nutteloos geouwehoertopic
vrijdag 19 augustus 2011 om 21:11
vrijdag 17 februari 2012 om 14:39
vrijdag 17 februari 2012 om 14:58
ik ben vanochtend voor het eerst in mijn leven naar de kappersschool geweest ipv een gewone kapper.
mijn haar zit helemaal top en het kost werkelijk geen drol.
Dit ga ik mooi vaker doen! haha!
daarna meteen maar ff naar de supermarkt geraced, mijn weekend kan beginnen! toch wel erg chill dat ik weer vrij ben op de vrijdag
mijn haar zit helemaal top en het kost werkelijk geen drol.
Dit ga ik mooi vaker doen! haha!
daarna meteen maar ff naar de supermarkt geraced, mijn weekend kan beginnen! toch wel erg chill dat ik weer vrij ben op de vrijdag
vrijdag 17 februari 2012 om 22:30
wat ik net op TLC zag daar zakt werkelijk meiner hose vanab...
ik moet het echt ff kwijt.
ik dacht dat wij nederlanders gierig waren, maar dit sloeg alles.
het was bij het programma extreme couponning of zoiets.
was een of ander totaal psychotisch mens. die kreeg stapels folders thuis waar ze zorgvuldig stapels kortingsbonnen uitknipte en een hele doos van die krengen mee nam naar de winkel.
dan had ze vooraf een complete lijst gemaakt van wat ze wilde. ook had ze van de hele winkel een lijst in welk gangpad wat stond en ze had nog een heel boekwerk mee met bonnen en weet ik het allemaal.
dan ging ze dus naar de winkel om te kopen: (dit verzin ik niet): 60 pakjes drinkyoghurt toestand, (dat lukte niet want er waren er niet zoveel in de koeling, maar aanbieding is aanbieding dus te goed bon vragen!!) 73 (!!!!) flesjes mosterd, 30 potten mayo en ga zo maar even door.
thuis had ze al een complete supermarkt, ze had een kast met daarin 450 (dit verzin ik niet) pakken plee papier en 200 pakken keukenrol, 60 flessen schoonmaakmiddel, 200 stukken zeep enz.
dan kunnen ze er bij de appie met de hamsterweken nog een puntje aan zuigen.........malle amerikanen
ik moet het echt ff kwijt.
ik dacht dat wij nederlanders gierig waren, maar dit sloeg alles.
het was bij het programma extreme couponning of zoiets.
was een of ander totaal psychotisch mens. die kreeg stapels folders thuis waar ze zorgvuldig stapels kortingsbonnen uitknipte en een hele doos van die krengen mee nam naar de winkel.
dan had ze vooraf een complete lijst gemaakt van wat ze wilde. ook had ze van de hele winkel een lijst in welk gangpad wat stond en ze had nog een heel boekwerk mee met bonnen en weet ik het allemaal.
dan ging ze dus naar de winkel om te kopen: (dit verzin ik niet): 60 pakjes drinkyoghurt toestand, (dat lukte niet want er waren er niet zoveel in de koeling, maar aanbieding is aanbieding dus te goed bon vragen!!) 73 (!!!!) flesjes mosterd, 30 potten mayo en ga zo maar even door.
thuis had ze al een complete supermarkt, ze had een kast met daarin 450 (dit verzin ik niet) pakken plee papier en 200 pakken keukenrol, 60 flessen schoonmaakmiddel, 200 stukken zeep enz.
dan kunnen ze er bij de appie met de hamsterweken nog een puntje aan zuigen.........malle amerikanen
zaterdag 18 februari 2012 om 13:13
iemand trek in appeltaart? heb er net 1 gebakken, staat
in de oven dus supervers.
zou het met de chef (mijn vriend) doen, maar ik dacht 'weet je wat ik doe het lekker zelf'. als ik het samen met hem doe sta ik er namelijk
maar een beetje bij en hij doet alles. zwaar irri, het was echt heerlijk om het alleen te doen zonder de hele tijd getetter in je oor
in de oven dus supervers.
zou het met de chef (mijn vriend) doen, maar ik dacht 'weet je wat ik doe het lekker zelf'. als ik het samen met hem doe sta ik er namelijk
maar een beetje bij en hij doet alles. zwaar irri, het was echt heerlijk om het alleen te doen zonder de hele tijd getetter in je oor
zaterdag 18 februari 2012 om 16:37
Ik had dat programma van de week ook gezien, MP. Echt ziekelijk gewwon. Die vrouw had een heel systeem als een kaartenbak met coupons gemaakt en haar hele garage stond vol, zelfs de kamers van de kids. Ze had een deal met de buurvrouw; voor een x aantal blikjes kattenvoer, kon er nog een plank voor haar bij in hun gezamenlijke garage.
Die mensen weten nog maar half wat ze in huis hebben lijkt me. Ziekelijk gewoon.
Appeltaart klinkt ook er lekker, dan ruikt je huis ook zo heerlijk!!
Hier even op pad geweest om meubels te kijken voor de woonkamer. Heerlijk rustig met Carnaval om juist nu te shoppen.
Die mensen weten nog maar half wat ze in huis hebben lijkt me. Ziekelijk gewoon.
Appeltaart klinkt ook er lekker, dan ruikt je huis ook zo heerlijk!!
Hier even op pad geweest om meubels te kijken voor de woonkamer. Heerlijk rustig met Carnaval om juist nu te shoppen.
zondag 19 februari 2012 om 10:01
bleeeeeeehh ik vind carnaval stom. woon in het oosten des lands,
maar aangezien ik oorspronkelijk uit het westen kom heb ik er weinig mee.
Isa: ik geloof dat ik er wel uit ben hoe ik het ga doen met zangles.
ik denk dat ik gewoon eerst bij Sandra een proefles neem.
dan ga ik vooral letten op of ik me goed voel bij haar zeg maar. mocht ik dan toch twijfelen dan heb ik die andere mevrouw nog achter de hand.
verder lig ik nog heerlijk in mn bedje heerlijk te lamballen
maar aangezien ik oorspronkelijk uit het westen kom heb ik er weinig mee.
dan ga ik vooral letten op of ik me goed voel bij haar zeg maar. mocht ik dan toch twijfelen dan heb ik die andere mevrouw nog achter de hand.
verder lig ik nog heerlijk in mn bedje heerlijk te lamballen
zondag 19 februari 2012 om 22:12
ik woon al mijn hele leven in brabant, wil ook nergens anders wonen, maar met carnaval zoek ik altijd wel iets te doen wat er niets mee te maken heeft of iig een goed excuus zodat ik niet hoef. Vorig jaar had ik een flinke buikgriep te pakken en dit jaar is zoon nog volledig afhankelijk van mij voor zijn voeding. Wederom een goed excuus.
Volgend jaar word ik dan wel de oppas en het jaar daarna ben ik dan gewoon weer zwanger ofzo
Volgend jaar word ik dan wel de oppas en het jaar daarna ben ik dan gewoon weer zwanger ofzo
dinsdag 21 februari 2012 om 09:33
ben diep beledigd.
op de radio stempelen ze As the world turns af als een huisvrouwen-serie....
zo. weer wat nutteloze info voor vandaag.
nutteloos 2: ben vrij, zit nog in pyama, echter ligt er huishouden op me te wachten. kan iemand mij even een schop geven?
(en vriendlief ook, hij is ook vrij, zou helpen maar legt weer in zn nest na zn krantenwijkje vanochtend vroeg.....)
op de radio stempelen ze As the world turns af als een huisvrouwen-serie....
zo. weer wat nutteloze info voor vandaag.
nutteloos 2: ben vrij, zit nog in pyama, echter ligt er huishouden op me te wachten. kan iemand mij even een schop geven?
(en vriendlief ook, hij is ook vrij, zou helpen maar legt weer in zn nest na zn krantenwijkje vanochtend vroeg.....)
dinsdag 21 februari 2012 om 11:34
Hoppa!
*Schopt MP en vriend van MP*
Helpt het?
Niekie, wat vind je vreselijk, het oorlogsgebied, of dat je jongste slaapt? Als dat laatste het geval is wil ik wel even heel hard schreeuwen hoor ... Al vraag ik me af of dat nu nog nodig is aangezien het alweer 2 uur later is.
*Schopt MP en vriend van MP*
Helpt het?
Niekie, wat vind je vreselijk, het oorlogsgebied, of dat je jongste slaapt? Als dat laatste het geval is wil ik wel even heel hard schreeuwen hoor ... Al vraag ik me af of dat nu nog nodig is aangezien het alweer 2 uur later is.
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
dinsdag 21 februari 2012 om 12:53
Die is al in bad geweest, gevoed en ligt er alweer in. Zat met dr duim in de mond in bad. Huppetee, terug in bed. Ging direct in de stabiele zijligging liggen hahaha.
Ik verveel me, en dat is vreselijk.
Ik zal me de komende weken nog wel meer vervelen, aangezien ik voorlopig in de ziektewet zit. Bah!
Ik verveel me, en dat is vreselijk.
Ik zal me de komende weken nog wel meer vervelen, aangezien ik voorlopig in de ziektewet zit. Bah!
dinsdag 21 februari 2012 om 16:15
ja het helpt zeker, al was het tegen de tijd dat jij die schop gaf al gebeurt. (althans het geen wat ik voor mijn rekening zou nemen. ga echt niet alles alleen doen als meneer vrij is. kom nou......)
nien; welkom! als ik de verhalen moet geloven kan je je met 2 kleine kinderen moeilijk vervelen, maar misschien heb jij 2 hele brave kindertjes ??
nien; welkom! als ik de verhalen moet geloven kan je je met 2 kleine kinderen moeilijk vervelen, maar misschien heb jij 2 hele brave kindertjes ??
woensdag 22 februari 2012 om 10:02
?? ik dacht dat jij als brabo carnaval juist leuk vond.
las net terug en had me vergist. lekker wakker ben ik weer...
hier in gelderland wordt het ook gevierd, maar het is heel wat minder groot dan in Braboland volgens mij....
ik als westerling ben sowieso een carnaval-dummie...
maar goed het is weer voorbij.
nu allemaal 40 dagen vasten
(geen mens weet volgens mij nog de achterliggende gedachte van carnaval. dat vind ik stom en hypocriet...)
las net terug en had me vergist. lekker wakker ben ik weer...
hier in gelderland wordt het ook gevierd, maar het is heel wat minder groot dan in Braboland volgens mij....
ik als westerling ben sowieso een carnaval-dummie...
maar goed het is weer voorbij.
nu allemaal 40 dagen vasten
(geen mens weet volgens mij nog de achterliggende gedachte van carnaval. dat vind ik stom en hypocriet...)
woensdag 22 februari 2012 om 14:32
HOPLA! Ik ben weer terug. Was even een paar daagjes in het Buitenland ten oosten van ons.
Mijn liefje komt zo thuis en dan gaat hij Kaiserschmarren voor mij maken. Bijna net zo lekker als verse appeltaart.
Gisteravond nog even bij mijn zus geweest. Toen ik wegging, was mijn neefje in tranen (hij was ook ontzettend moe): "Niet weggaan! Kom je weer spelen? Moet snel weer komen!" Hij is twee. En ik vond het heel fijn dat mijn komst zo gewaardeerd werd. Ik ga er nu van genieten, want ik verwacht dat ze over een jaar of 10 niets meer met hun Tante Isa van doen willen hebben...
Mijn liefje komt zo thuis en dan gaat hij Kaiserschmarren voor mij maken. Bijna net zo lekker als verse appeltaart.
Gisteravond nog even bij mijn zus geweest. Toen ik wegging, was mijn neefje in tranen (hij was ook ontzettend moe): "Niet weggaan! Kom je weer spelen? Moet snel weer komen!" Hij is twee. En ik vond het heel fijn dat mijn komst zo gewaardeerd werd. Ik ga er nu van genieten, want ik verwacht dat ze over een jaar of 10 niets meer met hun Tante Isa van doen willen hebben...
woensdag 22 februari 2012 om 14:34
ha je bent er weer! ik miste je al 
had wat besloten over dat zanggedoe.
ff gekopieerd voor je:
verder ga ik mezelf binnenkort even in bed smijten voor het verplichte 'gewerkt-dus-ff-halfuurje-rusten-uurtje' )
had wat besloten over dat zanggedoe.
ff gekopieerd voor je:
verder ga ik mezelf binnenkort even in bed smijten voor het verplichte 'gewerkt-dus-ff-halfuurje-rusten-uurtje' )