Welk type lichaam vind jij het mooist?
zaterdag 18 februari 2012 om 23:40
zaterdag 18 februari 2012 om 23:59
quote:beeliev schreef op 18 februari 2012 @ 23:42:
Altijd fijn he Merelin? Dat een ander jou beter schijnt te kennen dan dat je dat zelf doet. Echt ook heel fijn dat een ander komt uitleggen, waarom een posting toch écht niet zo mooi is, als hij gevonden wordt. Zullen we daar es een stukje interpretatie op loslaten? Lijkt me rete-interessant.
Altijd fijn he Merelin? Dat een ander jou beter schijnt te kennen dan dat je dat zelf doet. Echt ook heel fijn dat een ander komt uitleggen, waarom een posting toch écht niet zo mooi is, als hij gevonden wordt. Zullen we daar es een stukje interpretatie op loslaten? Lijkt me rete-interessant.
Wish I could be home, with my head in a toilet, like all normal people...
zondag 19 februari 2012 om 00:02
zondag 19 februari 2012 om 00:05
quote:erg_fruitig schreef op 18 februari 2012 @ 23:59:
[...]
Echt ook heel fijn dat een ander komt uitleggen, waarom een posting toch écht niet zo mooi is, als hij gevonden wordt. Zullen we daar es een stukje interpretatie observatie op loslaten? Lijkt me rete-interessant.
Ach, is het nodig dat we open deuren intrappen?
Sommige dingen zijn wel heel erg obvious.
[...]
Echt ook heel fijn dat een ander komt uitleggen, waarom een posting toch écht niet zo mooi is, als hij gevonden wordt. Zullen we daar es een stukje interpretatie observatie op loslaten? Lijkt me rete-interessant.
Ach, is het nodig dat we open deuren intrappen?
Sommige dingen zijn wel heel erg obvious.
zondag 19 februari 2012 om 00:51