me echt een leuk boek, dus nogmaals bedankt!
@Layla, goed dat je het even meld, ik ga de mailbox openen!
Ze gaan op de post! nog meer liefhebbers?
ik heb de laatste 2 poppen gekregen anders had ik ze wel gewild
quote:Mugske schreef op 15 februari 2012 @ 13:24:

[...]

Heb je het over het schoonmaakpakket van dit kwartaal? Dat wordt pas vestuurd nadat het kwartaal is afgelopen. In april krijg je dan een berichtje dat je kunt aangeven bij welk kiala-punt je hem wilt ophalen. Daarin staat ook een indicatie van wanneer ie bezorgd wordt. Cadeau van 4e kwartaal 2011, kreeg ik in januari de mail om kiala-punt door te geven en begin februari kon ik hem ophalen. Geduld dus,Ik bedoelde inderdaad het schoonmaakpakket. Bedankt voor je reactie, ik zal rustig afwachten :-)
Ik heb bij het kruitvat ook gescoord met 70% korting: een doorzichtige lange regenjas van de leontienlijn. Nu nog 1,80 en een stuk charmanter dan mijn regenponcho!

daarna een gewonnen vvv-bon omgezet in twee nieuwe bh's. van 45 euro per stuk nu naar 15. Ik hoefde nog maar een tientje bij te leggen, ben helemaal blij!

En naast geld uitgeven ook nog echt gevrekt: de onderbroeken die ik voor dochter had gehaald vorige week waren nu bij de hema in de aanbieding. Ik ben ermee terug gegaan en heb twee euro terug gekregen. Vond het eerst een beetje stom, gevalletje pech gehad. Maar de omruiltermijn is nog niet afgelopen en de onderbroekjes hingen nog op het hangertje, dus ik heb alle recht het terug te brengen en hetzelfde weer mee te nemen natuurlijk.
Ik heb 3 codes nog 1 code van Burgerking voor elk 1 maand gratis "Eredivisie Live" op je mobiele telefoon. Onmisbaar voor de echte Vivaforumster lijkt me

Wie maakt me los?
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
Bij de Lidl is wasmiddel in de aanbieding: 1 fles van 3 l. voor 2,95!

Nog geen euro per liter dus.

Ik heb 5 flessen gekocht en kan dus weer een paar maandjes vooruit!
@sweetfirefly hoe kom je aan de codes? Want vriendje zit hier stiekem over mijn schouder mee te lezen en die wordt meteen wild als die Eredivisie leest
@Chemy, die krijg je momenteel bij Burgerking. Is een actie.

Als ik hem er blij mee kan maken om een maandje te kijken wil ik je uiteraard de code mailen. Ik doe er toch niks mee.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
Sweetfirefly daar zou je mij heel erg blij meemaken.kan ik hem zo chanteren om de afwas te
@sweetfirefly mijn vriend is ook dol op Eredivisie

live

zou ik ook een code mogen

zoja je kunt mij mailen op strandje@live.nl

alvast bedankt
ik heb weer 2 optimelcode;s wie wil ze hebben?
Sweetfirefly in mijn enthousiasme vergat ik je nog te vragen als je er iets voor terug wil
Chemy & Zeester; jullie hebben mail (van e*****970)

Chemy, ik hoef er niets voor terug. Ik vind het leuk om een bijdrage aan dit topic te leveren en ik ben zelf ook al enkele keren door medeforumsters geholpen en doe ontzettend veel met de tips.
@ zeester, mag ik dan een optimelcode van jou?
Even ter attentie: wij kregen bij de voetbalplaatjes ook heel veel actiekaartjes van 2 maanden gratis eredivisie. Addertje onder het gras was dat je wel een bepaald abbonnement moest afsluiten en van die periode dan twee maanden gratis kreeg.
muppetpunten wil ik nog steeds heel graag!

madge0104@hotmail.com

ik heb nog 3 poppen nodig.
Hier een kortingsbon voor Dove sensitive skin.
quote:Mikske00 schreef op 16 februari 2012 @ 22:04:

muppetpunten wil ik nog steeds heel graag!

madge0104@hotmail.com

ik heb nog 3 poppen nodig.

Geloof dat de poppen nu echt bijna overal op zijn

Ik kan ze helaas niet meer voor 6en verzenden vandaag.
Misschien ten overvloede want echte vrekken hebben natuurlijk alle data dat contracten aflopen in hun agenda staan () maar ik kwam er net achter dat over 2 maanden mijn gas en stroom contract afloopt en dat overstappen me een kleine 300 euro gaat opleveren.

Lekker!

Opzeggen moet 30 dagen van te voren dus ik ben op tijd. Vergeet niet je contracten en de looptijd in de gaten te houden!
Over contracten gesproken..

Ik zit nog veeeeel te lang vast aan een te hoog mobiel abonnement, destijds was dat een gunstig abonnement voor mij, maar er is nogal wat veranderd in mn leven de afgelopen maanden waardoor dat niet echt meer van toepassing is. Bovendien moet ik vanaf 1 maart minder gaan werken en dan zijn alle besparingen heel welkom! Nu vraag ik me af wat mijn rechten zijn, kan er alleen niet zoveel over vinden en op mijn mail naar de klantenservice heb ik nog niets terug. Kan best zijn dat er een boete aan hangt, maar dat ik dat er makkelijk uit haal.

Iemand enig idee?
@lydiam1: doorgaans kan je een paar maanden van te voren verlengen, dan zou je simonly kunnen nemen. Als je opzegt voor de termijn verstreken is móet je waarschijnlijk de resterende maanden betalen als boete, dan kun je beter je abonnement laten aflopen.

Hooguit zou je je telefoon kunnen verkopen. geen idee wat je hebt maar voor bijv een iPhone4 krijg je nog snel 300 euro op marktplaats. Koop daarmee die boete af en gebruik een oude simlock vrije telefoon met bijv een abo van ben. En als je per se een smartfone wil kan je via gsm topdeal of lezerskorting van viva / spits of metro nog wel is leuke korting krijgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven