Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mooi Mal!! Heb even geen inspiratie.

Zag trouwens laatst iets waarmee je goed medicatie kunt geven aan je kind. Een soort spuitje in de vorm van een vis ofzo..

Gelukkig helpt de ab!! Op naar weer zo'n nacht!!

Juud, we hebben een vaste oppas die ook meedoet met de cursus, goed he. Het wordt overigens lastig, het gaat deze week niet door vanwege het feit dat de leidster van de cursus haar been heeft gebroken. Nu moeten we wachten op een vervangster.

Mamax, waar heb je precies last van? Ondergewicht, begrijp ik het goed?
Mal ,ik moet nog even naar de foto kijken, maar ik dacht ineens (maar mss heb je dat al) dat het leuk zou zijn om een zeegeluidenbandje te maken wat je kan aandoen om in te slapen. Heerlijk geruis van de zee, meeuwen die krassen door de lucht, dat soort dingen. Volgens mij zijn die ook te koop, kant en klaar. Ik heb wel eens iets gezien met een aantal soorten geluiden (oa zee en baarmoedergeluiden), maar dat was vrij duur (tegen de 90 euries). Ga zo ff de foto bekijken, klinkt erg leuk!

Zo, verjaardag is geweest. Man en mijn vader waren samen met de kinderen, en ik ben lekker met mijn moeder de kroeg ingegaan, ha ha. Mijn moeder kwam dus hierheen. Ik had mijn vrije uurtjes al ingedeeld -even lekker naar de zonnebank, tutten en die 100 blaadjes lezen die hier maar liggen te wachten- maar dit was ook erg gezellig.

Oh, batterij is bijna op. Fijne avond.

Bam, tot DINSDAG
Haha, die is goed. Jullie naar de kroeg! Dat is weer geweest.

Bridges, leuke foto van Ties in de doos!!!

En ook lief samen met Ciara.
Goedemorgen!

Zo, de week is weer begonnen! Dit wordt niet eens zo'n beroerde week volgens mij want M3 en H3 zijn met de Deense uitwisselingsleerlingen bezig dus die lessen (4) vallen uit. Joehoepie. Moet nog wel 1800 digitale verslagen nakijken (iemand zin om mee te helpen? ).

Gijsje is zich aan het misdragen. Hij heeft ook z'n speciale 'ik luister toch niet'-blik in zijn ogen dus die solliciteert naar een vroege middagdut.

Cas zit in de wipper naar de Tweenies te kijken. Gijs was anderhalf niet echt te interesseren voor tv maar Cas vindt het 2 maanden helemaal geweldig. Ik laat 'm zo wel weer los voor wat rolactie op de grond (meer kunstjes kan ie nog niet, het is weer zo'n sloom model als die vorige).

Heeeeeeeel slim opgelost, Amalia. Je man een supporter van jouw kant en jij met jouw supporter de kroeg in! Opgelost volgens het OerHollandse PolderModel.

Ok, missie voor vandaag: nakijken en strijken. Bah.

Waar hangen jullie allemaal uit? Zijn jullie je huis aan het poetsen ofzo?

Hallo allemaal,

Zo hier ook weer even een teken van leven

Hier alles goed hoor ben alleen even met wat andere zaken bezig en kom dan niet echt aan schrijven toe.

Mal, wat zielig van Jonathan. Hoe gaat het vandaag? En wat verschrikkelijk irritant dat ze steeds zo moeilijk doen over ab, ze zouden het nu toch wel eens moeten snappen??? En wat een gave poster, uhm toevoegingen... pinguins op de rots en een vlieger in de lucht?

Juud en Naatie hoe gaat het met jullie babykamer ideeën?

Noosje, bij jou is het nu ook al echt aftellen geblazen? En ben je nu ook nog druk met de verhuizing? knap van je als het zo is.

Compu, jammer dat jullie nu weer moeten wachten op een vervanger voor de cursus. En samen weg en dan nog over CG kletsen, ach ja is gewoon liefde.

Cin, lekker hoor even een rustigere week. En heeft Gijs nu een loopfiets? En wat voor fiets heeft Sam uit gezocht?

Thijmen is tegenwoordig helemaal aan de driewieler verslaafd, hij kan al aardig goed fietsen. Alleen heuveltjes, van wel 5 cm, gaan nog niet

Kokos, dus de PSZ is goed bevallen, leuk zeg. Wanneer mag je voor het eerst naar de Gyn of moet je nu gewoon naar de VK?

Amalia, knap zeg van Laurens met de autotjes, ik probeer wel de kleurtjes bij te brengen maar dat gaat nog niet echt vloeiend. Zijn jullie nog lekker uit eten geweest met z'n tweetjes of gaat dat nog komen? En goed van je moeder dat zij niet gaat, en wat iemand anders (weet niet meer wie) al zei, van je vader zal het wel zo'n onhandige mannenuitspraak zijn geweest.

...
Donderdag ben ik trouwens weer bij de Dermatoloog geweest en gelukkig heb ik een aardige arts getroffen. Hij wilde zelfs dingen die ik van i'net had geplukt had hebben. (meestal vinden ze dat maar onzin) En ik moest mijn bloed weer laten prikken op B12 en foliumzuur en nu moet ik over 4 weken weer terugkomen.

Vrijdag zijn we met zijn drieën naar Duitsland geweest met de trein om een demovrachtwagen voor vriend werk op te halen, was natuurlijk een groot feest voor Thijmen. Door alle indrukken was hij zaterdag alleen de hele dag materiaal voor achter het behang, hihi, heel gezellig dus.

Gisteren was hij weer ons (b)engeltje en hebben we koekjes gebakken. We zaten helemaal onder het meel, maar was erg leuk om te doen.

Straks gaan we nog even lekker zwemmen.

Oh ja we hebben de trouwkaarten ook op de bus gedaan dus nu is het wel echt, was het al maar nu weer een stapje dichterbij. We hebben flessenpost verstuurd. Ik zal wel eens een foto maken.

Nu ga ik even een boterham eten en de tas inpakken voor onze zwemles
Mal, wat afschuwelijk. Gecondoleerd. Hoe is het nu met Jonathan?

Kokos, wat een mijlpaal, eerste keer psz. Worden ze groot he? Kinderwagen bevalt prima!

Suze, joepie! Je bent weg daar!!! Hoera, een feestje waard. Heb je nog iets van een afscheid gekregen?

Compu, wat een compliment van de mawerkster! Helemaal terecht, steek die maar in je zak.

Cin, amdag overleefd?
Bridges, heb je het pakje al? Ik hoop zo dat het helpt en dat de post op tijd was!

Amalia, wat een klote-situatie met die verjaardag. Je moeder staat dus aan jouw kant, lastig, lastig. En applaus voor Berend!

En applaus voor Gijs met zijn worst!
Enka, leuk zo´n uitje met z´n drieen. En uitnodigingen verstuurd, het schiet nu echt op he? Oh wat knap van Thijmen, en die heuveltjes, wat lief! Ik ging met Thomas een paastak versieren met eieren, hing hij ze allemaal op een hoopje. Ook zo lief!
Enka, wat fijn dat je een goede dermatoloog hebt gevonden. Geeft vast een goed gevoel!

Mamax, wat goed dat je iets bent aangekomen. Volhouden met koekjes eten haha.

Noosje, wat gaat het snel bij jou. Nog heel even! Heb jij soms wat van je gewicht aan Mamax gegeven?
Hier gaat alles goed. Ben er even wat minder. Het is heerlijk weer, Jinnyman is thuis en we doen veel leuke dingen.

De schommel staat!!!! Goed he? Knappe man heb ik toch . We zijn naar de tv-toren geweest. Prachtig uitzicht over de stad. Gisteren naar een speeltuin geweest met de kennissen. Was ook erg leuk. Jongste zoon sliep dwars door al het kinderweweld heen. Goehoed. Verder kwam de oppas op Oudste zoon passen en zijn´Jinnyman en Simon en ik de stad in geweest. Erg leuk. Van voeding naar voeding lopen... Wat leuke kleren voor de ventjes gekocht, dus dat is fijn. Nou ja, het gaat hier allemaal prima!
HET IS HEERLIJK WEER? HET IS HEERLIJK WEER?

WAAR WOOOOOOOOOOOON JIJ? Heb ik iets gemist en ben jij naar Gran Canaria verhuisd?????????????

Het is AFGRIJSELIJK weer. STORM zelfs. En ik moet zometeen met die 2 monsters het oudste monster halen, door die ZEIKregen. GEEN zin in maarja, lopen is zo lullig (30 km enkele reis ).

Ik kom bij jou wonen.

Grmbl.

Goedemiddag,

Goed weekend gehad? Ik hou het kort, duik zo mijn bed in.

Mal, hoe is het nu met jou en Jonathan? Trek je het nog een beetje?

Wat leuk, die kamer! Maar ik zou het niet al te druk maken, gezien zijn epilepsie. Maar dat is natuurlijk jouw keuze, wel heel leuk hoor. Inspireert me voor de zolderkamer, waar Lianne naar toe gaat.

Amalia, da's beter, met je moeder naar de kroeg

Knap van Laurens dat hij het verschil weet en de kleur kent!

Cin, en, hoe groot en mooi is Sam haar fiets?

Gijs al in zijn bed?

Enka, hoi! Wat knap dat Thijmen al zo goed kan fietsen. Oh leuk, samen koekjes gebakken.

Wat fijn dat je een goede arts hebt.

Oh, uitnodigingen verstuurd, leuk hoor! (Bijna) alles rond?

Wat betreft de VK of gynaecoloog: ik kan gewoon de VK bellen want ik heb nog geen last van epilepsie (jippie!).

Jin, dat klinkt als een zeer geslaagd weekend. Lekker!

Goed, ik duik mijn bed in, ben het aardig zat.
Ha, ha, Cin. Het is inderdaad rotweer. Stuur effe wat mooi weer hierheen Jin!

Morgen storm vanuit Groot Brittanië, ja, daar zitten we op te wachten. Ik wil VOORJAAR EN ZOMER.
Die fiets kan geshowd worden (nog niet met kind erop )

Hoi,

Enka, wat leuk een driewieler. Ik hoop dat CG daar ook gauw op kan, dat ziet er altijd zo mans uit!

Cin, Sam ook al een prachfiets, wat zal ze glunderen als ze hem ziet! En wat zijn er nu een leuke he, in 'mijn tijd' waren er Polly 4,6 8 en 10 haha.

Zit ze zo ver op school?? V.s. ofzo?

Jinny, lekker man thuis en je draai gevonden. Goed hoor! Ging het met de oppas ook o.k.?

En de bv?

Kokos, lekker uitrusten! Lianne ook in bed?

Hier een wakker madammetje. Na 3 kwartier. Dat gebeurt nooit. Maar ik was voorbereid door verhalen van jullie haha.

Nouja, dan maar binnen spelen. Tot nu toe vindt ze het gezellig in elk geval.
Jin: nog niets binnen helaas, maar wie weet komt het vandaag nog. Hoop het wel... Past het in brievenbus denk je of is het "aparte" post? Die komt namelijk altijd later dan gewone post...

Cin: gave fiets!!! Zal ze geweldig vinden! Hier ook prutweer hoor, blgh!!! Heb jij nou al nieuw bloed laten prikken?

Enka: hai! Alles verstuurd, gaaf hoor! Spannende tijden breken aan! Fijnm dat je aardige dermatoloog trof! Hoe is het met het nieuwe hondje?

Mal: hoe is het nu bij jou en met Mr. J???

Kokos: trusten!

Compu: oei dat is snel... drie kwartier. Zolang ze nog gezellig is dan is het niet zo'n punt toch? Maar langer slapen is op zich wel erg fijn!

Amalia: nou prima opgelost zo dan toch? Heerlijk, lekker even met je moeder de kroeg in!

Mamax: de mannen weer wat beter? Ja je bent ook wel erg licht hè... Hopelijk kan een dietiste wat voor je doen. Wel fijn dat alles verder in orde was.
Jouw kids allebei in bedje, Bridges? Fieke goed in het ritme?

Iedereen vind je kaartje erg leuk.

Hoe doen jullie dat met bedzeiltje? Beetje hh vraag, maar ik heb alleen molton en hoeslakentje. Dus als ze er ooit doorheen plast, dan moet ik een nieuw matras aanschaffen. Een zeiltje lijkt me weer zo zweterig.
Ha ik ben hier ook. Laurens zit de stickers van Julia op de tafel te plakken en Berend blaast bellen tegen over mij. We moeten zo naar het cb, bah. Ik ga maar met de auto met dit takkeweer.

Ha ha, ik zou eigenlijk sowieso wel met de auto gaan, erg zeg. Ja, komt omdat ik nog geen plankje voor Laurens achter de wagen heb en het niet ver lopen is, maar wel net te ver voor Laurens. Althans, als we geen haast hadden zou ie het goed trekken, maar een dramaatje onderweg en ik ben de pineut.

Vanmorgen lekker geshopt in de Intratuin. Ik had een mooi sierappelboompje gekregen en die leek me wel leuk in een pot. Is dus ook leuk, want ik heb 'm meteen IN DE REGEN JINNY (grrr) geplant. Irritante is dat de kluit asymetrisch bleek en de boom nu niet in het midden staat van de pot. Ik ben nogal een pietlut met dingen die scheef hangen/staan, dus....

Kon er ook absoluut niet tegen als kinderen in de klas met hun tafels schuiven en er een scheef groepje onstond. Waar je je al niet druk om kan maken

Zo, pfff, even die poepluier hier naast me verschonen, stinken zeg!

Mooie fiets Cin!
Gave fiets zeg Cin! Echt cool.

Ik zal jullie jaloers maken: net een uur gewandeld met de duowagen (en nu nog beter: zonder jas....).

Amalia, leuk zo´n boompje. Die hebben wij ook in de tuin en heb ik vol paaseieren gehangen. Alles gelukt bij het cb?

Kokos, waar ben je zo ziekjes van? Van de zwangerschap?

Bridges, het is een pakje (kon niet anders) dus het zal wel apart bezorgd worden.

Compu, ging goed met de oppas. En ik geef nog steeds volledige bv (nou ja, nog steeds voor mijn begrip dan he, en dat verbleekt bij het jouwe).
Hoe ging het bij het buro, Amalia? Goed gegroeid??

Soort controlfreak van de tafels in de klas haha.

Jinny, echt mooi daar dus! Hier is de zon ook inmiddels.

Jij geeft meer bv dan ik hoor! 3 Voedingen gemiddeld. Hoeveel jij?

Ik trap erin! Hier dagelijks machtstrijd bij het eten. Dom, ik weet dat het niet goed is. Maar ik wil zo graag dat ze eet (met name voor het groeien van het hoofdje..)! Af en toe zet ik haar voor de tv, dan eet ze tenminste (schaam me echt om het toe te geven!).
Hihi, compu, nee, geen vrije school hoor ... dat is zo ongeveer de allerallerallerallerallerallerallerallerlaatste school waar mijn kinderen heen zouden mogen. Beetje knippen en plakken wanneer ze zin hebben om te knippen en plakken, neuj, doe maar niet. :-) Ik ben redelijk autoritair in mijn opvoedingsstijl, denk ik (als ik 'm zou moeten typeren :-) ).

Sam zit in Belgie op school, in Hoogstraten. Dat is hier 30 km vandaan. Dat was in eerste instantie uit nood geboren omdat er geen opvangplekken waren in NL toen Sam klein was en nu heeft ze het zo geweldig naar d'r zin op school en ze doet het heel erg goed daar (jaja, daar heerst orde, tucht en discipline :-) ) dat alle onze kinderen er hun hele lagere schooltijd blijven. Het basisonderwijs is ook van betere kwaliteit in Belgie, er wordt veel meer geld ingestoken. Ook is de BSO vele malen beter geregeld (en veeeeeeeeel goedkoper, 1 euro per uur). Sam mag zelf kiezen waar ze naar de middelbare school gaat straks.

We zijn trouwens ook met een huis in Belgie bezig maar dat kan allemaal nog wel een tijd duren.

Nou, Sam, Eduard, Gijs en Cas zijn een stuk fietsen. Sam heeft net zolang gezeurd tot Eduard meeging. Hopen dat ze voor de bui weer binnen zijn.

Nou, hier was het het dagje wel weer wederom.... Jonathan ging vanaf vanmorgen huilen, huilen, huilen.... en hij loopt ook minder stabiel. Hij loopt wel goed, alleen het lijkt of hij duizelig is. Dus M kwam naar huis en toen is hij met spoed naar de zaalarts en kno-arts geweest. Daar zagen ze wel dat het oor nog wat rood en bol was, maar ze dachten niet dat hij daar zo veel pijn van kon hebben (maar dat verschilt misschien wel per kind?)

We hebben diclofinac meegekregen (ontstekingsremmer) en hopen dat het dan snel beter gaat. Het kan ook wel komen door dat we de depakine nu helemaal eraf hebben en dat hij met zichzelf in de knoop zit ofzo... Hij is ook heel driftig en een beetje bijterig.
Stressed is just desserts spelled backwards
Zoohoo Cin, ook een expatvrouwtje?

Compu, ik geef veel voedingen op een dag (gemiddeld). Sommige dagen elke anderhalf uur (nachten ook helaas). Vannacht was wel oke, maar drie voedingen. Hij slaapt twee keer per dag zo´n drie uur door en dat is echt even lekker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven