Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oh ja, Compu, soms moet je kiezen uit twee kwaden. Als ze wel eet voor de tv en weinig zonder en ze heeft het echt heel hard nodig, dan snap ik het echt wel joh! Misschien niet even didactisch, maar soms moet je wat. Ik zet oudste (jaloerse) vent wel eens voor de tv als ik alleen ben en ik moet voeden. Anders molt hij de hele boel (en zichzelf als ie niet uitkijkt) terwijl ik voed. Soms heb je weinig keuze.
Onee Mal, wat een rotdag. Dat duizelige zou me ook bezorgd maken. Het zal de depakine afbouw vast zijn waar hij last van heeft. Kon hij goed in slaap komen? Hopelijk verbetert het gauw!

Cin, ik vond je ook al geen VS-type hoor.

Goh, dat is wel een eind weg zeg! Wordt ze elke dag gebracht?

Leuk dat je je er wilt gaan vestigen. Mooie omgeving/huizen dichtbij school?

Zo Jinny, jij voedt je een ongeluk! Goed hoor. Hoe lang heb je T. gevoed destijds?

Aha, je schrikt dus niet van mijn tv eet actie..
Compu, helaas heb ik Thomas maar een kleine drie weken kunnen voeden (nou ja, voeden, honger laten lijden, een heel verhaal maar het was een drama).
He bah Mal, wat een nare dag! Misschien een combinatie van depakine eraf en een oorontsteking? voor jullie alledrie!

Cin, hier was het inderdaad poetsdag. De ramen beneden van binnen gelapt (en een paar van buiten, maar het waaide zo hard dat ik me afvroeg waar ik mee bezig was, dus toen ben ik daar heel gauw weer mee gestopt). Jij al je strijk en nakijk werk afgekregen? Qua school sluit ik me helemaal bij je aan, ben ook niet van 'doe maar waar je zin in hebt.'

Amalia, jij verschoont je kinders toch niet op de eettafel he, anders kom ik nooit bij je eten...

Compu, hier inderdaad last van ondergewicht. Vandaag weer vergeten om de dietist te bellen, hopelijk denk ik er morgen aan.

Noosje, ben je inmiddels al 37 weken nu?

Jinny, elke 1,5 uur een voeding ?! Ben je niet bekaf nu?

Spannende dag morgen, Max mag voor het eerst naar school... Ik heb Max beloofd dat ik m'n best ga doen niet te huilen, maar beloven doe ik niks...
Houd je taai Mamax, lijkt me ook even hard slikken! Jij wilt mijn wallen niet zien.... Sommige dagen wat minder, maar dan haalt ie de nachten weer in.
Simon ziet er heel tevreden uit Jinny! Hoe kan het ook anders met zoveel melk. En wat fijn dat het nu op de rit is, vgl. met toen.

Superschommel. Kan T. al in de rechter?

Mamax, er stond laatst een artikel in de Viva over ondergewicht. Dat is ook lastig zeg. Heb je het altijd al gehad?

Sterkte morgen!!
quote:Cin31 schreef op 10 maart 2008 @ 18:46:

Hihi, compu, nee, geen vrije school hoor ... dat is zo ongeveer de allerallerallerallerallerallerallerallerlaatste school waar mijn kinderen heen zouden mogen. Beetje knippen en plakken wanneer ze zin hebben om te knippen en plakken, neuj, doe maar niet. :-) Ik ben redelijk autoritair in mijn opvoedingsstijl, denk ik (als ik 'm zou moeten typeren :-) ).

Heb ik Laurens net voor ingeschreven Maar ik weet nog niet of het 'm wordt hoor.
quote:mamax schreef op 10 maart 2008 @ 20:10:

Amalia, jij verschoont je kinders toch niet op de eettafel he, anders kom ik nooit bij je eten...

Spannende dag morgen, Max mag voor het eerst naar school... Ik heb Max beloofd dat ik m'n best ga doen niet te huilen, maar beloven doe ik niks...

Nee hoor, ik verschoon op de bank. Tijd om naar boven te gaan heb ik niet, de bank volstaat voor mij.

Oei, sterkte morgen! Hij vindt het vast heerlijk, en jij hebt lekker tijd voor Sam, heerlijk! Geniet er maar van, althans, probeer het
zo, CB was prima. Althans, nadat ik duidelijk had gemaakt dat ik het echt be-lach-e-lijk vond dat ik niet even werd gebeld dat het een half uur uitliep, en dat ik nu met 2 kinderen erg lang moet wachten. Hmm, heb een beetje een kort lontje de laatste tijd, lief klaagt ook al. Echt toe aan vakantie

Berend was 69 cm en 8040 gram. Zegt het jullie nog wat? Het is toch raar dat je het nu niet meer kan vergelijken. Ik zal zo even opzoeken hoe groot en zwaar Laurens was die tijd.

Ga bankhangen. Fijne avond!
Ja kinders sliepen even Compu, gaat best goed. Heb ze best vaak even samen op bed. Avonden nog steeds lastig. Beneden teveel prikkels voor de dame, en last van krampjes dus een van ons zit standaard boven in bhet donker met haat. We wisselen dus maar af. Zou graag weer een avondje samen willen bankhangen, maar zit er even niet in. Ik wacht met smart op jouw pakketje dus Jin en verwacht minstens wonderen! Poppetje doet het verder prima. Is al echt aan het lachen en heeft gisteren echt mega uitgebreid naar schoonmoeder gelachen! (tsss snappen jullie dat nou? ) Gelukkig had ze dit al vorige week ook een aantal keren naar mij gedaan dus mijn moederhart was niet gekwetst, hahaha.

Mamax: sterkte morgen! Hij vindt het vast geweldig hoor!

Amalia: haha ik ben daar ook zo'n muts in hoor, kan ook niet tegen scheef vouwen, brrr! klinkt wel leuk zo'n boompje! Fijn dat het Cb goed was, gewicht zegt me nu even niets... Zou ik op Ties zijn site moeten nakijken...

Cin: en waren ze voor de bui binnen? Nog even dan kan sam in haar eentje die 30 km op die mooie fiets joh! haha!

Jin: dat zijn een hoop voedingen zeg! Denk dat ik op 6 a 7 zit, dus stuk minder gok ik. Maar weet het niet helemaal precies hoor. 's nachts 2 keer nu, goed te doen.
Even gespiekt, Ties was met 25 weken 7160 gr en 68 cm...
Trusten.

boven in het donker met haat...

(Bridges, samen met haar hoop ik )
Hoi hoi,

Hier inderdaad 37+1 dag... Vanmiddag controle in het ziekenhuis gehad omdat ik daar ga bevallen. Was een erg vriendelijke man, de gyneacoloog. Hij verwacht wel een redelijk klein poppetje, schatte het nu op 2800 gram. Shanna was 4335 bij de geboorte dus dat zal een heel verschil zijn!

Verder heb ik een fikse blaasontsteking en zit nu aan een kuur. Baal er erg van om het te moeten slikken en na het lezen van de bijsluiter wilde ik het ook echt niet want mag niet voorgeschreven worden vlak voor de bevalling. En ik weet niet wanneer het gaat gebeuren natuulijk! Maar dokter zei dat ik geen keus heb, ontsteking moet weg en andere kuur krijg ik allergische reactie op.

Verder heb ik de griep sinds gister. Voel me gelukkig vandaag alweer wat beter maar dat zal wel met de kuur te maken hebben.

Gisteravond laat de huisarts nog laten komen. We zijn ons doodgeschrokken van Shanna, die lag te slapen maar had een hele nare hoest, leek wel of ze stikte! We moesten eerst 20 min met haar in de stoom van de douche zitten maar dat hielp niet. Toen is de dokter gekomen en heeft haar een tablet gegeven en toen heeft ze als een roosje tussen ons ingeslapen. Hoorde haar zonet weer even hoesten, maar gelukkig niet zo eng als gister. Was best wel schrikken eigenlijk.

Pfff heb wel WAT bijgelezen maar weet niet meer? Kwam wel wat over de Vrije School tegen. Ben ik ook een product van. Vond het wel een leuke school. Heb 7 jaar dezelfde juf gehad en gelukkig trof ik het heel erg daarmee.

Oh Compu ik wil ook wel alles uit de kast trekken zodat Shanna wat eet. Soms heb ik savonds echt een rotgevoel omdat die dag wb eten niet goed is verlopen. Maar zoals vandaag wilde ze helemaal niks!

Gave fiets Cin! Krijgt Sam hem voor haar verjaardag? Ff niet meegekregen... Jij misschien ook verhuizen? Hebbie foto van het huis?

Mamax idd spannend morgen! Sterkte! Je kleine ventje wordt groot...

Jin das wel lekker, dat Simon sóchtends en s'middags zo lekker slaapt. Slaapt Thomas ook nog s'midddags? Ga je dan ook even liggen? Sjiiiit ik ben echt jaloers, zonder jas lekker buiten wandelen! Hier is het echt herfst.....

Hahaa lollig Amalia, wat een herkenning! Ik kan ook niet tegen asymetrische dingen! Is onnatuurlijk ofzo.... Terwijl een boompje natuurlijk is?!

Leuk Bridge, dat Fieke al zo lacht! Is best wel vroeg toch?

Kokos ben je niet lekker? Of ga je vaker s'middags even liggen?

Hm als ik nou eens verstandig ben, ga ik nu upstairs. Man heeft avonddienst en vaak wacht ik tot hij thuis is maar dat is pas om een uurtje of kwart voor 1..... Niet verstandig als je een koter hebt die voor 7en al op je begint te springen.

Welterusten dus maar!
Morgen....

Kunnen we je nu dus meldplicht opleggen of gaat dat niet lukken? Balen van Shanna, is ze nu wat opgeknapt?

Mal: hoe is het bij jullie daar nu? Lukt het wat?

Suus: wanneer moet jij eigenlijk bij je nieuwe baan beginnen?

Mamax: hoe is het daar nu? Heb je het droog gehouden? Ach het regent dus je kan heel makkelijk zeggen dat het regen in je gezicht was toch?

Jin: vandaag gaat het pakje komen, let maar op!!! Mail je me nog even?
Morguh,

Even uit het hoofd:

Mamax, sterkte vandaag, komt vast goed joh!

Amalia, schouderklopje voor jou, een boompje in de regen planten... daar zou ik nou nooit aan beginnen. Ik zou wachten tot het droog is, ha, ha!

Jin, ik ben moe, moe, moe. Slaap ook meestal wel een half uur 's middags. Gisteren niet misselijk, nu weer wel. Ach, het is voor het goede doel.

Noos, oooooh, je 'mag' bevallen! Oh balen meid, van de blaasontsteking en de griep. En dan nog zo'n eng verhaal over Shanna... brrrr.... Gelukkig is alles goed.

Mal, dikke

Ga weer, mijn vader belde net, komt koffie drinken en hij nam iets mee zei hij. Dat zal mijn moeder dan wel zijn, ha, ha!
Max zit nog op school, over een kwartiertje mogen we hem halen. Hij vind het helemaal geweldig! Ik heb het droog gehouden, tranen zaten wel hoog, maar ik heb niet gehuild!

Hij had meteen al een vriendje gemaakt, lekker in de zandbak gespeeld, van de glijbaan af geweest, door het kringgesprek heen gekletst, kortom, echt Max!
Ha wat fijn mamax, super dat het goed ging. En zo weer lekker ophalen en knuffelen, heerlijk!
Super Mamax! Leuk voor het ventje (en wel even relaxed voor mama ook toch? ).

Vrije School, brrrrrrrrrrrrr. Ook hier de allerallerallerallerlaatste optie.
Middag jongelui! Zo, ik kwak de freule zo in bed en dan ga ik er eens ff lekker voor zitten hier .

Tot zo
Goeiemiddag.

Een stevige hoofdpijn hier, dus eerst even naar Albert.nl en dan kom ik als het lukt hier nog even terug.
Woei niet weg Amaal!
Hai,

Mamax: Knap van je. Leuk dat max het zo naar zijn zin heeft. Even tijd voor jezeld is ook wel lekker toch? Gaat Max 1x per week?

Max ligt nu vast uitgeput in bed?

Noosje: Het begint op te schieten nu voor je, zie je er niet tegenop een baby en de verhuis?

Cin: Mooie fiets, krijgt ze die voor haar verjaardag?
Wij zijn zondag naar het Nijntjemuseum geweest. Julian vond het helemaal super. HIj heeft zich prima vermaakt. Hij was helemaal moe toen we weer naar huis gingen.

verder een vrij rustig weekend gehad, ook wel eens lekker.
zo, daar ga ik. Even bijlezen...
Mannetje heeft zich heerlijk vermaakt. Zat te kleien toen we hem kwamen halen. Vader van een ander nieuw kindje (heet Rebel en doet z'n naam echt eer aan ) heeft foto's gemaakt, ons fototoestel is nog steeds stuk. Hij zou ze vanavond mailen. Hij roept de hele dag 'lijbaan' en 'andere kindjes pelen', dus volgens mij was het een succes. Ik hem hem om 12.45 op bed gelegd, maar inmiddels hoor ik hem alweer in onze kamer stommelen, dus slapen wil hij niet. Donderdagmiddag mag hij nu weer heen en volgende week dinsdag hebben ze voorjaarsontbijt. Hij valt dus met z'n neus in de boter! Ik heb net een rugzakje voor hem besteld, hij moet een luier en een stukje fruit mee naar school.

Deze krijgt hij:

Even kijken wat er verder geschreven is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven