Naam puppy
vrijdag 17 februari 2012 om 15:47
zondag 19 februari 2012 om 10:40
quote:beter.laat schreef op 17 februari 2012 @ 17:01:
Ik ga voor GOOGLE of TOMTOM.
Met zo'n naam zal hij niet gauw verdwalen.
Persoonlijk houd ik erg van gewone nederlandse namen, als
Floor, Stijn, Stef, Pieter, Julius, Willem, Dirk
enzovoorts!
Zo hebben we vorig jaar 2 weken naar een hond genaamd Google gezocht. Bleek al meteen op dag 1 aangereden te zijn op de snelweg, maar dit was niet doorgegeven door de ophaaldienst van RWT. Sommige Google's zijn lastig te vinden
OT: Billy vind ik ook wel leuk en passend.
Ik ga voor GOOGLE of TOMTOM.
Met zo'n naam zal hij niet gauw verdwalen.
Persoonlijk houd ik erg van gewone nederlandse namen, als
Floor, Stijn, Stef, Pieter, Julius, Willem, Dirk
enzovoorts!
Zo hebben we vorig jaar 2 weken naar een hond genaamd Google gezocht. Bleek al meteen op dag 1 aangereden te zijn op de snelweg, maar dit was niet doorgegeven door de ophaaldienst van RWT. Sommige Google's zijn lastig te vinden
OT: Billy vind ik ook wel leuk en passend.
zondag 19 februari 2012 om 11:00
quote:claytoniasibirica schreef op 18 februari 2012 @ 16:19:
Nou, het is toch wel Billy geworden! Ik riep hem en hij kwam dolenthausiast op mij afgerend (had ie misschien ook wel gedaan als ik Sjaak, Piet, Hond, Koekie of weet ik wat had geroepen maar dat terzijde )
Nog een paar weekjes wachten en dan heb ik hem!!! Ben zooo blij!!
Leuk, was mijn eerste posting, het eerste wat bij mij op kwam wat voor zon hondje leuk is.
Veel plezier met hem. Kom je hem hier nog showen als je hem hebt?
Nou, het is toch wel Billy geworden! Ik riep hem en hij kwam dolenthausiast op mij afgerend (had ie misschien ook wel gedaan als ik Sjaak, Piet, Hond, Koekie of weet ik wat had geroepen maar dat terzijde )
Nog een paar weekjes wachten en dan heb ik hem!!! Ben zooo blij!!
Leuk, was mijn eerste posting, het eerste wat bij mij op kwam wat voor zon hondje leuk is.
Veel plezier met hem. Kom je hem hier nog showen als je hem hebt?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven