alternatief daten...

21-02-2012 13:23 152 berichten
Alle reacties Link kopieren
OK ik zit even voor mij uit te dromen... wat zou nou een 'bizarre' en toch ontzettend grappige/aparte/andersdananders 1e (of zoveelste) date zijn...

Even denken:

- een picknick in de metro (buiten de spits dat wel)

- naar de Gamma (ja ja)

- een romantisch weekendje weg naar een tankstation aan de Route du Soleil

Nog meer suggesties en rare ideeën?
quote:niekie32 schreef op 21 februari 2012 @ 13:41:

[...]

Heb je die bon nog niet verzilverd dan? Hehehe Nee nog niet. Wist niet dat het bestond. Maar nu dus wel. Ga gelijk volgende week. Wil een overdwarse streep... der dictator
Maar als jouw moeder mijn huis opnieuw gaat inrichten.. hebben we toch nu al een probleem, denk ik...
quote:yezka schreef op 21 februari 2012 @ 13:43:

Hahaha!

Vroeg me al af of het te ver ging om mijn volgende zwangerschapstest mee te nemen!

Ook humor, denk wel dat ik een hartverzakking zou krijgen. Aan de andere kant, lekker duidelijk.

Of zon ovualtieschema van het ziekenhuis voor in vitro oid (wel gelijk duidelijk dat ik hier dus niks van weet ;)) en dan op de klok wijzen en het schema onder mn neus schuiven... ik zal even raar kijken, maar niet te lang hoor...
Ik hoor het al: jij offert je wel op!
quote:yezka schreef op 21 februari 2012 @ 13:44:

Maar als jouw moeder mijn huis opnieuw gaat inrichten.. hebben we toch nu al een probleem, denk ik...

begin je nu al mn moeder af te zeiken?

uitkijken he, moeders = heilig

(ziet nu denkbeeldig alle moeders van jongens op dit forum instemmend ja knikken van zo is het jongen.... en de vrijgezelle vrouwen een iehw slaken... zo van zou die dit nou menen, nja hij zegt het wel dus het moet ergens vandaan komen...
quote:yezka schreef op 21 februari 2012 @ 13:47:

Ik hoor het al: jij offert je wel op!Zo ben ik.
Nieuw idee. Laten opsluiten in het rijksmuseum en het dan doen onder de nachtwacht Melkmeisje....

Liever onder origine du monde, maar dat gaat wat lastiger.
Ja, moeders zijn geweldig. Uiteraard. Maar kom niet aan mijn inrichting. (Eh, de inrichting van mijn huis, bedoel ik. Niet dat ik in een inrichting woon..)
quote:h_l_g schreef op 21 februari 2012 @ 13:44:

[...]

Hehehe Nee nog niet. Wist niet dat het bestond. Maar nu dus wel. Ga gelijk volgende week. Wil een overdwarse streep... der dictator

Je dwingt wel respect af zo, m.a.w. ze weet gelijk wie de baas is.

Dan laat je dr tijdens date 1 gelijk je badkamer schoonmaken. Naakt.

Je hebt de boel lekker schoon, en weet gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt.
quote:h_l_g schreef op 21 februari 2012 @ 13:49:

Nieuw idee. Laten opsluiten in het rijksmuseum en het dan doen onder de nachtwacht....

Liever onder origine du monde, maar dat gaat wat lastiger.

Sex op de eerste date...

Dan weet ik toch zeker dat ik die schoonmoeder nooit te zien krijg.
quote:niekie32 schreef op 21 februari 2012 @ 13:51:

[...]

Je hebt de boel lekker schoon, en weet gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt.
quote:niekie32 schreef op 21 februari 2012 @ 13:51:

[...]

Je hebt de boel lekker schoon, en weet gelijk wat voor vlees je in de kuip hebt.Ik denk dat als ik diegene ben die de cadeau bon krijgt wss ik ook diegene ben die nakend de badkamer staat te soppen. Bah wat zou ik me vreselijk gebruikt voelen. Een object waaraan zij zich zou verlustigen. Bah.
quote:yezka schreef op 21 februari 2012 @ 13:51:

[...]

Sex op de eerste date...

Dan weet ik toch zeker dat ik die schoonmoeder nooit te zien krijg.

Context. Alles draait om context. Wel in het rijksmuseum he. Dat zegt wel wat.

Als het nou het zuiderzee museum zou zijn.
Nee hoor, je laat je nieuwe schaamcoupe zien en geeft haar een emmer sop en een fles antikal.

Dat brengt de boodschap wel over hoor.
quote:h_l_g schreef op 21 februari 2012 @ 13:53:

[...]

Ik denk dat als ik diegene ben die de cadeau bon krijgt wss ik ook diegene ben die nakend de badkamer staat te soppen. Bah wat zou ik me vreselijk gebruikt voelen. Een object waaraan zij zich zou verlustigen. Bah.Wat een zinnen weer. Echt.
quote:niekie32 schreef op 21 februari 2012 @ 13:54:

Nee hoor, je laat je nieuwe schaamcoupe zien en geeft haar een emmer sop en een fles antikal.

Dat brengt de boodschap wel over hoor.Ik geef toe, het heeft wat... dames niet mij erop veroordelen, es war der niek der mich ubezeugte.
Nou vooruit. Je hebt een punt.

Ik weet alleen nog niet zeker of ik mezelf de volgende ochtend nou zo perse terug wil zien op youtube.

Dus misschien toch eerst maar naar de Gamma om vervolgens mijn kruipruimte te isoleren zodat we er die nacht kunnen kamperen, terwijl onze moeders gezellig de nachtwacht gaan bewonderen. (Hopelijk zonder sex, want ook dat zie ik liever niet terug op youtube).
Of überhaupt iemand uitodigen en een emmer sop in de handen duwen... met een blik alsof het de gewoonste zaak vd wereld is.
quote:yezka schreef op 21 februari 2012 @ 13:56:

(Hopelijk zonder sex, want ook dat zie ik liever niet terug op youtube).Ieuw mijn dictator is hier even van slag van.
sorry...
quote:yezka schreef op 21 februari 2012 @ 13:59:

sorry...

yezka met klopboor en string, yezka met klopboor en string, yezka met klopboor en string...

even dat nare beeld van m-m love vervangen
[quote]h_l_g schreef op 21 februari 2012 @ 13:57:

Of überhaupt iemand uitodigen en een emmer sop in de handen duwen... met een blik alsof het de gewoonste zaak vd wereld is.[/qIs

Is dat niet zo dan?
quote:niekie32 schreef op 21 februari 2012 @ 14:00:

[quote]h_l_g schreef op 21 februari 2012 @ 13:57:

Of überhaupt iemand uitodigen en een emmer sop in de handen duwen... met een blik alsof het de gewoonste zaak vd wereld is.[/qIs

Is dat niet zo dan?
Als je het slim speelt en een paar dates in de week scoort heb je je hele huis schoon.
Eh, wat ga ik doen met die klopboor? Volgens mij heb ik genoeg aan een stanleymes en een nietpistool.

Oh ja, en een veiligheidsbril. Want ik wil natuurlijk geen glaswol in mijn ogen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven