Blogger gezocht!
zondag 19 februari 2012 om 20:19
Wij zijn met een nieuwe website bezig. Voor deze website willen we ook een bloggedeelte aanmaken waarop mensen allerlei leuke dingen kunnen lezen. Tips, advies, anekdotes, leuke verhaaltjes of wat dan ook. Weet jij een onderwerp waarover je kan schrijven? Maakt niet uit wat of hoeveel je erover kunt schrijven. Al is het maar een klein stukje, of wil je elke week er wat nieuws bijzetten. Neem contact met ons op, en wij reageren heel snel. Twijfel niet.
Je kunt mij een prive bericht sturen, of gewoon hier reageren
Ik zal hier beter uitleggen waar het om gaat.
Als je naar wehkamp.nl gaat, kun je daar ook kleding shoppen. Wij zijn met een website bezig die al deze kleding, van een hoop sites bij elkaar, in een site voegt. Je kunt het zien als een startpagina, en vanuit daar kunnen mensen door naar de werkelijke website om het artikel te kopen. Dus een grote verzameling van kleding wat voor de mensen een handige site moet worden om te kijken als ze online willen shoppen. Ik zeg er expres niet bij wat de sitenaam is, zodat jullie niet denken dat ik reclame loop te maken, want dat is echt niet mijn bedoeling hiermee.
In die website willen we dus een gedeelte aanmaken waarin iedereen kan schrijven over hun ervaringen, tips, onderwerpen, verhaaltjes of wat dan ook wat in je opkomt. Mensen kunnen hierop reageren.
Je kunt mij een prive bericht sturen, of gewoon hier reageren
Ik zal hier beter uitleggen waar het om gaat.
Als je naar wehkamp.nl gaat, kun je daar ook kleding shoppen. Wij zijn met een website bezig die al deze kleding, van een hoop sites bij elkaar, in een site voegt. Je kunt het zien als een startpagina, en vanuit daar kunnen mensen door naar de werkelijke website om het artikel te kopen. Dus een grote verzameling van kleding wat voor de mensen een handige site moet worden om te kijken als ze online willen shoppen. Ik zeg er expres niet bij wat de sitenaam is, zodat jullie niet denken dat ik reclame loop te maken, want dat is echt niet mijn bedoeling hiermee.
In die website willen we dus een gedeelte aanmaken waarin iedereen kan schrijven over hun ervaringen, tips, onderwerpen, verhaaltjes of wat dan ook wat in je opkomt. Mensen kunnen hierop reageren.
woensdag 22 februari 2012 om 01:46
Verder, als ik het goed begrijp gaan jullie dus iets als www.shopstyle.com maken (niet in NL dus geen reclame
)
woensdag 22 februari 2012 om 02:56
woensdag 22 februari 2012 om 08:51
quote:NeverSayNever schreef op 22 februari 2012 @ 01:25:
[...]
Wij zoeken ook zeker naar mannelijke bloggers, aangezien het voor mannen en vrouwen is.
Waar zou jij over willen schrijven?Ok, ik schrijf meestal over sport... Maar ik kan meerdere onderwerpen aan. Kunnen we anders per mail contact hebben om eens nader kennis te maken?
[...]
Wij zoeken ook zeker naar mannelijke bloggers, aangezien het voor mannen en vrouwen is.
Waar zou jij over willen schrijven?Ok, ik schrijf meestal over sport... Maar ik kan meerdere onderwerpen aan. Kunnen we anders per mail contact hebben om eens nader kennis te maken?
woensdag 22 februari 2012 om 23:00
Bedankt voor jullie reacties. Het lijkt me een heel goed idee om elkaar via mail/msn te spreken. Hierbij mijn privémailadres:
neversaynever-@hotmail.nl (let op, het gaat hier om hotmail.nl)
neversaynever-@hotmail.nl (let op, het gaat hier om hotmail.nl)