kruidvat luiers pasgeboren

22-02-2012 13:30 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag in de kruidvat zag ik dat ze ook luiers hebben van het kruidvat merk voor pasgeborenen. Nu vraag ik me af zijn deze net zo goed als die van pampers?
Wel goed, maar niet fijn. Kruidvat luiers zijn hard en stug en stinken snel naar plas. Ik kom uiteindelijk altijd weer op Pampers of Huggies uit, maar Pampers zijn het fijnst. En vaak in de aanbieding, dus ook niet heel duur.
Ik vond ze prima. Ik heb ze bij alledrie gebruikt. Pampers zijn vrij breed en mijn dochters zijn smal, dan zitten kruitvat luiers veel beter.
Ik heb van geboorte af aan Kruidvat luiers gebruikt en ben er erg tevreden over.
Vooral bij kleine baby's erg fijn. Pampers Newborn zijn groter dan Kruidvat Newborn. De eerste weken hebben wij hier alleen maar Kruidvat gebruikt. Vanaf een paar weken alleen nog maar Pampers. Die zijn toch fijner, vind ik.
quote:reisa1978 schreef op 22 februari 2012 @ 13:35:

Ik vond ze prima. Ik heb ze bij alledrie gebruikt. Pampers zijn vrij breed en mijn dochters zijn smal, dan zitten kruitvat luiers veel beter.

Vond ik niet. Hier ook een smalletje. Ze droeg luiers gewoon langer door. Past nu met 2 jaar nog in maat 3.

We zijn overigens begonnen met de prematuur luiers van Pampers, maat 1 was te groot. Ging perfect.

Huggies en pampers vind ik het fijnst, juist omdat dochter zo smal is. Dan zit er niet zo'n dikke prop tussen haar beentjes.
Ik vond ze erg hard, stug en breed.

Pampers zijn veel soepeler, zachter en smaller.
ik vind kruidvat net als wat sterre zegt,

@reisa mijn dochter is ook smal maar toch zitten pampers veel beter
Hier 2 sprieten. Die konden nooit iets anders dan Pampers aan. De anderen hebben allemaal van die dikke plakken om de billen. Pampers zijn lekker soepel.
quote:giuliettacapuletti schreef op 22 februari 2012 @ 13:38:

Vooral bij kleine baby's erg fijn. Pampers Newborn zijn groter dan Kruidvat Newborn. De eerste weken hebben wij hier alleen maar Kruidvat gebruikt. Vanaf een paar weken alleen nog maar Pampers. Die zijn toch fijner, vind ik.Misschien voor een volgende keer handig om te weten: Pampers verkoopt ook maatje 0 (micro). Die zijn een stuk kleiner dan maat 1.
Mijn kinderen hadden allemaal kruidvat luiers.

Ik vond huggies te snel doorlekken, pampers te duur en supermarktmerken verschrikkelijk slecht.

Ze zijn wel stugger dan pampers, maar ik maakte ze eerst een beetje zacht, beetje in elkaar kneuteren. Werkte prima,
Ik ben ook een tijdje overgegaan op kruidvat, maar dochter kreeg er vreselijke uitslag van. Dus nu weer pampers. Jammer want kruidvat was veel goedkoper.
De Pampers hebben een urine indicator, dat vond ik erg handig.

Vind de Kruidvat luiers ook erg stug en niet bepaald lekker zacht.

Zoonlief is nu 7 maanden en ik gebruik al een tijdje C1000 luiers. Ben daar tevreden over.

Vond de paar proefexemplaren van Huggies ook wel fijn.

Wil ook die van de Etos nog een keer proberen trouwens. Hoorde daar ook goede verhalen over.
quote:helene31 schreef op 22 februari 2012 @ 13:38:

[...]

We zijn overigens begonnen met de prematuur luiers van Pampers, maat 1 was te groot. Ging perfect.

.

Hier ook en die kwamen toen alsnog tot halverwege zijn lijfje. Ik weet overigens niet of die wel in de winkel te koop zijn of alleen in ziekenhuizen beschikbaar zijn.

Daarna gewoon verder gegaan met pampers en geen ander merk luiers geprobeerd. Ze zijn vaak genoeg in de aanbieding dus volgens mij daardoor ook helemaal niet duurder dan de huismerken.

Ik hoor te vaak dat andere luiers veel stugger en dikker zijn en dat lijkt mij niet prettig voor een baby.
Als je dezelfde maat luiers van Pampers en kruitvat op elkaar legt dan scheelt het in maat 1 ongeveer 2 centimeter in de breedte.
De kruitvat newborn luiers hebben ook een plasindicator.
Kruidvat is fijner dan Pampers, ik heb beide gebruikt omdat ik een flink aantal pakken van Pampers had gehad. Ben snel weer terug gegaan op Kruidvat en heb de Pampers echt vervloekt.
Moraal van het verhaal. Probeer gewoon eens een pak van beide en bekijk wat je het beste bevalt.
Etos lijkt op die van AH, ook breed, plat en stug. Ik vond ze erg tegenvallen...
We hebben Kruidvat geprobeerd, maar deze zaten heel raar bij zoon (gewoon gemiddeld postuur). We gebruiken nu Huggies of Pampers, waarvan de Pampers net ietsje fijner zijn, maar de Huggies lagen afgeprijst bij de AH dus toch maar deze groot ingekocht. Etos luiers zijn dikke proppen en erg stug.
Ik zweer bij Pampers. Heb volgens mij bijna alle merken al eens geprobeerd maar Pampers zijn absoluut het meest soepel. En idd; in de aanbieding kopen, dat scheelt!
quote:sugarmiss schreef op 22 februari 2012 @ 13:42:

[...]

Hier ook en die kwamen toen alsnog tot halverwege zijn lijfje. Ik weet overigens niet of die wel in de winkel te koop zijn of alleen in ziekenhuizen beschikbaar zijn.Gewoon bij de Etos verkrijgbaar hoor, dochter was niet prematuur.
er zijn diverse soorten van pampers he

ik heb ook wel eens pampers gehad die inderdaad vreselijk waren maar dochter is 1.5 en ik zweer bij pampers

ja etos op dit moment 2 pakken voor 18 euro ,

dat is met die nieuwe ornaje verpakking ik weet dus niet of die goed zijn
quote:Gravinnetje schreef op 22 februari 2012 @ 13:44:

heb de Pampers echt vervloekt.Waarom dan?
Pampers inderdaad. Kruidvat stinkt al voordat er iets ingaat en stug bij de randen. Als ze iets ouder worden vond ik het wel gaan, maar s nachts toch echt wel Pampers ivm doorlekken. Luierbroekjes vind ik dan van de Etos ideaal maar mijn jongste zit dan al in maat 5.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven