Oude Slimmies Verenigt U!

07-06-2011 15:37 1057 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien ken je ze nog, die oude Slimme Meiden. Altijd in voor een pak bokkenpootjes en wat gebrabbel over baby'sde huiswinkel. Die oude Slimme Meiden die ondertussen (bijna) allemaal moederT zijn, sommigen zelfs 2x, en het forum compleet verwaarlozen. Die oude Slimme Meiden die het stokje hebben doorgegeven aan de nieuwe generatie slimmies, omdat ze het tegenwoordig 'te druk' hebben met hun kind.

Nou, die Slimme Meiden zoek ik.

ALLEMAAL!!

Kom je ze tegen op dit forum -bijvoorbeeld op het 'wie zoek jij'-topic dat ze compleet aan het vervuilen zijn- stuur ze dan hierheen! Brute kracht is geoorloofd!

Bij voorbaat dank.
Ik heb dan al wel weer 50 situps gedaan vanochtend, dat dan weer wel.
Mijn echte scooterT staat al 1,5 jaar ongebruikt in de schuur. Dus een nieuwe avatar zou op z'n plaats zijn. Alleen geen idee wat ik dan moet nemen.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Popje1975 schreef op 21 februari 2012 @ 11:27:

Ik heb dan al wel weer 50 situps gedaan vanochtend, dat dan weer wel.

Sjeeee, ik kan zelfs nog kwoten.
Sexy, een pyjama en witte sportsokken!

Jongenspopje klinkt als een schatje Hoe kun je je vervelen als hij pas 10 minuten slaapt? 8 maand alweer
Moet je dat ding dan niet verpatsen So?

Trouwens, waarom draai je met je ogen, sjeloers op mijn situps?
So, je ging dat kreng toch verkopen?

Fijn dat ze op hun eigen kamer zitten, rust voor jou Hoe gaat het met ze op school???

Carnaval heb ik geprobeerd.. met de JBGtjes kindercarnaval gedaan zaterdag maar snel thuis en zondag ook snel thuis en concluderend dat ik beter in bed had kunnen blijven liggen. Tja.
DTEEZ!
Nou ja, ik was eigenlijk meer aan het HOG-en en aan het WOG-en. (w = in dit geval was)
Pop, de scooter heeft op Marktplaats gestaan, maar niemand wou em hebben. En volgens mijn buurjongen-die-verstand-van-scooters-heeft is de scooter inmiddels kaduuk. Maar hij past niet in de kliko.
Hoe oud zijn oudste en jongste ook alweer? Zit oudste nu op de middelbare school? En hoe vindt hij dat?
50 sit ups??

Man, ik heb er nog nooit eentje gedaan

Ik ben aan het wachten tot mijn boterham met kaas is ontdooid, net snel gesmeerd beneden vanuit de vriezert en ik heb trek... maar half koud brood vind ik goor.
DTEEZ!
quote:Pure_ schreef op 21 februari 2012 @ 11:31:

Hoe oud zijn oudste en jongste ook alweer? Zit oudste nu op de middelbare school? En hoe vindt hij dat?

Oudste is 13, zit in de tweede van de middelbare school. Leuke klas, maar hij verveelt zich te pletter qua leerstof.

Jongste is 11, gaat komend schooljaar naar de middelbare school. Is een gevalletje apart, qua onhandelbaarheid.
Djoels, goed teken dat je trek hebt. Toch?
So, ik ben al even een een dag op #memorylane en gisteravond met JG even de week van vorig jaar doorgenomen, voordat ik ging baren en toen moest ik nog denken dat jij voor mij ging bijhouden hoe snel die weeen kwamen en zo, weet je nog... echt zo grappig en dat je toen zoiets zei van 'nou ze komen best snel hoor'
DTEEZ!
ja goed teken inderdaad..... heb vandaag al meer gegeten dan de afgelopen dagen, dus het komt goed.
DTEEZ!
Djoels, alweer een jaar geleden. Ja, ik weet het nog.
Dat is balen So en extra werk/vakken? Of is dat niet goed geregeld op school? Of ook al te snel af?

Lastig met jongste lijkt me. Het klinkt als een gezellige puberboel bij jullie thuis.
sjongejongejonge volgens mij heeft mijn babypopje een sprongetje.
Oh we staan op Overig... ik zocht bij kinderen

Yep So, alweer bijna een jaar! Komende vrijdagavond een jaar geleden dat je me hielp

Maar hoe ga je om met onhandelbaar gedrag? Moet je altijd 'de strijd aan' of is het zo af en toe?
DTEEZ!
JBG2 alweer een jaar?? Maar Djoels, je bent nog niet eens weer zwanger?
quote:Popje1975 schreef op 21 februari 2012 @ 11:48:

JBG2 alweer een jaar?? Maar Djoels, je bent nog niet eens weer zwanger?
Nope Pop, maar we hebben hier wel serieuze gesprekken over gevoerd thuis.... heel eerlijk..

Ik zou nog heel graag een 3e JBG willen.

JG ook.

Maar praktisch is dat allemaal gewoon niet handig.

En ik denk praktisch

En leeftijdtechnisch ook niet handig. Ik zou er dan wel even mee willen wachten, maar dan ben ik 40 en dat vind ik persoonlijk te oud om nog een keer moeder te worden...

Maar nog een baby.

Nog zo'n lieve kleine JBG, die maand na maand huilde, niet één nacht doorslaapt ook al is ie bijna 1, ja daar verlang ik eigenlijk best wel naar
DTEEZ!
hahahaha Djoels, ik verbaas jou, maar jíj verbaast mij ook!!!
Hallo daar gij allen!!! Hoe staat het leven zo?? Even bij lezen hoor!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Wow dit is lang geleden zeg! Ik ga ook even ouwerwets bijlezen.
Zo daar moest ik ff serieus over nadenken.. Stelendevos... Maar hij is geland!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven