Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou!!!! ik ben helemaal verbaasd:

Laurens geeft Berend een autootje, maar dat was nogal hard. We hebben ook 2 'zachte' autootjes, een blauwe en een groene. Dus ik zeg tegen Laurens: wil je die zachte auto even voor Berend pakken, die groene. Komt ie met de groene zachte auto aanlopen én nog 2 andere groene autootjes!!!

Knap!!!

Bijna net zo knap als patje worst
Wen er maar aan, Amalia, het lijk er namelijk op dat je al je superDNA in dat eerste kind stopt. En dan ben je dus bij nummer 2 heel blij met 'platje wost' . Maar heeeeeeeeeeeeeeeeel knap van Laurens!!!

Sam is met opa en oma een nieuwe fiets uitzoeken. Spannend, ben benieuwd wat ze uitzoekt en hoe groot die fiets wel niet gaat zijn.

Gijs krijgt van ons een loopfietsje (zo'n ding van Puky met voetenplankje). Daar kon hij al een heel klein beetje mee onder de voet uit bij een vriendin laatst en als ze dat goed kunnen dan leren ze ook veel sneller fietsen (omdat ze het evenwicht-gedeelte al beheersen).

De jongens liggen op bed. Gijs was er niet van overtuigd dat dat 'the way to go' was maar ik kan behoorlijk overtuigend zijn.

nou, het was me het nachtje wel. We maakten Mr j wakker om 11 uur en toen was hij onwijs aan het hijgen en vuurrood en helemaal heet. Dus koorts opgenomen, had hij 40.2 dus meteen de HAP gebeld. Werden we teruggebeld door arts of we daarheen konden komen (ik vind dat dus niks met zo'n koorts maar goed) Blijkt dat hij een geknapt oor had, dus oorontsteking. Zucht weer een hele discussie over AB, maar ik heb gezegd dat het een uitzonderingskindje is en toen kregen we een kuurtje mee. Ik snap niet dat ze daar zo moeilijk over doen, ik ben akls kind er helemaal mee vol gepropt en ik ben er ook nog, sterker nog, ik ben zelden ziek.

Goed, we lagen er dus pas om half 2 weer in en Jonathan had in zijn slaap veel schokken. Hij heeft geslapen tot 12 uur tegen mij aan het arme schaapje, en toen daarna hij 38.2 Net een broodje gegeten en wat roosvicee op.

Mijn zus is er nu, ik ga even douchen en eten enzo, want je komt nergens aan toe. Ik vind het zo naar die hoge koorts het maakt me heel angstig maar hopelijk gaat het net zo goed als de vorige keer zonder schade.
Stressed is just desserts spelled backwards
Suus, hoe was feestje?

Ach die arme Jonathan

Gelukkig kuurtje gekregen meis!
Jee wat schrikken Mal, zulke hoge koorts! Gedoe zeg, dat je dan steeds zo'n discussie aan moet gaan. Maar gelukkig heeft Jonathan AB gekregen en hopelijk slaat het aan. Komt je zus je een beetje helpen met het een en ander? Dat zou fijn zijn.
Hoi,

Goh Mal, dat is rap gegaan.. Kende je haar goed en ga je naar het afscheid?

Oorontsteking dus..Had dat gisteren niet geconstateerd kunnen worden? Of is er niet naar zijn oortjes gekeken?

Hoge koorts zeg! Belachelijk dat er dan moeilijk wordt gedaan over a.b. Of ging de discussie over oorontsteking die ook viraal kan zijn?

Sterkte vandaag!!!

Kokos, man maakt veel overuren ja. Hij heeft nu gevraagd of hij ouderschapsverlof op mag nemen. Volgens mij kan zijn baas niet weigeren.

Bijzonder eigenlijk he, jij zwanger en Lianne voor het eerst naar school!

Cin, jouw Gijs is er me er 1! Arme Sam, kan ze een beetje tegen hem op?

Juud, we hebben lekker op het verwarmd terras gezeten. Niet in de stad, maar met de auto naar Bergen. Gepraat over CG's opvoeding haha. Ben je eindelijk samen, gaat het nog over haar! Volgende keer weer quality time.

Hebben jullie ook vaak oppas?

Ik ga gelijk de volgende keer vastleggen, dan wil ik zeker naar de film (Zomerhitte draait tegen die tijd).
M'n moeder belde me net, en zij gaat niet naar die verjaardag. Mijn vader had het hele verhaal gedaan. Ik weet verder niet hoe of wat, want we kregen bezoek dus heb haar alleen even gesproken.

Dat was het , doei
He Amalia, dat vind ik wel stoer van je moeder. Dat je vader ja zei is gewoon mannelijke onhandigheid denk ik. Gaat hij nou alleen of regelt je moeder het nu verder?

Heb hier nog een heel zielig menneke, maar die AB lijkt het al wel een beetje te doen want vandaag is hij niet meer boven de 39 geweest (met paracetamol op dan he) dat lukte gisteren helemaal niet. Gelukkig wil hij wel een beetje eten en drinken (medicijnen gaan weer errug moeilijk....!) Maar ja, hij wil verder alleen maar op schoot. Gelukkig kwam mijn zus nog even want ik moest mee naar het huis en de bouwmarkt met M want er moesten een aantal knopen worden doorgehakt (welke wastafel, welke douche, waar moet het komen etc) omdat ze nu bezig zijn met frasen en leidingen verleggen etc.
In elk geval niet meer zulke hoge koorts gelukkig. Temp je om de paar uur of hou je het op het oog in de gaten?

Hoop dat hij de volgende medicijnenronde braaf in gaat nemen.

Beloof je hem weleens kadootjes of iets dergelijks? Lijkt me op zulke momenten bijna onontkoombaar of niet?

Rustige nacht gewenst.

Amalia, fijne reactie van je moeder!

Ga zo slapen, trusten!
hallo allemaal! Wat is het hier rustig. Ik wou even zeggen dat het met Jonathan na de 2e inname van de antibiotica stukken beter gaat. De koorts is verder gezakt en vannacht zelfs weer een aanvalsvrije nacht.
Klinkt fijn Mal!
quote:compu schreef op 08 maart 2008 @ 22:31:

In elk geval niet meer zulke hoge koorts gelukkig. Temp je om de paar uur of hou je het op het oog in de gaten? Ik ben niet zo goed in het schatten van temperaturen dus om de paar uur meet ik het op (als ik de luier verschoon) Hoop dat hij de volgende medicijnenronde braaf in gaat nemen. Het ging vanmorgen wel beter, maar het komt gewoon door de antibiotica, dat smaakt zo vies dat hij niks meer vertrouwd van wat wij hem geven. De AB geven we onder dwang in een spuitje in zijn mond. Beloof je hem weleens kadootjes of iets dergelijks? Lijkt me op zulke momenten bijna onontkoombaar of niet? Nee, we doen eigenlijk net alsof hij geen medicijnen krijgt. Keppra is redelijk smaakloos, dat gaat als poeder door zijn drinken en de frisium zijn tabletjes en die snij ik in stukjes met een pildeler en verstop ik in de pap. Als hij doorkrijgt dat wij het heel graag willen dat hij iets inneemt krijgen we straks misschien machtspelletjes. We geven hem wel vaak een kadootje als hij in het ziekenhuis is geweest.

Rustige nacht gewenst.

Amalia, fijne reactie van je moeder!

Ga zo slapen, trusten!
vraagje aan jullie

ik heb net het ontwerp 'klaar' van de fotomuur van Jonathan's kamer. Foto staat op de groep. Nu had ik een mooie foto van een vuurtoren en daarbij heb ik allerlei dieren toegevoegd, een slapende zeehond, wat schaapjes op de dijk, een dolfijn, een meeuw en een zeearend. Wat zou er nog meer bij kunnen aan zee/kust dieren? Of moet ik het zo houden? ik vind het namelijk wel leuk als hij dat gaat aanwijzen en dat het een soort zoekplaat is. En ik heb er nu Jonathan's kamer op gezet, weten jullie een iets leukere tekst nog??? Please help me...

En dan komt verder in zijn kamer zandkleur/wit gestreept behang van de gamma van de Jan de Bouvier lijn (haha). Ik wou eerst blauw/wit maar dat is te onrustig voor zijn epi. En op de vloer komt een mooie lichte laminaatvloer. En een vuurtorenlamp en zo'n meeuwmobiel (als je aan het touwtje trekt gaat hij vliegen) en ik wil nog een soort van 'voel' bord maken bij de commode, dat hebben ze ook op het KDV en dat vindt Jonathan heel leuk. En hij krijgt nog een stukje krijt en magneetverf op de inbouwkast. Klinkt mooi toch???
Klinkt super Mal! Zal zo foto's even kijken en even nadenken... Fijn dat het ook weer wat beter gaat met Mr. J Wat een schrik zeg, niet fijn!
Wow mal wat onwijs ghaaf! Het ziet er echt super uit!!! Misschien nog een vlieger op de achtergrond bij de vuurtoren? En een krabbetje of zeesterretje bij die plas voorop of zo? Ik zou zelf de dolfijn iets meer naar rechtsachteren doen... De zeehond is echt lief!!!
Schelpen! Even kijken.
Jee supergaaf zeg!
O ja, een krab is ook leuk! Ik zat zelf nog te denken aan een soort van scholekster ofzo die in dat watertje zoekt naar eten maar een krab is ook een goed idee of een zeester. Maar iets van een schotse hooglander op de rotsen is dat ook nog wat, of wordt het dan teveel? Ik weet niet of die aan zee leven trouwens haha.

Ja die zeehond is echt schattig he. Ligt daar lekker lui te zijn.
Ik doe het trouwens bij www.fotomuur.nl

daar kun je je eigen afbeelding uploaden en ze zijn niet duur!
Gaaf Mal, wat ben jij toch handig op de computer! Misschien nog een leuk klein zeilbootje op de afbeelding?

De titel zou ik iets met de zee doen ofzo, hmm even denken...

Jonathan's kust (hmm klinkt net of die aan het kussen is)

Met Jonathan aan de kust

of

...

of

...

wadloper Jonathan
Fijn dat hij weer wat opknapt Mal!

Lekker even met z'n tweetjes eruit Compu. Haha hier gaat het ook heel vaak over Mart. Dan denk ik nog we gaan het er niet de hele avond over hebben. Maar ja er is er maar een met wie je eindeloos over je kind kan praten he .

Heb je een vaste oppas? Kent zij ook de gebaren?
Juud, ik denk niet dat hij een titel krijgt, volgens mij is dat de naam waaronder Mal hem op haar computer opgeslagen heeft...

Zeilboot, vlieger, schelpjes en krab vind ik erg leuk. Verder zou ik er niet al te veel meer bij doen, ben bang dat hij dan te druk wordt. Vind hem wel super!

Hoe is het met Mr J? Is hij al aan het opknappen?

Hier 2 mannetjes die na hun middagslaapje weer een stuk gezelliger zijn! Vent is naar de sauna, dus ik ben blij toe.
Volgens mij wil ze er een tekst op zetten hoor...

Ben je eigenlijk al bij de dietiste geweest Mamax? En wil jij niet mee naar de sauna?
Huisarts heeft me eerst naar de nefroloog gestuurd (aan de hand van m'n bloeduitsla) maar dat was allemaal goed. Heb nu een verwijsbrief gekregen, zal morgen eens bellen voor een afspraak. Ik woog vanmorgen zomaar ineens 51.6 kg. Koekjes zetten toch zoden aan de dijk ...

M'n ouders zitten bij opa en oma in Duitsland en m'n schoonouders zijn druk aan het verbouwen. Daarbij ben ik ook altijd bang dat ik ga lekken.
Oooooooooooooooooooooooooooh, wat mooi, Mal!!!!

I am impressed!

Kijk nu al uit naar de foto's van als het af is!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven