Oude Slimmies Verenigt U!
dinsdag 7 juni 2011 om 15:37
Misschien ken je ze nog, die oude Slimme Meiden. Altijd in voor een pak bokkenpootjes en wat gebrabbel over baby'sde huiswinkel. Die oude Slimme Meiden die ondertussen (bijna) allemaal moederT zijn, sommigen zelfs 2x, en het forum compleet verwaarlozen. Die oude Slimme Meiden die het stokje hebben doorgegeven aan de nieuwe generatie slimmies, omdat ze het tegenwoordig 'te druk' hebben met hun kind.
Nou, die Slimme Meiden zoek ik.
ALLEMAAL!!
Kom je ze tegen op dit forum -bijvoorbeeld op het 'wie zoek jij'-topic dat ze compleet aan het vervuilen zijn- stuur ze dan hierheen! Brute kracht is geoorloofd!
Bij voorbaat dank.
Nou, die Slimme Meiden zoek ik.
ALLEMAAL!!
Kom je ze tegen op dit forum -bijvoorbeeld op het 'wie zoek jij'-topic dat ze compleet aan het vervuilen zijn- stuur ze dan hierheen! Brute kracht is geoorloofd!
Bij voorbaat dank.
dinsdag 21 februari 2012 om 18:33
dinsdag 21 februari 2012 om 19:15
Hoi Slimmies!
Gezellig hier! Helaas had ik vandaag gewoon een Leven en kon ik niet meeforummen
Leuke verhalen allemaal, gezellig!
Hier alles goed! Wij zijn een ruime maand geleden verhuisd en wonen nu in SD- en So-stad! Spannende stap, wel heel leuk! Nieuwe (oude) baan, nieuw kdv voor Doperwtje en dat soort nieuws.
Doperwtje doet het goed! Hartstikke vrolijk en gezellig, dol op puzzelen, rondrennen, boekjes, woordjes en ooootooooo's
dinsdag 21 februari 2012 om 19:22
Jaja, we zijn praktisch buren!
Ik woon in ongeveer jouw buurt, maar dan vooral de buurt die je op de atlas vindt, met veel leeeeelijke flats en schotels
Het idee is hier ongeveer een jaar te wonen en dan op zoek te gaan naar iets anders (koop). Voor nu was het al lang fijn om tegelijkertijd woonruimte, werk en opvang te vinden
Ik woon in ongeveer jouw buurt, maar dan vooral de buurt die je op de atlas vindt, met veel leeeeelijke flats en schotels
Het idee is hier ongeveer een jaar te wonen en dan op zoek te gaan naar iets anders (koop). Voor nu was het al lang fijn om tegelijkertijd woonruimte, werk en opvang te vinden
dinsdag 21 februari 2012 om 19:35
Voor Xan inderdaad vooral een grote stap, voor mij 'weer terug', maar toch ook wel weer nieuw eigenlijk. Ik wilde heel graag deze kant op en Xan zag het wel zitten gelukkig! Nu dus in zo'n oerlelijke flat , maar wel een fijne woonruimte. Doperwtje zit niet bij SD, was wel grappig geweest
Leuk ook om over Jongste en Oudste te lezen. Ze worden écht groot. Lastig lijkt me dat wel: (pre?)puberen mét onhandelbaar gedrag
Leuk ook om over Jongste en Oudste te lezen. Ze worden écht groot. Lastig lijkt me dat wel: (pre?)puberen mét onhandelbaar gedrag
dinsdag 21 februari 2012 om 19:38
Die oerlelijke flats zijn aan de binnenkant vaak helemaal niet oerlelijk.
Mijn flat is zelfs aan de buitenkant leuk.
En jij dus terug in je oude baan? Kon Xan een beetje makkelijk hier aan de slag?
Mijn flat is zelfs aan de buitenkant leuk.
En jij dus terug in je oude baan? Kon Xan een beetje makkelijk hier aan de slag?
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 21 februari 2012 om 21:45
Ja goffer, zitten jullie hiér!
Had dit topic niet zo in de gaten meer, maar my my my De Slimmies are alive! *denk uitroep Dr Frankenstein bij het ontwaken van zijn creatie "It's aalliiiiiiiivvvvveeeeee!!!" *
Druk met werk, ook vermoeiend, zeker in combinatie met Timanni en Timini#2 in mijn buik. Zit nu even 'single' op de bank (lees: laptop op schoot en vrouwenfilm op de buis) want Timanni slaapt al uren heerlijk in zijn bedje (had vandaag besloten eens níet tussen de middag te slapen ) en Dalman is hobbywise even de hort op.
Had dit topic niet zo in de gaten meer, maar my my my De Slimmies are alive! *denk uitroep Dr Frankenstein bij het ontwaken van zijn creatie "It's aalliiiiiiiivvvvveeeeee!!!" *
Druk met werk, ook vermoeiend, zeker in combinatie met Timanni en Timini#2 in mijn buik. Zit nu even 'single' op de bank (lees: laptop op schoot en vrouwenfilm op de buis) want Timanni slaapt al uren heerlijk in zijn bedje (had vandaag besloten eens níet tussen de middag te slapen ) en Dalman is hobbywise even de hort op.