wasvraagje
zaterdag 18 februari 2012 om 13:44
Azijn doe ik een keer per maand bij en was op 90 graden met vaatdoekjes enzo. Daar doe ik ook wasmiddel bij.
Steradent gebruik ik de laatste tijd nooit meer, vergeet het te kopen, maar daar doe ik ook gewoon wasmiddel bij.
Azijn kun je ook als wasverzachter gebruiken. Dan dus wel in het wasmiddelbakje gieten. Mijn
schoonzus gebruikt het bij de donkere was, het schijnt de kleur beter te houden.
Steradent gebruik ik de laatste tijd nooit meer, vergeet het te kopen, maar daar doe ik ook gewoon wasmiddel bij.
Azijn kun je ook als wasverzachter gebruiken. Dan dus wel in het wasmiddelbakje gieten. Mijn
schoonzus gebruikt het bij de donkere was, het schijnt de kleur beter te houden.
zaterdag 18 februari 2012 om 13:52
Ik gebruik ook wel eens azijn als mn wasverzachter op is, heb ook gehoord dat t kleuren beter vasthoudt en beter is voor je wasmachine!
Ik doe eigenlijk nooit iets in een bepaald middel-vakje, gooi t er altijd gewoon in, soms links, soms rechts, of middelste bakje, of verdeeld over twee, afhankelijk van welke kant ik sta.
Ik doe eigenlijk nooit iets in een bepaald middel-vakje, gooi t er altijd gewoon in, soms links, soms rechts, of middelste bakje, of verdeeld over twee, afhankelijk van welke kant ik sta.
zaterdag 18 februari 2012 om 14:38
Ik gebruik al jaren azijn als wasverzachter. Het haalt alle laatste zeep- en kalk uit je was, waardoor je was zachter aanvoelt en je trommel kalkvrij blijft. Ik giet het in het bakje van de wasverzachter, een ruime scheut, zodat het als laatste door de was gaat. Niet te veel gebruiken, anders ruikt je was zuur .
zaterdag 18 februari 2012 om 14:41
quote:snoezzz schreef op 18 februari 2012 @ 13:52:Ik doe eigenlijk nooit iets in een bepaald middel-vakje, gooi t er altijd gewoon in, soms links, soms rechts, of middelste bakje, of verdeeld over twee, afhankelijk van welke kant ik sta.
Volgens mij gebruikt je wasmachine een bepaalde volgorde van de bakjes. Als je je waspoeder in het vakje van de wasverzachter gooit en andersom, dan wast ie dus met de wasverzachter, om vervolgens de 'was te verzachten' met de waspoeder.
Het lijkt me de bedoeling dat je eindigt met de wasverzachter (of azijn).
Volgens mij gebruikt je wasmachine een bepaalde volgorde van de bakjes. Als je je waspoeder in het vakje van de wasverzachter gooit en andersom, dan wast ie dus met de wasverzachter, om vervolgens de 'was te verzachten' met de waspoeder.
Het lijkt me de bedoeling dat je eindigt met de wasverzachter (of azijn).
zaterdag 18 februari 2012 om 14:54
quote:patra schreef op 18 februari 2012 @ 14:41:
[...]
Volgens mij gebruikt je wasmachine een bepaalde volgorde van de bakjes. Als je je waspoeder in het vakje van de wasverzachter gooit en andersom, dan wast ie dus met de wasverzachter, om vervolgens de 'was te verzachten' met de waspoeder.
Het lijkt me de bedoeling dat je eindigt met de wasverzachter (of azijn).
O. Dan ga ik de symbolen van de bakjes maar ff googlen
Dank je
[...]
Volgens mij gebruikt je wasmachine een bepaalde volgorde van de bakjes. Als je je waspoeder in het vakje van de wasverzachter gooit en andersom, dan wast ie dus met de wasverzachter, om vervolgens de 'was te verzachten' met de waspoeder.
Het lijkt me de bedoeling dat je eindigt met de wasverzachter (of azijn).
O. Dan ga ik de symbolen van de bakjes maar ff googlen
Dank je