Bibbereieren #26

02-02-2012 21:27 3394 berichten
Alle reacties Link kopieren

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

86 cm / 12,5kg

22/9 CBS: 23/09/11 7kg / 63cmIkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0995 cm / 14,4 kgJ: 30/12/109780gr 81cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

C: 09/07/2011 Some stats??CharlotteS: 03/10/0986,5cm / 11,9 kg

J: 23/03/123950gr

24/4 cbMurron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg M: 27/10/118.7kg / 64.7cm JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

M: 10/01/1255cm / 4600grHuskyI: 16/11/0992cm / 12,85kg

R: 03/05/119555gram 76cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0986,5 cm / 13 kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg GW H: 16/01/1086cm / 11 kg YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 81,5cm / 10350gr

02/07/2012 cbAnnika S: 26/06/10 80cm / 11,5 kiloRainbowS: 08/07/10 87cm / 11,7 kg

MomoA: 10/07/10 86cm / 11,9 kg

KathF: 24/08/1082cm /10,5 gr

21/06/12 1/2/2012 20 wk echoSpecu K: 28/01/11 12.2kg / gram 82cm ?: 7/11/12goede echo!Poll?: 23/09/12 blauwe jompel! 7 mei 20w echoMaris

?: 5/12/12 24/4 echo

Special guests aka suikertantes: Erine
Duuv: we hebben nog geen hele vaste tijden, maar het begint er een beetje op te lijken nu.. zo rond 8.30, 12.30, 16.30 en dan rond 21.00 (en dan 's nachts nog rond 4 a 5 uur).. Maar alles kan ook gerust een uur eerder of later zijn, beetje afhankelijk van hoe hij drinkt, alles op of niet...

De dagtijden zijn nog een beetje afhankelijk van hoelaat hij 's nachts heeft gedronken... En dát is weer afhankelijk van hoelaat de laatste voeding is geweest... hahaha, lekker circkeltje dus.

Ik hoop op den duur uit te komen op het schema wat jij ook hebt nu.. En vanuit daar dan de laatse voeding ook wat af te bouwen.. maargoed, zover zijn we hier nog lange niet..

En wat goed van D zeg!!

Oh, ik durf dat echt nog niet, met T naar de supermarkt zonder luier... daarvoor moet ze eerst even wat langer zonder luier rondlopen denk ik.. Ben zo een half uur weg als we naar de suup gaan, en stel dat het mis gaat, dan raakt ze helemaal overstuur...
Maar deb, zit net te kijken, zie dat M net een dikke maand is. S was zat pas in dit schema toen ze 13 weken was. Daarvoor kwam ze een steeds voor 1 of 2 voedingen 's nachts. Die laatste fles hoeft er bij S pas net af, maar ze is bijna 5 maanden. Ik zou me er dus nog niet druk om maken..
Ik zet nog even wat op haives
Hmm kan mobiel niet op haives reageren dus dan moet het maar tot morgen duren
Duuv, ik ben ook nog niet op zoek naar een schema hoor.. Maar vroeg me even af hoe ik die laatste fles wat later kon krijgen. M komt nu nog 1x per nacht, en dat zal denk ik ook nog even zo blijven, van 23.00 tot 7.00 is ook nog wel erg lang voor hem hoor, ben al blij als hij van 23.00 tot 5.00 zal slapen .. Maar hij doet nu van 21.00 tot 3 a 4 uur, en af en toe wil hij daarna niet meer slapen... En dan vind ik 3 of 4 uur wel een beetje vroeg
ff tussendoor, gebruikt iemand hier microgynon 30? Heb 32 pillen over, kan ze in de prullenbak donderen maar als ik er hier iemand blij mee kan maken dan hoor ik het graag.
Ebp
Goedemorgen!

Hier een hele goede nacht gehad! Man heeft om 4 de nachtvoeding gedaan, dus ik kon even lekker doortukken..

M had 21.30 laatste fles, toen om 4, en net om 9 weer wakker voor een fles. En T geslapen tot 8.45, en wij dus ook..
Mogguh! Ieder uur wakker om te plassen... Beide ogen nu ontstoken. S dr oogjes wel weer goed gelukkig.

Vriend weekenddienst dus wij lekker aanrommelen in huis
Mariss, ik gebruik ze normaal gesproken wel maar nu dus niet meer. Maar in dat kader heb ik nog een bijna vol doosje etos multi zwanger worden pillen liggen. Met foliumzuur. Misschien wil jij die?

Deb, wat een lekkere nacht heb jij gehad!

Char, wat een klote nacht heb jij gehad!

Wij zijn vanmorgen even naar de dierentuin geweest. Hij vind het nu echt geweldig nu hij zelf kan rondstappen! En nu ligt hij even te slapen en moeders op de bank en dan vanmiddag weer op visite bij vrienden. Druk dagje maar wel leuk.
2cm in omtrek gegroeid in 2 dgn!! (en nee, niet door de chocolade)
Mn grootste omtrek is nu 135cm!
Zo, ben ik ook weer eens. Eigenlijk niks te melden. Ben weer eens (nog steeds?) superverkouden. Blweeeh.

Deb, geen tips. Ik voedde gewoon als ie honger had. Het duurde aardig lang voordat er een schema was bij ons.

Maris, niet nodig. Nu bezig voor ronde 2 en daarna wil ik geen pil, maar misschien een mirena.

Duuv, wat knap van D!

Rain, wij zijn gisteren naar de dierentuin geweest. Zo leuk vindt hij dat! S'je geniet er dus ook van, zo te lezen.

Nou, als me nog iets superinteressants te binnen schiet, kom ik het wel melden...
Wow Char, imposant!!
Zal van de week weer foto maken
wow char!! Dat lijkt me huge haha. Ik heb net de mijne gemeten en das 68 dus ongeveer de helft haha. Kan het me totaal niet (meer) voorstellen.

Justdeb, sorry, ook geen tips. Ik heb het geprobeerd maar hier was een 'schema' geen succes. Dat duurde zeker een half jaar. Waren ze op het kdv ook niet zo blij mee.

Specu, ook weer verkouden bah, het mag wel lente worden he!

Rain, je grote vent stapt dus lekker in de rondte! Goed zeg. Hoe voel je je? Ben je al blij??

Maris, mop, hoe is het nu? Hoe voel jij je met al die hormonen.

Polleke, hopelijk alleen maar goed nieuws vanuit jou kant!
Verder gaat het hier zijn gangetje. Van de week naar Emmen en omgeving. We gaan een toffe vakantie krijgen voor N. dat is zeker.

Met N gaat het zo super goed, ze praat als een malle, zingt zoveel liedjes mee in de auto, springt, danst, is soms zo irritant (als in hysterische peuter in de supermarkt vanochtend), slaapt niet meer overdag, al vier dagen niet meer, en vindt zichzelf echt groot.
Echt tijd voor pokkelpic dus

Zal vriend eens vragen om morgen een foto van me te maken
Pfff ik heb nog geen oog dicht gedaan. j2 vanaf t moment dat wij op bed gingen steeds even wakker en nu sinds 2 uur niet meer geslapen zit er nu naast. maar elke keer als ik denk dat hij slaapt en ik weggaan huilt hij na 5min weer. hij heeft volgens mij wel ergens last van wil zelf wel slapen maar lukt hem niet.

net ook al ruzie met vent. die ligt nu beneden op de bank om toch maar wat slaap te krijgen die moet over 2uurtjes naar zn werk.

becky, veel plezier komende week. is daar erg leuk.

slaapt n nu s nachts ook wat beter nu ze overdag niet meer slaapt?
Nee want ze is al weer klaarwakker.
Nog meer mensen met een dramanacht dus.. Ik lag zelf wakker vanaf 3 uur. Om 4 uur begon F. te spoken, wilde bij ons in bed (nacht bij opa en oma gelogeerd, en daar bij hen in bed geslapen..). Tegen een uurtje of 5 snapte ze dat dat echt niet ging gebeuren, maar toen was ik inmiddels al zo lang wakker dat ik niet meer geslapen heb.. Goedemorgen maandagmorgen..
sow Kath, wat een baggernacht zeg. Sterkte vandaag!
quote:Kath76 schreef op 20 februari 2012 @ 06:46:

Nog meer mensen met een dramanacht dus.. Ik lag zelf wakker vanaf 3 uur. Om 4 uur begon F. te spoken, wilde bij ons in bed (nacht bij opa en oma gelogeerd, en daar bij hen in bed geslapen..). Tegen een uurtje of 5 snapte ze dat dat echt niet ging gebeuren, maar toen was ik inmiddels al zo lang wakker dat ik niet meer geslapen heb.. Goedemorgen maandagmorgen..hear hear. alleen was 3 uur hier 2 uur. en 5 uur 6 uur.
Vent gaat zo foto maken
voor alle slechte slapers.. Niet leuk..

Becks, leuk park waar jullie heen gaan! Wij gaan daar ook graag heen. Soms gaan we ook alleen heen om een dagje te zwemmen daar.

Ik ben nog steeds ziek.. Normaal ben ik 1 dag ziek en dan is het weer over, maar heb nu al vanaf woensdag koorts. Overgeven is gelukkig al een paar dagen over, maar mijn hele lijf doet pijn. Rot griep.. Net kindjes naar de crèche gebracht, kan ik zo mijn bed weer even in..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven