Wie is wat aan het haken?

18-09-2011 20:37 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vroeg me gewoon af wat de haaksters onder ons aan het maken zijn. Ik ben vanavond aan dibbes draak uit amigurumi & more begonnen. Nadat ik vanmiddag polly van deliciouscrochet.com heb afgemaakt. Die is echt leuk geworden

(plaatje linken lukt me even niet)

Wat zijn jullie aan het maken
Peetje, ik heb dat patroon ook. Zal ik het je vanavond doormailen? Lig nu namelijk in de tattooshop
Wat leuk Maylea, die ezel is echt heel erg leuk!

Schrijf je ook mee op fok?
@Kaatje: Graag!! Zijn ze nu alweer verder aan 't inkleuren?
Dankjewel Maylea! Het scheelt al dat ik nu weet dat ik niet de enige ben ;) Haha!

Leuk ezeltje! En die Moosjes vind ik ook superschattig! Die staan ook nog op mijn 'to-do-list'.!
Peetje, vandaag flink verder gewerkt inderdaad. Achtergrond staat erop, achtergrond heeft meteen shading gekregen.

Over 3 weken verder schaduwen en inkleuren.

Miljaar, hij is nu wel erg groot trouwens

Ik ga je mailen.
Ja hallo... wil je nou een bodysuit, of niet...? Dan zal 't toch helemaal vol moeten he... ;-P

Wordt 't wel mooi?
Nee, het is verschrikkelijk

hahahaha nee hoor grapje. Het is echt geweldig. Beyond expectation zelfs, couldn't have asked for a better artist!
Maylea, Gonzales is erg leuk geworden. Zie je dat engelse patronen best mee vallen? Die Moosjes zijn ook schattig. Waar komen die vandaan?

Peetje, jij schiet ook al lekker op hobbes. Hij is ook wel erg leuk!

Kaatje, gaaf zeg zo'n tattoo. Hoeveel uur heb je er al inzitten?

Ik lees trouwens ook mee op fok en die padma's (olifantjes) vind ik erg leuk. Ik ga die binnenkort maken van restjes. Maar ik ga eerst verder met mijn konijn (en mijn ripple).
Moosje is van Christel Krukkert, volgens mij in haar eerste boekje (met die roze kaft)

Tum, ik heb er nu een uur of 13 inzitten. Over 3 weken weer verder. Heb er al geweldige reacties op gehad, maar de meest voorkomende is toch wel: WOW, WAT GROOT!

Hier ligt het haken echt weer stil. Ik was bezig met de neushoorn maar ben nog letterlijk geen steek opgeschoten
Kaatje, ik had al zo'n vermoeden dat het haken geen steek opschiet

Welk boekje is het leukst van CK? Ik heb net even op internet gekeken, maar volgens mij heeft ieder boekje zijn leuke en minder leuke beestjes. *ik moet bekennen dat ik eigenlijk nog nooit goed naar haar boekjes heb gekeken :-P* Tot nu toe vind ik denk ik die met die koe het leukst. Ik ga vanmiddag even kijken of ze hem hier nog ergens verkopen of dat ik hem moet bestellen.
Ja ik vind die met die koe ook het leukst

Er staan trouwens ook nieuwe patronen op haar site, die niet in de boekjes staan. Zitten wel toffe tussen, o.a. een piraten-aap.
Er staan inderdaad op de site van Christel ook leuke patronen ja! Ik heb zo'n vermoeden dat er binnenkort weer een nieuw boekje uit gaat komen, met al die aapjes erin

Ik heb alle 3 de boekjes, staan inderdaad in elk boekje leuke en minder leuke beestjes. Moosje staat inderdaad in het roze boekje. Maar je kunt natuurlijk ook de leuke los via haar site bestellen!

Tum, Hobbes schiet al lekker op ja. Had gisteravond verder willen gaan, maar m'n moeder kwam onverwacht ff op visite, dus ben geen steek opgeschoten (die gaan we erin houden ). Vanavond nieuwe poging!

Kaatje, hoeveel uur mag je nog voor je rug?
Mijn ripple wordt zo tof! Heerlijk om alvast onder de deken te zitten terwijl ik aan t haken ben :D

Ben nog steeds op zoek naar een leuke nieuwe steek voor het volgende project. Als ik dan hier lees dat er wel 150 steken zijn moet ik misschien toch ook eens een boekje erover aanschaffen.
Peetje,

ik heb werkelijk geen idee. Eerst dacht ik dat ik met 15-20 uur een heel eind zou komen maar aangezien ik al rond de 13 zit, en het eind nog lang niet in zicht is, denk ik dat ik er nog wel 15 moet

Ik vond Karen de Kameleon van CK erg leuk om te maken. Ook wel heel lastig, maar wel de moeite waard.
Ik kwam net op marktplaats het nieuwe apen boekje tegen van CK. Wel raar dat hij niet op haar site staat. Ik ga vanmiddag wel even kijken wat ze hebben.

Er zijn ontzettend veel verschillende haaksteken. Ik heb ooit een boekje gekocht met haaksteken die lijken alsof ze gebreid zijn (kabels enz).
Oh kabels lijkt me tof!
Die kameleon vind ik opk zo cool!!! (geen idee wat ik met al die beestjes ga doen trouwens )
Tum,

dat boekje ''aapjes haken'' staat inderdaad ook gewoon op bol.com te koop!
http://sarahlondon.wordpress.com/

Toffe site met haaksels! (jammer dat ze geld vraagt voor de patronen)
Oeh, misschien is dit een leuk volgend project voor mij: http://sarahlondon.files. ... 8/breaking-bad-afghan.pdf
Pinks, dat kleed is wel heel gaaf!!! Met welke wol ga je hem maken?
Weet niet, ik mag van mezelf pas wol kopen als de ripple echt af is. Maar rondkijken mag wel :-)
Hallo iedereen, ik heb net de liefde voor het haken ontdekt.

Heeft er iemand een leuk patroon om een bull terriër te haken aub? Zoals je op mijn foto ziet, heb ik een hele lieve bull thuis.

bedankt alvast. Els
Die regel: eerst een project afmaken en dan pas wol kopen voor een nieuw project ken ik. Ik ben er alleen niet erg goed in.

Hoe ver ben je al met je ripple?
Yes, ik heb eindelijk een plekje om de foto's van m'n bezigheidstherapie neer te zetten zodat anderen ze ook kunnen zien...!

Voor wie geïnteresseerd is, klik HIER

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven