ewqeqeqeqe

04-03-2008 09:42 705 berichten
xssxssxxs

Dit topic was door Vivamod geopend bij viva zoekt.

Helaas heeft de mod het topic weer verwijderd. En dat terwijl er veel herkenning was en ik eindelijk mensen heb gevonden die het ook hadden.

Toet, Dreamer, Cooper, alle andere dames die dit herkenden. Willen jullie hier verder komen schrijven? Ik ben zo blij met jullie als lotgenoten. Ook ervaringsdeskundige Lolotte is weer van harte welkom!

Alle reacties Link kopieren
Zie je, goed dat ik even ge-upt had!

Fijn dat je ons gevonden hebt dubiootje!

Morgen gelijk naar de Blokker voor een toiletborstel!

:hug:!
Pfff, toet, ik ben echt helemaal opgelucht dat je gereageerd hebt. Ik dacht al even dat ik genegeerd werd, ik vond het hartstikke eng om zomaar opeens te gaan meeschrijven maar ik dacht: ik waag het er gewoon op, ik spring gewoon in het diepe. Heel mijn leven bang geweest, het weggestopt, een muurtje opgetrokken. Het voelt alsof de grond onder mijn voeten weggeslagen wordt en toch voelt het als een soort thuiskomen hier. Een warm bad, zogezegd!

Dat van die wc-borstel ga ik gelijk proberen, ik heb er nog één liggen, kan ik die ook gebruiken of moet hij echt van de Blokker zijn?

Jeetje, ik zit helemaal in de vlekken hiero, de tranen stromen uit mijn ogen, niet te geloven [snuit].

Ik blijf hier zeker komen, ik weet niet of ik altijd mee durf te schrijven want ik merk dat het heel wat in me losmaakt, of er een beerput opengetrokken wordt zo voelt het en dat is doodeng!! Hebben jullie dat nou ook? Maar ik lees in elk geval mee en ik stuur jullie allemaal bij deze heel veel positieve zonne-energie!

een dikke knuf voor jullie allemaal, jullie zijn stuk voor stuk kanjers!

duups
Ga in therapie!
Trouwens, het oude mod-topic is nog wel te lezen!! Google op ewqe.. maar dan voluit geschreven (zie, ik ga al vooruit!!) en dan klik je bij de eerste hit op "in cache".

't Roept wel veel op
Ga in therapie!
Oh, een gebruikte borstel schijnt nog veel beter te helpen Dubiootje! Doen dus!

En ik ben ook heel blij met jou bij ons topic. Volgens mij ben je een bijzonder warm mens, dat zie ik gelijk!
O Toedel, ik ben helemaal ontroerd, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen! Ik ben heel slecht met complimenten, je snapt wel waarom hè...

Ik ga nu echt slapen, anders wordt het morgen weer het bekende verhaal.

liefs,

duups
Ga in therapie!
Eindelijk.... ein-de-lijk heb ik jullie gevonden, na een zoektocht van vele jaren. Al jong wist ik dat ik anders was, maar ik kon bij niemand terecht. Durfde het natuurlijk ook niet te benoemen. Via ene dr.Google op internet kreeg ik nog het advies om 's nachts met een wattenstaafje - gedrenkt in lauwe cola - in mijn linkerneusgat te gaan slapen (omdat mijn ewqeqeqeqe 's morgens het heftigst is), maar ook dat mocht niet baten..

Wat een herkenning in dit topic.. ik heb er nog over nagedacht om een valse nickname aan te maken - jullie begrijpen waarom - maar ineens voelde ik een grote innerlijke drang om dit onder mijn eigen naam naar buiten te brengen! Aan de ene kant vind ik mezelf stoer en heel dapper, aan de andere kant ben ik bang wat dit allemaal teweeg zal brengen... maar met dit steuntje in de rug kom ik een heel eind. Bedankt alvast, lieve lotgenoten!
Dubio en Fiemail, een warm welkom voor jullie. Ik moet nu eerst even iets doen, jullie begrijpen wel wat. Waarom zou ik anders op zaterdag al zo vroeg wakker zijn. Maar vanmiddag kom ik weer terug. Volhouden meiden!

Pruttel
Dubio en Fiemail, een dikke

Valt er bij jullie een last van de bekende schouders, nu je uit de kast bent gekomen? Lucht het op?

Weet dat je nog door diepe dalen zult gaan, maar hier vind je altijd een schouder om op te leunen (en te steunen natuurlijjk).

Liefs Chardonnay.
Vanavond ga ik stappen met een aantal forumvriendinnen. Ik heb ze nog niet verteld dat ik ook op dit topic post. Wat denken jullie, zal ik ze er nog even op wijzen, zodat ze vanavond al op de hoogte zijn, of zal ik nog maar even zwijgen tot het wat beter gaat??
Toet, je zou ze voorzichtig kunnen polsen, over hoe ze over Ewqeqeqeqe denken. Vraag ze eens of ze dit topic al gespot hebben of zo. Als ze dan heel afwijzend reageren dan weet je meteen dat je maar beter even kunt wachten.

Mijn man is er achter gekomen dat ik meeschrijf op dit topic en is het daar niet mee eens.

Hij vind dat ik het maar met hem moet oplossen en dat jullie me van alles aan willen praten.

Wat denken jullie, heeft deze relatie nog toekomst?
@missM, wat erg dat je man er achter is gekomen! Kun je hem er niet van overtuigen dat je hier heel veel aan hebt en dat dat voor hem ook beter is?

ik ben er nu maar heel even, ben bij een vriendin die even weg is, dus ik moet goed opletten dat ze niet ineens achter me staat. (is een andere vriendin dan die van afgelopen week die het nu dus ook al weet) Meiden ik wens jullie nog heel sterkte dit weekend. Knuffel van rosanna!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Mijn vriend is het er ook niet mee eens dat ik hier schrijf. Hij is nog van de oude stempel: als je er niet over praat dan bestaat het ook niet. Dus ik vind thuis niet de steun die ik nodig heb. Daarom ben ik ook zo blij dat jullie er zijn.

Hoe staat het met de relaties van de andere ewqers? Hoe gaan jullie partners er mee om?

Toet, succes vanavond.
Mijn relatie is net een maand over Absoluut door de ewqeqeqeqe. Als je het niet met je partner kunt delen, kom je zo vaak in situaties dat het niet goed gaat. Bij ons kwam het niet meer goed.

Maar goed, misschien maar beter zo. Ik en mijn ewq, zoals het altijd al geweest is.
quote:Toet schreef op 08 maart 2008 @ 11:51:

Vanavond ga ik stappen met een aantal forumvriendinnen. Ik heb ze nog niet verteld dat ik ook op dit topic post. Wat denken jullie, zal ik ze er nog even op wijzen, zodat ze vanavond al op de hoogte zijn, of zal ik nog maar even zwijgen tot het wat beter gaat??

Toet, ik vind het eerlijk gezegd een beetje link hoor... drink niet teveel, want je weet wat het met je ewqeqeqeqe doet!

Vannacht heb ik heel slecht geslapen, het is me ook nog al wat om ineens 'uit de kast' te komen!

Voor wat mijn relatie betreft: ik kan het redelijk onderdrukken in het bijzijn van mijn man, maar als hij eenmaal de deur uit is dan ga ik helemaal los.

Hebben jullie dat nou ook? Als je het een tijdje onderdrukt dan barst het in alle hevigheid los, pffff.. en zodra er 'harde, stormachtige' wind wordt voorspeld dan sta ik niet voor mezelf in, alhoewel.... in een tweepersoons-dekbedovertrek kruipen, dichtspelden en een stukje krijt in mijn mond wil nog wel eens helpen, maar niet in gezelschap uiteraard!
Hallo, hier ben ik weer. Even een update van de afgelopen dagen. Het heeft veel losgemaakt.

Mijn man en ik praten weer met elkaar. Ik heb 1,5 dag gezwegen en hij vond het verschrikkelijk. Hij heeft zelfs mijn wc borstel verstopt me aan het praten te krijgen. En dat heeft gewerkt, want ik ging naarstig op zoek naar het ding, maar kreeg hem niet gevonden, dus toen heb ik het hem maar gevraagd. Hij had hem, erg sluw, gewoon in de wcborstelhouder op het toilet teruggezet... Tja, het is voor het eerst dat hij wat terugzet waar het hoort, dus dat had ik niet van hem verwacht!

Naast de emotionele rollercoaster die ik de afgelopen dagen heb doorgemaakt. gaat het nu eigenlijk verder wel goed met me! Het komt ook door het weer en de maanstaand natuurlijk dat het bij mij nu even milder is! Ik ben wel heel blij dat er nog zovelen uit de kast zijn gekomen! Samen staan we sterk en ik vind jullie heel dapper!
hé lieve medewqers,

vandaag was een goede dag. slecht geslapen wel, de wewqer ging diverse malen af en dan kom ik dus niet meer in slaap. maar de combinatie van ochtendmist en zaterdagmiddagboodschappen werkt bij mij meestal heel goed, kennen jullie dat?

fiem, ik vind het heel moedig van je dat je hier ook uit de unanimiteit durft te komen. morgen bij de koffie hebben we het er wel over. wat een erfenis heeft ma ons nagelaten hè...

duups
Ga in therapie!
Duploo, ik ben zo blij voor je dat je thuis weer praat. Dat zwijgen is niet goed voor een ewq'er. Toch is het wel ergens goed voor geweest. Je weet nu dat je man best spullen op de oorspronkelijke plaats kan terug leggen.

Fiemail, hoe is het stappen gegaan? Heb je alles verteld of heb je het toch maar voor jezelf gehouden?

Prut een extra voor jou. Tis nooit leuk als ewq je relatie in de weg staat. Maar soms is het gewoon niet anders. En dan moet je toch voor jezelf inclusief ewq kiezen.
Goeiemorgen lieve meiden,

Relaties... dat is een duidelijk pijnpunt bij mij. Alle vier mijn huwelijken zijn stukgelopen op ewq. De meeste van mijn kinderen wonen bij hun vaders... vanwege ewq! Rechters hebben een heel verkeerd beeld hiervan!!! Die laten zich lijden door de RvdK en aangezien ewq in de maatschappelijk werkhoek niet erkend wordt loop je daar voortdurend tegen een muur aan. Dus als ze al toegeven dat ewq bestaat wordt het tegen je gebruikt en ben je een slechte moeder

Ik zit nu in mijn derde scheiding (mijn tweede man heeft zelfmoord gepleegd vanwege mijn ewq) en ik vecht nu echt voor mijn kinderen. Ik pik het niet meer dat ik vanwege ewq uitgerangeerd word als moeder! Heeft iemand van jullie dat ook meegemaakt? Graag tips!

liefs (f)

duups
Ga in therapie!
Lieve Lieve Lieve duup, ik heb helaas geen tips voor je op dit gebied. Wel een natuurlijk.

Wat vreselijk dat je man vanwege je Ewq zelfmoord heeft gepleegd. Maar vergeet niet dat ook hij een keuze had. Hij had (net zoals je andere echtgenoten) weg kunnen gaan.

Ja, de RvdK, wat moeten we daar nou nog over zeggen. Hopelijk worden hun ogen een keer geopend en zullen ze beseffen dat vrouwen met ewq best kinderen kunnen opvoeden.

Het wordt tijd dat er binnen de RvdK iemand (liefst een vrouw) met ewq opstaat en voor onze rechten gaat vechten. Er moet toch een vrouw bij de RvdK zijn met ewq?
Chardonnay....

Dankjewel voor je lieve reactie... Ja die zelfmoordactie vond ik knap egoïstisch, jezus je kan toch ook scheiden!!?? Hij had toch moeten weten hoe zoiets erin hakt bij iemand met ewq? Ik heb er serieus over gedacht niet naar de begrafenis te gaan, maar ja dan kan je tegenover de omgeving weer niet maken hè. Ik heb echt wekenlang in een depressie gezeten daarna, verschrikkelijk. Maar ja, niemand die het begreep hè, daar blijf je toch steeds tegenaan lopen als je er niet over kan praten.

Wat de RvdK betreft, ik heb heel eerlijk gezegd het idee dat juist vrouwen die zelf ewq hebben het hardst kunnen zijn tegen lotgenootten. Je zou denken dat zij het juist begrijpen maar ik heb al meerdere malen meegemaakt dat die vrouwen je het hardste afkammen. Is waarschijnlijk ook een zelfverdedigingsmechanisme - en past ook precies in de symptomen natuurlijk - maar toch vind ik het altijd weer pijnlijk

Hoe is jouw dag Chardonnay??

liefs,

duups
Ga in therapie!
Ach ja Duup, wat zal ik zeggen? Eigenlijk zoals zo veel dagen. Het blijft natuurlijk een beetje behelpen. Zeker omdat mijn vriend er niet over wilt praten. Zijn motto is: als je het er niet over hebt, dan heb je het ook niet

Weet je, tuurlijk ben ik superblij met de steun van jullie op dit topic, maar toch wil je het ook graag delen met je partner. En dat kan dus niet in huize Chardonnay. En dat maakt mij heel erg verdrietig.

Misschien zal ik uiteindelijk moeten besluiten dat dit geen stand houdt. ZUCHT!

Zijn er eigenlijk dating sites voor mensen met ewq?
quote:Chardonnay schreef op 09 maart 2008 @ 10:22:

Fiemail, hoe is het stappen gegaan? Heb je alles verteld of heb je het toch maar voor jezelf gehouden?

Het is een beetje lastig typen vanuit mijn dekbedhoes, ik heb alleen mijn handen eruit en ik kan het toetsenbord niet goed zien, escuus dus voor de typfoutem. Chardonnay, he was Toet die is gaan stappen met jaar forumvriendinnen, ze heeft hier nog niet weer gepost.

Lotgenoen ik heb het heel erg te kwaad. Zie onderataande weersverwachting:

Bewolkt en perioden met regen, morgen onstuimig met veel wind.

Het is bewolkt en regenachtig. Vanavond klaart het van het zuidwesten uit op. De wind is matig uit zuid tot zuidwest, rond kracht 4, later vanavond langs de westkust, krachtig, kracht 6.Vannacht zijn er opklaringen en met uitzondering van het noordwesten blijft het vrijwel overal droog. Het minimum ligt rond de 4 graden. De bewolking neemt in de loop van de ochtend van het zuidwesten uit toe. In de loop van de ochtend en middag gaat het van het zuidwesten uit regenen. De wind neemt sterk toe en er is tegen de middag langs de westkust kans op een zuiderstorm, windkracht 9. Boven land komt een krachtige tot harde zuidenwind, kracht 6 tot 7, te staan. Bovendien is er kans op zware windstoten, landinwaarts 60 tot 75 km/uur en in de kustgebieden en het Limburgse heuvelland mogelijk 75 tot 90 km/uur.

Dubiootje, als het morgen overdag hard waait dan kom je toch naar mij toe hè? Als ik niet opendoe, je weet waar de sleutel ligt. Ik zit waarschijnlijk in de logeeramer, in de witte overtrek met de vergeet-mij-nietjes. Die rose met limegroen ligt bovenop de wasmand maar qua omvang lijkt het gejeel ook op mij, schrik dus niet..
O meid ik kom morgen zo wie zo wel bij je aanwaaien, wat dacht je dan? De vergeetmenietjes, nou dan weet ik wel hoe laat het is. Ik neem morgen de bus van half 7 en dan sta ik om kwart over 9 bij je op de stoep.

Sorry meis dat ik vanavond niet meer kon langskomen, ik ben totaal vergeten naar de weersverwachting te kijken Ik zal de springtouwen meebrengen. Echt, ik heb je er zo weer bovenop. Hou vol Fiem!

liefs,

duups
Ga in therapie!
Even voor degenen die het niet weten: Fiem en ik zijn zussen maar zijn heel lang van elkaar gescheiden geweest en hebben elkaar pasgeleden via dit forum weer gevonden! Voor het hele verhaal kijk op "Als dit me leve is". We zijn er zodoende ook achtergekomen dat we allebei ewq hebben. Jullie kunnen je wel voorstellen wat voor inpact dat heeft gehad. Maar van de andere kant is het wel heel fijn dat je iemand hebt bij wie je je hart kan uitstorten!

Wat ik trouwens nog wilde vragen: storen jullie je er ook zo aan als mensen het hebben over die of die is ewqistisch? Je bént die aandoening toch potverdorie niet? Kunnen ze niet gewoon zeggen "die heeft ewq"? Klinkt toch een stuk minder discriminerend, vind ik.

slaap lekker en vergeet de paperclips niet

duups
Ga in therapie!
Fiemail, je hebt helemaal gelijk. Sorry dat ik jullie door elkaar haalde. Zal wel met de ewq te maken hebben.

Wel fijn dat je je zus duups hier hebt gevonden. Maar wat schrikken meiden, als dan blijkt dat ook je zus ewq heeft.

Dubiootje, ook ik ervaar de term ewqistisch als discriminerend. Alsof je alleen maar ewq bent en niets anders. Terwijl wij toch wel beter weten. Maar ja, kan je het de mensen echt kwalijk nemen? Er is nog zo weinig bekend (bij het grote publiek) over deze aandoening. En onbekend maakt onbemind.

Meiden een hele fijne dag verder. En ik hoop dat Toet zich snel meldt. Begin me een beetje zorgen te maken.

Heel veel liefs, Sjar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven