Forummer van de maand

20-02-2012 15:00 3276 berichten
Alle reacties Link kopieren
Van de tijd dat ik hier alleen meelas, weet ik dat er ooit een verkiezing is van "forummer van de maand".

Zou het niet aardig zijn om zoiets te herintroduceren? Het kan ook een variant zijn, zoals een soort sterrensysteem of ranking per poster. Of een team van een of twee of drie forum-aanvoerders. Of een poster van het jaar.

Los van hoe het precies wordt uitgewerkt (via zelfnominering, via nominering door anderen, door het aantal posts, etc.), zie ik de volgende voordelen:

1. Het geeft een incentive voor posters om goede, inhoudelijke bijdragen te plaatsen (in plaats van anderen af te zeiken of off-topic te gaan).

2. Nieuwe posters weten meteen wie een beetje de gerespecteerde/belangrijke posters zijn. Als een meisje bijvoorbeeld met een probleem zit en twee reacties krijgt (een van een viva-autoriteit en iemand met minder gezag), dan weet je beter hoe je die adviezen moet wegen/beoordelen dan wanneer je blijft zitten met een 1-1 gelijkspel.
Martin, één ding moet ik je nageven: ik zal je niet snel vergeten. Zelden iemand als jij meegemaakt hier op het forum.
Of morgen als carnaval voorbij is, leo.
You know how I know? Because I reeaally think so!

Leo, ik zit 'Uitstel Van Executie' te kijken. Mag dat ook? Wil jij als forumauthoriteit daar iets over zeggen?
quote:eleonora schreef op 21 februari 2012 @ 21:46:

Dit topic was vooral leuk toen er meegeschreven werd door mensen uit de lagere categorieën. Die zitten nu allemaal warm te draaien voor Hart van Nederland of komen straks thuis van linedancen of zumbales. Misschien dat het dan weer de moeite waard wordt.Je avatOr bij dit topic. Hilarisch treffend!!
quote:giuliettacapuletti schreef op 21 februari 2012 @ 21:47:

Leo, ik zit 'Uitstel Van Executie' te kijken. Mag dat ook? Wil jij als forumauthoriteit daar iets over zeggen?

Zeker.

'Mijn leven in Puin' of 'Bouwval Gezocht' had ook gemogen trouwens.

Een authoriteit? Moi? Mijn topics zijn niet sticky Giulietta, en dat zie ik ze ook niet worden eerlijk gezegd. Gebrek aan IQ he en ook geen pinda ok stempel van Marthijn219, dan houdt het snel op hoor.
quote:scamp schreef op 21 februari 2012 @ 21:50:

[...]

Je avatOr bij dit topic. Hilarisch treffend!!Cool wijf he, Edna Mode....
Pfieuw.
Zo hè hè, eindelijk bijgelezen.... is Martin weer foetsie.
Stukje aas uitgooien, hielp vanmiddag ook.
Waar zou de 81 voor staan in de naam? IQ, leeftijd of geboortejaar?

In tijden niet zo gelachen! En ik ben pas op blz 5 ofzo.
Ik ga voor antwoord D. All of the above.
.
Fijn dickens. Leuk voor je. We doen elke dag ons best weer voor je, maar Martin weet jou wel aan het lachen te krijgen.
.
Op dickens na, zijn wij zijn aandacht niet waardig.
.
Of EQ... Daar schermde hij ook al mee zag ik.
Haha Nerd.
Of EQ, dat was ook ongekend in de combinatie met zijn IQ.
Great minds think alike, toch?
Precies.
Haha, zal ik niet worden want ik ben hier pas sinds vandaag.

En dat hoeft ook niet hoor, van mij mag jij het zijn.
quote:eleonora schreef op 21 februari 2012 @ 21:46:

Dit topic was vooral leuk toen er meegeschreven werd door mensen uit de lagere categorieën. Die zitten nu allemaal warm te draaien voor Hart van Nederland of komen straks thuis van linedancen of zumbales. Misschien dat het dan weer de moeite waard wordt.

Present!

Maar eh... niks warmdraaien voor HvN, linedancen of zumbales. Gewoon dit topic bijlezen!
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven