Forummer van de maand

20-02-2012 15:00 3276 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de tijd dat ik hier alleen meelas, weet ik dat er ooit een verkiezing is van "forummer van de maand".

Zou het niet aardig zijn om zoiets te herintroduceren? Het kan ook een variant zijn, zoals een soort sterrensysteem of ranking per poster. Of een team van een of twee of drie forum-aanvoerders. Of een poster van het jaar.

Los van hoe het precies wordt uitgewerkt (via zelfnominering, via nominering door anderen, door het aantal posts, etc.), zie ik de volgende voordelen:

1. Het geeft een incentive voor posters om goede, inhoudelijke bijdragen te plaatsen (in plaats van anderen af te zeiken of off-topic te gaan).

2. Nieuwe posters weten meteen wie een beetje de gerespecteerde/belangrijke posters zijn. Als een meisje bijvoorbeeld met een probleem zit en twee reacties krijgt (een van een viva-autoriteit en iemand met minder gezag), dan weet je beter hoe je die adviezen moet wegen/beoordelen dan wanneer je blijft zitten met een 1-1 gelijkspel.
quote:nerd_ schreef op dinsdag 21 februari 2012 22:40 *Blij dat ik geen iq heb, want dan zou ik 't niet begrijpen*like
O ja en verder denk ik wel dat martin 'echt' is.

ik kan me niet voorstellen dat een troll zoveel energie in dit forum zou steken. Bovendien lijkt hij gewoon verstrikt in zijn eigen hersenspinsels en ik denk dat hij er ook echt in geloofd.

Des te sneuer is het eigenlijk.

nou ja nog sneuer voor zijn vriendin, als ze echt bestaat.

Je zal er maar achter komen dat je vriend Martin81 is....
quote:nerd_ schreef op 21 februari 2012 @ 22:46:

Maar we moeten dat van die remmsporen maar niet meer zeggen. Dadelijk is er geeneen Martin meer die zich voor kan stellen zonder dat ze lachen, en zeggen: ":Oh...!"De naam Martin op viva zal voor altijd verbonden zijn aan de zoekterm remsporen.. en zo
quote:eleonora schreef op 21 februari 2012 @ 21:46:

Dit topic was vooral leuk toen er meegeschreven werd door mensen uit de lagere categorieën. Die zitten nu allemaal warm te draaien voor Hart van Nederland of komen straks thuis van linedancen of zumbales. Misschien dat het dan weer de moeite waard wordt.As the world turns, en da's toevallig heul erg high brow tgenwoordig. En ik kijk online ook wel eens Gooische frieten, dat moet jou toch wel wat zeggen Ik vind dat daarin hele subtiele intellectuele humor zit, bepaald geen intellect van een pinda! Wel met pindasaus graag.
quote:nerd_ schreef op 21 februari 2012 @ 22:40:

*Blij dat ik geen iq heb, want dan zou ik 't niet begrijpen*

Mag ik deze zin als motto van je lenen Nerd...met bronvermelding?
.
Thanks xxx
quote:nerd_ schreef op 21 februari 2012 @ 22:40:

*Blij dat ik geen iq heb, want dan zou ik 't niet begrijpen*
Wish I could be home, with my head in a toilet, like all normal people...
Ik lag lallend en burpend in een dansmariekespakje op, aan, en onder de bar de afgelopen dagen, anders had ik het vast wel meegekregen, maar waarom zou Martin niet echt zijn? Komen jullie in je echte leven nooit curieuze types tegen, ofzo?
.
@fruitig : ik wel, elke dag in de spiegel.

-Verdomme, daar is dat rare mens weer-
quote:nerd_ schreef op 21 februari 2012 @ 23:07:

Wat leuk, VC. Kan je die een keer meenemen?

Plek genoeg, hier.Wat bedoel je precies Watskenerd? Die foto's van de Mac?
Of wil je mijn dansmariekespak zien Nerd?
.
.
quote:nerd_ schreef op 21 februari 2012 @ 23:17:

Nee, je vriend-typetjesNee joh, gek, ik zei curieuze types "tegenkomen", niet "inlijven".
.
Overigens ben jij het meest curieuze tiep in mijn leven hoor Nerd, maak je maar geen zorgen
.
.
Idd Echt Fruitig (wil elke keer je oude/echte nick typen).

Dat bedoelde ik ook te zeggen met dat Martin echt is. Ik lees hier namelijk vaak dat mensen denken dat hij een troll is of dat hij een typetje speelt.

Hij zou zomaar een van mijn weirde oud-huisgenoten kunnen zijn of een oud-collega.
Nerd, eet jij paddo's terwijl je forumt?
.
Nerd is heel leuk en gevat als je hem/haar 'leert' lezen. Heeft het vaak bij het juiste eind.
quote:nerd_ schreef op 21 februari 2012 @ 23:23:

Hoe groot is je leven, VC, in cijfers?Ik denk niet in cijfers, ik denk in telraampjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven