Lastminute housewarming presentje

19-02-2012 11:18 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag lieve mede-forummers,

Ik heb om 13.00 een lunch bij mijn nicht. Ik ga voor het eerst haar nieuwe huisje bekijken. Ik wil graag een cadeautje meenemen voor haar nieuwe huis, maar ben helemaal vergeten om iets te kopen (excuus: zwangerschapsdementie??). Nu wil ik eigenlijk nog snel iets via internet regelen, een bon die ik kan uitprinten ofzo. Maar heb weinig inspiratie...

Normaal in real life had ik gekocht:

- Fles likeur 43 met glazen

- En high tea bon via Groupon (is er nu niet)

- Iets van Blond Amsterdam

Iemand HET idee?
- langs een benzinepomp?

- kom je ergens langs waar nog winkels open zijn? Of kan je hiervoor een klein stukje omrijden?
Een bon waarin je aanbiedt om samen met haar op zoek te gaan naar een leuk cadeau voor in haar huis? Dus een tegoedbon voor een middagje shoppen in (een woon-iets in de buurt)?

Tsja, is niet echt te gek, maar je hebt ook niet zo veel keus?

Alhoewel, in mijn regio zijn de winkels altijd op. Heb je ook niet in de buurt?
Een high tea bon maar dan niet via Groupon en dan nog iets lekkers van het tankstation.
Koop gewoon een mooie bos bloemen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Een bon om een foto op canvas te printen (mocht ze dat mooi vinden...)

Hebben ze kinderen? Een theater/biosbon met een bon om op te passen die avond

even langs de AH gaan (als die open is) een een goede fles meenemen met een leuke kaart

Zie hierboven en dan een plant meenemen
Bosje bloemen.

En zeggen dat je eerst even haar huis wil zien (stijl, smaak, kleuren, nog dingen die ontbreken?) zodat je een leuk cadeau voor de inrichting kan uitzoeken.
Koop een kaart of maak een leuk printje op de computer.

Zet erin dat het staat voor een gezellige high tea op nader te bepalen plaats en tijd.

En neem een bloemetje mee.
Ik zou een kaart kopen en daar dan zelf in schrijven dat je haar wil uitnodigen voor een high-tea.
Is er een supermarkt open in de buurt?

Dan zou ik een thee-pakketje maken: diverse soorten thee, chocolade en koekjes...
heb je sweetdeal /actie van de dag al geprobeerd? Of een diner bon voor de dinerweet (hoe heet dat ookal weer?) ?
Lieveleen, 8 minuten geleden

Is er een supermarkt open in de buurt?

Dan zou ik een thee-pakketje maken: diverse soorten thee, chocolade en koekjes...

Jij mag op mijn housewarming komen.

Ontopic: sommige tankstations verkopen ook van die kado bonnen dacht ik. Heb wel eens last minute 1 gekocht daar. Weet alleen even niet welke.
Total verkoopt VVV bonnen.
quote:ramiaatje schreef op 19 februari 2012 @ 11:33:

Koop een kaart of maak een leuk printje op de computer.

Zet erin dat het staat voor een gezellige high tea op nader te bepalen plaats en tijd.

En neem een bloemetje mee.Als housewarmingcadeau?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:nouschi schreef op 19 februari 2012 @ 12:38:

[...]

Als housewarmingcadeau?Ja, het was haar eigen idee.
quote:ramiaatje schreef op 19 februari 2012 @ 12:41:

[...]

Ja, het was haar eigen idee.Oh ja ik zie het. Vind ik niet echt een housewarmingding. Iets voor het huis of een bos bloemen is prima toch.
Dan zou ik eerder in het kaartje zetten dat je bij haar thuis een high tea komt doen met haar. Anders is er weinig 'housewarming' aan natuurlijk.

En dan kan je dan zelf thee, koekjes, cakedingen enz meenemen naar haar (die je dus later nog kan kopen).
Nou, TO is natuurlijk allang klaar met haar lunch. Voor ons een raadsel wat ze nu heeft gedaan en hoe blij ze was met alle suggesties...
Thanks voor de reacties! Het is een benzinebloemetje en een high tea bon geworden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven