Daten maar geen seks?

20-02-2012 20:26 94 berichten
Alle reacties Link kopieren
()
Ik denk dat hij faalangst heeft vanwege zijn haperende apparaat. Komt vaker voor dan je denkt.
Je kan toch gewoon vragen hoe lang zijn langste relatie was? Vanuit daar kan je dan verder vragen.

Idd vreemd, lijkt me onzekerheid.
quote:heidi23 schreef op 20 februari 2012 @ 21:33:

Maagd weet ik dus nog niet! ik weet niks van z'n relatiegeschiedenis, weet ook niet hoe ik daar over moet beginnen.

Ik heb het ook met een vriendin over gehad en zij zei dat ik hem wel eens heel erg kon kwetsen als ik zo op de man af zou vragen of hij nog maagd is.Dan vraag je toch gewoon een keer of hij een ex/exen heeft? Ik vind het nogal raar dat je 2.5 maand aan het daten bent maar nog niks daarover weet (soa?).
quote:h_l_g schreef op 20 februari 2012 @ 21:34:

Dit klinkt als iemand die langer nodig heeft om aan je te wennen. Wellicht dat het hem wat verlegen maakt. Iets in die geest. Met de tijd zou het dan moeten veranderen.

Zou zeggen chill.Verlegen? Hij laat zich wel pijpen.
quote:zammm schreef op 20 februari 2012 @ 21:35:

Maar hij laat zich dus wel pijpen...

Ja, maar dat heb ik dus nog 1 x gedaan, toen hij voor het eerst bij mij was, daarna niet meer omdat hij ook niet bij mij naar beneden ging dus ik dacht, o nee zo'n man die niet beft.

En daarna inderdaad nog 1 keer wat bij hem geprobeert maar sindsdien niks meer.
quote:oordopje schreef op 20 februari 2012 @ 21:40:

[...]

Dan vraag je toch gewoon een keer of hij een ex/exen heeft? Ik vind het nogal raar dat je 2.5 maand aan het daten bent maar nog niks daarover weet (soa?).Ja het is inderdaad nog niet besproken, let wel 2,5 maand maar met tussenpozen van elkaar 2 weken ook niet zien vanwege afstand, dus hele diepe gesprekken hebben we ook nog niet gehad!
quote:Caviahaar schreef op 20 februari 2012 @ 21:40:

[...]

Verlegen? Hij laat zich wel pijpen.

Misschien legt hij de grens bij neuken. Dat dat voor hem intiemer is. En daarom een stap verder.

Maar nogmaals, ik zou het gewoon vragen. Dan weet je het .
quote:iris1969 schreef op 20 februari 2012 @ 21:36:

Ik denk dat hij faalangst heeft vanwege zijn haperende apparaat. Komt vaker voor dan je denkt.Dit is ook wel plausibel. Iris heeft mannen over het algemeen wel goede mannenkennis. Dus deze versie zie ik ook wel zitten.
Ik zou het wel op de man af vragen.

Misschien niet letterlijk of hij nog maagd is, maar ik zou dit wel sprake brengen.

Je vriendin kan wel zeggen dat hij misschien gekwetst wordt dan, maar jij wordt nu ook gekwetst. Of je bent in ieder geval niet tevreden met de situatie zoals hij nu is.
Ja I know, maar hoe begin je daar subtiel over?

Gewoon uit het niets hee waarom hebben we eigenlijk nog niet geneukt?

lijkt me ook niet handig
Joh, maak het bespreekbaar, dan is het maar op tafel. Nu voelen jullie je waarschijnlijk ook allebei ongemakkelijk.
Waar gaat het dan wel over? Want jullie hebben veel contact zei je.

Maar als je elkaar vaak ziet (inclusief nachten) maar nog geen diepe gesprekken hebt gehad, en nauwelijks seks... Wat maakt het dan bijzonder?
precies zamm....hij laat zich wel pijpen...
wij slapen nooit.
Hoe laat begint het neuken?
gewoon recht op de man af vragen, waarom niet?

geen gedraai van maken, dan kan hij ontwijken.
wij slapen nooit.
Je kunt toch in een gesprek over relaties vragen hoe oud hij was toen hij voor het eerst seks had? En vandaar uit verder praten?

Ik vind het best wel bijzonder.. zulke gesprekken heb je toch met elkaar? Of ben ik de enige...????*-)
quote:Moonlight82 schreef op 20 februari 2012 @ 21:44:

Waar gaat het dan wel over? Want jullie hebben veel contact zei je.

Maar als je elkaar vaak ziet (inclusief nachten) maar nog geen diepe gesprekken hebt gehad, en nauwelijks seks... Wat maakt het dan bijzonder?

nou doordeweeks whatsappen enzo gaat het niet over veel dingen gewoon over wat we gedaan hebben enzo.

We zien elkaar juist niet vaak, meestal van savonds, en dan tot s'ochtends.Als we bij elkaar zijn hebben we het ook over van alles onze meningen over bepaalde dingen maar het blijft inderdaad meer aan de oppervlakte, ik zou inderdaad eens meer een diep gesprek hebben maar die kant heb ik het ook nog niet op weten te sturen.

let wel zoenen knuffelen enzo is er wel. Als we filmpje kijken op de bank ook helemaal tegen elkaar aan. Maar voel me nu meer alsof we al heel lang getrouwd zijn ipv van het 'spannende begin"
Ik zou 'm een berichtje sturen...

Ik verlang er naar je te zien het weekend. Pomp je 'm vast een beetje op...??!

Nee, ff serieus. Ik zou vragen wat 'ie lekker vindt op sexgebied. Dat je er een beetje onzeker van wordt dat jullie nog geen echte sex hebben gehad en dat jij er wel 'open' voor staat.
filmpje kijken op de bank?

hij hoort je het hele huis te laten zien, met af en toe in de pauzes ff tv.
wij slapen nooit.
quote:heidi23 schreef op 20 februari 2012 @ 21:41:

[...]

Ja het is inderdaad nog niet besproken, let wel 2,5 maand maar met tussenpozen van elkaar 2 weken ook niet zien vanwege afstand, dus hele diepe gesprekken hebben we ook nog niet gehad!

Als ik iemand dan toch nog niet zó goed ken, zou ik nog geen seks hebben. Maar goed, ik zal even doen alsof ik enigszins ruimdenkend ben :P

Hoe je het ten sprake brengt? Tja, jij zegt nu van "Gewoon uit het niets hee waarom hebben we eigenlijk nog niet geneukt?", maar je zal snappen dat idd niet erg tactisch is ;) Iemand voor mij (weet zo ff niet de nickname, sorry!) opperde om te vragen hoe lang zijn langste relatie duurde. Dat vind ik zelf een heel normale vraag en lijkt me niet kwetsend. Zou vanzelfsprekend wel wachten tot een moment waarbij zo'n vraag niet totáál uit het niets komt.
Ik snap sowieso niet hoe je na 2,5 maand nog niet over seks gepraat kan hebben, maar dat kan ook aan mijn instelling liggen.

En hoe je daarover begint?

Misschien hem een linkje sturen?

Lets Talk About Sex
Dus terwijl jij je grootste troef aan het spelen bent wendt hij zich af? Ik zou eerst proberen dit helder te krijgen voordat ik me aan hem zou hechten.
it's a big club and you ain't in it
Misschien moet je behoedzaam aan hem vertellen hoe je je voelt en of hij je helpen kan dit op te lossen? (Dit in plaats van hem te vragen wat hij mankeert.) Als hij dan nog onwillig blijft dan is dit geen prettige relatie en dat wordt het dan ook niet meer.
it's a big club and you ain't in it
quote:valentinamaria schreef op 20 februari 2012 @ 21:53:

filmpje kijken op de bank?

hij hoort je het hele huis te laten zien, met af en toe in de pauzes ff tv.Precies, de sterren van de hemel neuken...
Nou er zit niks anders op. Ik zie hem aankomende vrijdag weer, ik zal m'n moed maar eens verzamelen om een zo richting onderwerp sex te gaan.

Ik denk dat ik sowieso aankomende vrijdag maar zie hoe het gaat en dan beslis of we nog verder moeten gaan.

Ik heb geen zin om me nu op m'n 23e druk te moeten gaan maken of een vent wel sex met me wil!! boehhoehh

Ik hou jullie wel op de hoogte na vrijdag van de stand van zaken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven