Good Luck!
dinsdag 11 maart 2008 om 13:55
Star, het viel me mee hoe gek ik het vond om hem daar achter te laten. Normaal ging ik op dinsdagochtend altijd wandelen met Melkie (heeft hier gepost toen Sam net geboren was), maar Max wilde niet meer in de wagen en als hij zelf ging lopen konden we maar zo'n klein stukje. Nu kan ik dus wel weer gaan wandelen.
Nijntje museum is dus een aanrader? Zal zo eens googlen.
Noos, 37+1, je mag nu bevallen, lekker idee hoor!
Bridge, mannen zijn weer helemaal beter. Sam klonk gister nog een beetje vol met drinken, maar nu is dat ook weg.
Amalia, dat is minder, hoofdpijn. Goed geregeld trouwens, jij lekker met je moeder de kroeg in en de mannen op verjaardag. Geen commentaar gehad van schoonvader?
Ga nog even de ramen buiten verder lappen, hier schijnt zowaar even het zonnetje!
Nijntje museum is dus een aanrader? Zal zo eens googlen.
Noos, 37+1, je mag nu bevallen, lekker idee hoor!
Bridge, mannen zijn weer helemaal beter. Sam klonk gister nog een beetje vol met drinken, maar nu is dat ook weg.
Amalia, dat is minder, hoofdpijn. Goed geregeld trouwens, jij lekker met je moeder de kroeg in en de mannen op verjaardag. Geen commentaar gehad van schoonvader?
Ga nog even de ramen buiten verder lappen, hier schijnt zowaar even het zonnetje!
dinsdag 11 maart 2008 om 14:21
Dit is hem. Er zit een speciaal reinigingsmiddel bij. Je hoeft alleen de velzelkant nat te maken, beetje reinigingsspul erop, laten schuimen en dan schoonmaken. Daarna met de wisserkant er overheen en klaar. Werkt echt supersnel en, nog belangrijker, streeploos! Ik ben niet zo'n ster in streeploos lappen met een spons en wisser.
dinsdag 11 maart 2008 om 14:37
Huh, wat raar Bridges. Zie je het nummer wel in je scherm of staat er anoniem? Anders kan je zoeken op omgekeerdzoeken.nl van wie het nr is. Ik weet niet zeker of dat de site is, maar als je dat bij google intypt komt dat er wel uit.
De beveiliging wordt nu opgehangen. Fijn, nog voor de vakantie. Vanmorgen testament geregeld. We kunnen met een gerust hart op vakantie gaan, want voor het huis en de kinderen is alles geregeld mocht er iets gebeuren.
Oh, ik heb niets voor de katten en de hond.... hmmm. Iemand geïnteresseerd in een superopgevoede labrador , mocht ik opeens doodgaan? Vrijdag gaat ie naar Martin Gaus, dus over 2 1/2e week heb ik een superhond!!!
Hoop ik. En anders ben ik heel wat geld lichter
Noos, lekker idee dat je nu mag bevallen. Ben benieuwd hoe lang het nog duurt. Meldplicht hier hoor!
Mamax, fijn dat het zo leuk was voor Max en dat ie meteen een vriendje heeft!
Hoofdpijn neemt, na 2 asperines, gelukkig wat af. Fijn.
Goed, even 100 lijstjes maken voor de vakantie, zucht. Boodschappen al gedaan, maar nu nog een lijstje voor mijn ouders wb Berend en Laurens, een lijstje voor wat ik wil dat hond allemaal wel en niet kan straks, een lijstje voor mijn buurmeisje die de katten en post verzorgd + alarmuitleg, een lijstje voor wat ik mee moet nemen op vakantie en een lijstje waarop staat welke lijstjes ik allemaal moet maken
AAARRRGGHHH
De beveiliging wordt nu opgehangen. Fijn, nog voor de vakantie. Vanmorgen testament geregeld. We kunnen met een gerust hart op vakantie gaan, want voor het huis en de kinderen is alles geregeld mocht er iets gebeuren.
Oh, ik heb niets voor de katten en de hond.... hmmm. Iemand geïnteresseerd in een superopgevoede labrador , mocht ik opeens doodgaan? Vrijdag gaat ie naar Martin Gaus, dus over 2 1/2e week heb ik een superhond!!!
Hoop ik. En anders ben ik heel wat geld lichter
Noos, lekker idee dat je nu mag bevallen. Ben benieuwd hoe lang het nog duurt. Meldplicht hier hoor!
Mamax, fijn dat het zo leuk was voor Max en dat ie meteen een vriendje heeft!
Hoofdpijn neemt, na 2 asperines, gelukkig wat af. Fijn.
Goed, even 100 lijstjes maken voor de vakantie, zucht. Boodschappen al gedaan, maar nu nog een lijstje voor mijn ouders wb Berend en Laurens, een lijstje voor wat ik wil dat hond allemaal wel en niet kan straks, een lijstje voor mijn buurmeisje die de katten en post verzorgd + alarmuitleg, een lijstje voor wat ik mee moet nemen op vakantie en een lijstje waarop staat welke lijstjes ik allemaal moet maken
AAARRRGGHHH
dinsdag 11 maart 2008 om 14:40
quote:bambino schreef op 11 maart 2008 @ 14:38:
ohhh dat ziet er best handig uit zeg. Ik kan ook niet streeploos zemen.Je kan het hier donderdag op de markt kopen. Vast bij jou ook, want heel veel kramen staan dubbel bij jou en mij. En het bestaat al jaren, mijn fijne schoonmoeder zweert er al zo'n 15 jaar bij.
ohhh dat ziet er best handig uit zeg. Ik kan ook niet streeploos zemen.Je kan het hier donderdag op de markt kopen. Vast bij jou ook, want heel veel kramen staan dubbel bij jou en mij. En het bestaat al jaren, mijn fijne schoonmoeder zweert er al zo'n 15 jaar bij.