Oude Slimmies Verenigt U!
dinsdag 7 juni 2011 om 15:37
Misschien ken je ze nog, die oude Slimme Meiden. Altijd in voor een pak bokkenpootjes en wat gebrabbel over baby'sde huiswinkel. Die oude Slimme Meiden die ondertussen (bijna) allemaal moederT zijn, sommigen zelfs 2x, en het forum compleet verwaarlozen. Die oude Slimme Meiden die het stokje hebben doorgegeven aan de nieuwe generatie slimmies, omdat ze het tegenwoordig 'te druk' hebben met hun kind.
Nou, die Slimme Meiden zoek ik.
ALLEMAAL!!
Kom je ze tegen op dit forum -bijvoorbeeld op het 'wie zoek jij'-topic dat ze compleet aan het vervuilen zijn- stuur ze dan hierheen! Brute kracht is geoorloofd!
Bij voorbaat dank.
Nou, die Slimme Meiden zoek ik.
ALLEMAAL!!
Kom je ze tegen op dit forum -bijvoorbeeld op het 'wie zoek jij'-topic dat ze compleet aan het vervuilen zijn- stuur ze dan hierheen! Brute kracht is geoorloofd!
Bij voorbaat dank.
vrijdag 1 juli 2011 om 21:30
dinsdag 21 februari 2012 om 11:24
Met m'n jongenspopje is alles goed. Nou ja, we konden het vanochtend even niet met elkaar vinden. Janken, zeuren, in bed, krijsen, uit bed, zeuren, in bed, krijsen, pffffffffff nu ligt ie weer in bed en is na 20 minuten mopperen in slaap gevallen. hoop nu langer dan voor 10 minuten.
Hij is vandaag precies 8 maand!!
En hoe is het met jullie!?!
Hij is vandaag precies 8 maand!!
En hoe is het met jullie!?!
dinsdag 21 februari 2012 om 11:24
dinsdag 21 februari 2012 om 11:25
Zo, ik ben weer gewoon op de scooterT.
Jongens gaan goed, zitten momenteel ieder op hun eigen kamer achter hun laptop (jongste heeft vakantie, oudste is ziek).
Djoels, al 2 dagen ziek? En het carnaval dan?
Jongens gaan goed, zitten momenteel ieder op hun eigen kamer achter hun laptop (jongste heeft vakantie, oudste is ziek).
Djoels, al 2 dagen ziek? En het carnaval dan?
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar