Blogger gezocht!
zondag 19 februari 2012 om 20:19
Wij zijn met een nieuwe website bezig. Voor deze website willen we ook een bloggedeelte aanmaken waarop mensen allerlei leuke dingen kunnen lezen. Tips, advies, anekdotes, leuke verhaaltjes of wat dan ook. Weet jij een onderwerp waarover je kan schrijven? Maakt niet uit wat of hoeveel je erover kunt schrijven. Al is het maar een klein stukje, of wil je elke week er wat nieuws bijzetten. Neem contact met ons op, en wij reageren heel snel. Twijfel niet.
Je kunt mij een prive bericht sturen, of gewoon hier reageren
Ik zal hier beter uitleggen waar het om gaat.
Als je naar wehkamp.nl gaat, kun je daar ook kleding shoppen. Wij zijn met een website bezig die al deze kleding, van een hoop sites bij elkaar, in een site voegt. Je kunt het zien als een startpagina, en vanuit daar kunnen mensen door naar de werkelijke website om het artikel te kopen. Dus een grote verzameling van kleding wat voor de mensen een handige site moet worden om te kijken als ze online willen shoppen. Ik zeg er expres niet bij wat de sitenaam is, zodat jullie niet denken dat ik reclame loop te maken, want dat is echt niet mijn bedoeling hiermee.
In die website willen we dus een gedeelte aanmaken waarin iedereen kan schrijven over hun ervaringen, tips, onderwerpen, verhaaltjes of wat dan ook wat in je opkomt. Mensen kunnen hierop reageren.
Je kunt mij een prive bericht sturen, of gewoon hier reageren
Ik zal hier beter uitleggen waar het om gaat.
Als je naar wehkamp.nl gaat, kun je daar ook kleding shoppen. Wij zijn met een website bezig die al deze kleding, van een hoop sites bij elkaar, in een site voegt. Je kunt het zien als een startpagina, en vanuit daar kunnen mensen door naar de werkelijke website om het artikel te kopen. Dus een grote verzameling van kleding wat voor de mensen een handige site moet worden om te kijken als ze online willen shoppen. Ik zeg er expres niet bij wat de sitenaam is, zodat jullie niet denken dat ik reclame loop te maken, want dat is echt niet mijn bedoeling hiermee.
In die website willen we dus een gedeelte aanmaken waarin iedereen kan schrijven over hun ervaringen, tips, onderwerpen, verhaaltjes of wat dan ook wat in je opkomt. Mensen kunnen hierop reageren.
zondag 19 februari 2012 om 20:33
zondag 19 februari 2012 om 20:34
Oke, sorry voor de onduidelijkheid. Ik zal hier beter uitleggen waar het om gaat.
zondag 19 februari 2012 om 20:48
Nee tuurlijk maakt het niet uit of je online shopt. Als je gewoon een onderwerp weet waar je bijvoorbeeld een halve A4 over kan schrijven of zo, en het lijkt je leuk dat mensen dat kunnen lezen, dan kan je gewoon wat opsturen. Als het je leuk lijkt kan je mij een privebericht sturen en kunnen we overleggen wat je graag wilt en zo.
zondag 19 februari 2012 om 21:15
Vogelnestje het is de bedoeling dat het vaag is, ze willen graag op een makkelijke manier aan advertentie inkomsten komen. Mensen die door die vaagheid heen prikken worden eruit gefiltert. Ze zijn een beetje op zoek naar ''hipsters'' die van die wanstaltige stukjes schrijven op hyves maar van iedereen te hore krijg dat ze zo leuk schrijven. De eerdergenoemde ''hipsters'' zullen het wel een hele eer vinden om voor zo een fashionsite te mogen schrijven
zondag 19 februari 2012 om 21:24
Wat een vooroordelen meteen. Ik vraag alleen of er misschien mensen zijn die het leuk lijkt om een blog te schrijven. Je mag zelf bedenken over welk onderwerp je wat wilt schrijven. Reizen, seks, kleding, het weer of wat dan ook. Nogmaals, ik noem expres geen websitenaam, zodat ik niet meteen beschuldigd word van reclame maken.
'We' zijn een goede vriend en ik, we zijn nu al een tijdje bezig om de website op te richten.
'We' zijn een goede vriend en ik, we zijn nu al een tijdje bezig om de website op te richten.
zondag 19 februari 2012 om 21:31
Ach kom op TO, hoe meer content op een site, hoe groter de kans dat je hoog scoort in diverse ''search engines'' en dat leidt vaak tot hogere advertentieinkomsten. Dit is heel simplistisch uitgelegd Maar zo werk het wel TO en dat weet je zelf ook wel. Want het is geen site met een liefdadig karakter, je wilt er wat aan verdienen.
zondag 19 februari 2012 om 21:31
quote:NeverSayNever schreef op 19 februari 2012 @ 21:24:
Wat een vooroordelen meteen. Ik vraag alleen of er misschien mensen zijn die het leuk lijkt om een blog te schrijven. Je mag zelf bedenken over welk onderwerp je wat wilt schrijven. Reizen, seks, kleding, het weer of wat dan ook. Nogmaals, ik noem expres geen websitenaam, zodat ik niet meteen beschuldigd word van reclame maken.
Maar wat is het doel dan van die blogs? En wat is het doel van de website? Alle webshops bij elkaar vegen zodat de consument in een oogopslag kan zien wie welk artikel tegen welke prijs verkoopt is nou niet echt een gat in de markt, maar een heel bewerkelijke site die bakken met geld gaat kosten qua onderhoud alleen al.
En àls je dan al het gat in de markt gevonden hebt, dan verbaast het me echt dat je zo weinig eisen lijkt te stellen aan de blogs anders dan "een leuk stukkie schrijven over om het even welk onderwerp".
Maar wat is het doel dan van die blogs? En wat is het doel van de website? Alle webshops bij elkaar vegen zodat de consument in een oogopslag kan zien wie welk artikel tegen welke prijs verkoopt is nou niet echt een gat in de markt, maar een heel bewerkelijke site die bakken met geld gaat kosten qua onderhoud alleen al.
En àls je dan al het gat in de markt gevonden hebt, dan verbaast het me echt dat je zo weinig eisen lijkt te stellen aan de blogs anders dan "een leuk stukkie schrijven over om het even welk onderwerp".
zondag 19 februari 2012 om 21:42
Als je gewoon eens wat leuks wilt schrijven, een gerecht, iets over seks, wat jij de fijnste schoenen vind, of wat dan ook maar niet meteen er een hele blog voor wilt openen en het bij moet houden, is het een leuk idee. Je staat er helemaal vrij in of je vaker dingen wilt posten of maar een keer over iets. We stellen geen eisen omdat we graag een blog willen waar mensen over verschillende uiteenlopende onderwerpen kunnen lezen en reageren.
Ik heb geen zin om een hele discussie met mensen aan te gaan waar de gat in de markt ligt en of het wel een goed idee is om deze website te maken. We zullen er zeker in het begin niets tot bijna niets mee verdienen, en iemand vragen om een blog te schrijven is om de bloghoeveelheid te vergroten, we zullen er geen miljoenen mee verdienen.
Ik heb geen zin om een hele discussie met mensen aan te gaan waar de gat in de markt ligt en of het wel een goed idee is om deze website te maken. We zullen er zeker in het begin niets tot bijna niets mee verdienen, en iemand vragen om een blog te schrijven is om de bloghoeveelheid te vergroten, we zullen er geen miljoenen mee verdienen.
woensdag 22 februari 2012 om 01:25
woensdag 22 februari 2012 om 01:43
Waarom zou ik, als ik naar kleding op zoek ben, een blog over een willekeurig onderwerp willen lezen?
Het lijkt mij dan juist interessanter om over mode-gerelateerde onderwerpen te lezen; bijvoorbeeld iemand die live blogt vanaf de fashion week in Parijs, of een medewerker van weet ik veel wat voor modeblad, de laatste mode vanuit Kabul....
Het lijkt mij dan juist interessanter om over mode-gerelateerde onderwerpen te lezen; bijvoorbeeld iemand die live blogt vanaf de fashion week in Parijs, of een medewerker van weet ik veel wat voor modeblad, de laatste mode vanuit Kabul....
woensdag 22 februari 2012 om 01:46
Verder, als ik het goed begrijp gaan jullie dus iets als www.shopstyle.com maken (niet in NL dus geen reclame
)