Viva Vrekkentopic - Deel IV
dinsdag 21 februari 2012 om 18:57
quote:Shenandoah schreef op 21 februari 2012 @ 18:48:
@zeester.
fijn dat het lekker opschiet. Mijn boeken lopen niet zo hard. Misschien toch op bol.com zetten, maar ja daar is de opbrengst weer minder en zoveel vraag ik al niet.Mijn ervaring is dat je op Bol.com iets meer kunt vragen dan op MP. Verkopen gaat veel sneller is mijn ervaring, dus dat maakt het wel weer goed. Wel rekening houden met de verzendkosten die voor rekening van verkoper komen!
@zeester.
fijn dat het lekker opschiet. Mijn boeken lopen niet zo hard. Misschien toch op bol.com zetten, maar ja daar is de opbrengst weer minder en zoveel vraag ik al niet.Mijn ervaring is dat je op Bol.com iets meer kunt vragen dan op MP. Verkopen gaat veel sneller is mijn ervaring, dus dat maakt het wel weer goed. Wel rekening houden met de verzendkosten die voor rekening van verkoper komen!
dinsdag 21 februari 2012 om 22:04
boeken heb ik nog nooit verkocht,
ik koop zelf wel vaak tijdschriften via markplaatst
heb er ook 2 leuke jurkjes opstaan maar die willen ook niet , oke ze staan er nog maar een dag op maar dacht dat die wel snel weg zouden gaan
ben nu wel in de opruim modus morgen weer even kijken wat ik te koop kan zetten
ik koop zelf wel vaak tijdschriften via markplaatst
heb er ook 2 leuke jurkjes opstaan maar die willen ook niet , oke ze staan er nog maar een dag op maar dacht dat die wel snel weg zouden gaan
ben nu wel in de opruim modus morgen weer even kijken wat ik te koop kan zetten
dinsdag 21 februari 2012 om 22:51
Heel verstandig vanavond mijn snaaidrang met een appel en een kopje thee opgelost (ipv een bezoekje aan de supermarkt voor wat lekkers). Lekker vrekkig en gezond!
Heeft iemand al het geld terug van de Ariël tabs? Ik heb het half januari direct teruggevraagd. Ik verwacht het zo onderhand al wel op mijn rekening.
Ik moet nog tot vrijdag (=salaris) met 2,65 op mijn rekening, maar ik heb voor de rest van de week alle boodschappen in huis, dus dat gaat prima lukken. Dan heb ik weer een lekker bedrag gespaard. Als mijn salaris betaald wordt, stort ik direct een groot deel door naar mijn spaarrek. En ja ik heb daar eenmalig geld vanaf moeten halen ivm extra uitgaven (gemeentebelastingen), maar dat had ik ook al ingecalculeerd. De rest heb ik goed kunnen sparen en gaat eind deze week door naar DUO/IB-groep.
Heeft iemand al het geld terug van de Ariël tabs? Ik heb het half januari direct teruggevraagd. Ik verwacht het zo onderhand al wel op mijn rekening.
Ik moet nog tot vrijdag (=salaris) met 2,65 op mijn rekening, maar ik heb voor de rest van de week alle boodschappen in huis, dus dat gaat prima lukken. Dan heb ik weer een lekker bedrag gespaard. Als mijn salaris betaald wordt, stort ik direct een groot deel door naar mijn spaarrek. En ja ik heb daar eenmalig geld vanaf moeten halen ivm extra uitgaven (gemeentebelastingen), maar dat had ik ook al ingecalculeerd. De rest heb ik goed kunnen sparen en gaat eind deze week door naar DUO/IB-groep.
Zwaartekracht is niet verantwoordelijk voor het feit dat mensen op elkaar vallen (Albert Einstein)
woensdag 22 februari 2012 om 09:05
Haha lasagne, 2.65 das niet veel geld! Maar ach twee dagen met een gevulde koelkast moet best kunnen toch .. hier doe ik ook al weken met een euro of 25 op mn persoonlijke rekening (niet voor boodschappen). Puur door het winkelen nu al drie weken te schrappen al heel weinig uitgegeven. Doe tot begin april mee met de free fashion challenge namelijk :p
woensdag 22 februari 2012 om 13:46
Zo, ben weer even goed op de koop geweest vandaag.
6 broden gehaald op de markt, voor 6 euro.
En bij de Appie, de Robijn 2e gratis en nog wat andere weekboodschappen, was 16 euro kwijt.
Heb nu bijna alles in huis om te kunnen koken tot zondag.
Alleen nog even de verse spinazie halen maar daar wacht ik nog even mee anders verlept ie zo.
Doen jullie de tandpasta en tandenborstels van de Oral B actie op 1 bonnetje? Waar kun je trouwens die codes vinden?
Ik heb bijna 500 nomi's dus dat gaat deze keer ook wel lukken, is mijn eerste keer. Heb er wel vaak last van dat de site vastloopt, jullie ook?
6 broden gehaald op de markt, voor 6 euro.
En bij de Appie, de Robijn 2e gratis en nog wat andere weekboodschappen, was 16 euro kwijt.
Heb nu bijna alles in huis om te kunnen koken tot zondag.
Alleen nog even de verse spinazie halen maar daar wacht ik nog even mee anders verlept ie zo.
Doen jullie de tandpasta en tandenborstels van de Oral B actie op 1 bonnetje? Waar kun je trouwens die codes vinden?
Ik heb bijna 500 nomi's dus dat gaat deze keer ook wel lukken, is mijn eerste keer. Heb er wel vaak last van dat de site vastloopt, jullie ook?
woensdag 22 februari 2012 om 13:54
Ik heb de oral-b inderdaad op 1 bonnetje gedaan.. zo mijn iban en bic codes nog even opzoeken (ik neem aan dat je dat bij internetbankieren wel kan vinden) en dan gaan ze op de post. Ik hoop dat het goed gaat inderdaad, met die tandpasta en tandenborstels samen op 1 bon.. (op de flyer staat wel : probeer nu oral-b tandenborstel EN tandpasta gratis).
Net nog even goed gevrekt, misschien dat jullie er ook nog wat aan hebben: Ik had die proefjes van hero fruitpasta aangevraagd, kreeg je een bon bij voor 1 euro retour. Ik dacht daar doe ik vast niks mee, maar bewaar nog maar even.. Ben ik gisteren in de AH, zie ik de abrikozen variant bij de afprijshoek liggen, smaak gaat uit het assortiment. Zo'n potje kost 1,54 euro en nu ging er dus 35% af, dan was het nog 1 euro per potje, net de code van de bon ingevuld op Try Now en die euro wordt dus terug gestort binnen 2 weken, ik heb dus 2 gratis potjes!
Net nog even goed gevrekt, misschien dat jullie er ook nog wat aan hebben: Ik had die proefjes van hero fruitpasta aangevraagd, kreeg je een bon bij voor 1 euro retour. Ik dacht daar doe ik vast niks mee, maar bewaar nog maar even.. Ben ik gisteren in de AH, zie ik de abrikozen variant bij de afprijshoek liggen, smaak gaat uit het assortiment. Zo'n potje kost 1,54 euro en nu ging er dus 35% af, dan was het nog 1 euro per potje, net de code van de bon ingevuld op Try Now en die euro wordt dus terug gestort binnen 2 weken, ik heb dus 2 gratis potjes!
woensdag 22 februari 2012 om 13:55
quote:sunfl0wers schreef op 22 februari 2012 @ 13:46:
Ik heb ze voor de zekerheid apart afgerekend, want ze moeten naar twee verschillend adressen! In het referentienummer zit 1 cijfer verschil.
De IBAN/BIC-codes heb ik gewoon gevonden door bij mijn bank IBAN als zoekterm in te vullen. De BIC code is per bank dus die is voor alle klanten van die bank hetzelfde. Het IBAN-nummer is jouw internationale 'code' voor je rekeningnummer, die kun je ook vinden bij je bankafschriften of op internetbankieren. Bij ING staat het onder 'gegevens'.
Ik heb ze voor de zekerheid apart afgerekend, want ze moeten naar twee verschillend adressen! In het referentienummer zit 1 cijfer verschil.
De IBAN/BIC-codes heb ik gewoon gevonden door bij mijn bank IBAN als zoekterm in te vullen. De BIC code is per bank dus die is voor alle klanten van die bank hetzelfde. Het IBAN-nummer is jouw internationale 'code' voor je rekeningnummer, die kun je ook vinden bij je bankafschriften of op internetbankieren. Bij ING staat het onder 'gegevens'.
woensdag 22 februari 2012 om 14:05
Ja ik zag ook het verschil in referentienummer.. maar het adres is wel hetzelfde (postcode en antwoordnummer enzo) en aangezien erbij staat dat je 1 tandenborstel en 1 tandpasta per adres/rekeningnummer mag (of duoverpakking, die heb ik uiteraard genomen) vertrouwde ik er wel op.... Even afwachten dus.
woensdag 22 februari 2012 om 14:21
woensdag 22 februari 2012 om 14:23
hier ook nog geen geld terug van de ariel tabs. zag op een andere site dat daar ook nog mensen wachtten op hun geld. (het ligt dus niet an ons )
bij try now is er een nieuwe actie voor lipton tea.
heb gister mijn *naamstad*-pas gekregen, die ik vanaf volgende maand kan gebruiken. Ik heb twee van die passen gewonnen (een voor mijzelf en een vor vriend). gister enthousiast het boekje door zitten nemen. Heel veel leuke dingen 1x per jaar gratis en verder heel veel dingen met korting. Ook in andere steden hier in de buurt. Gratis musea bezoeken, zwembaden, bioscoop etc. grote korting op de dierentuin etc. Allemaal dingen die wij leuk vinden en nu dus gratis of met veel korting kunnen doen.
Normaal kost die pas 60 euro (als je een laag inkomen hebt is ie goedkoper). Ik heb vroeger ook zo'n pas gehad en haalde de investering er alleen al uit door de korting die ik kreeg op mijn yogalessen.
Ik wil dit voorjaar/deze zomer weer eens op een rommelmarkt gaan staan. Vorig jaar ook gedaan. was hartstikke leuk, overbodige spulletjes krijtgeraakt en nog een klein zakcentje overgehouden. Dus binnenkort maar weer eens de berging opschonen en vragen of mijn ouders nog spullen kwijt willen (is meestal wel zo). En nog een poging wagen om fiets die vriend niet meer gebruikt (hij heeft er 2) via marktplaats te verkopen.
bij try now is er een nieuwe actie voor lipton tea.
heb gister mijn *naamstad*-pas gekregen, die ik vanaf volgende maand kan gebruiken. Ik heb twee van die passen gewonnen (een voor mijzelf en een vor vriend). gister enthousiast het boekje door zitten nemen. Heel veel leuke dingen 1x per jaar gratis en verder heel veel dingen met korting. Ook in andere steden hier in de buurt. Gratis musea bezoeken, zwembaden, bioscoop etc. grote korting op de dierentuin etc. Allemaal dingen die wij leuk vinden en nu dus gratis of met veel korting kunnen doen.
Normaal kost die pas 60 euro (als je een laag inkomen hebt is ie goedkoper). Ik heb vroeger ook zo'n pas gehad en haalde de investering er alleen al uit door de korting die ik kreeg op mijn yogalessen.
Ik wil dit voorjaar/deze zomer weer eens op een rommelmarkt gaan staan. Vorig jaar ook gedaan. was hartstikke leuk, overbodige spulletjes krijtgeraakt en nog een klein zakcentje overgehouden. Dus binnenkort maar weer eens de berging opschonen en vragen of mijn ouders nog spullen kwijt willen (is meestal wel zo). En nog een poging wagen om fiets die vriend niet meer gebruikt (hij heeft er 2) via marktplaats te verkopen.
woensdag 22 februari 2012 om 14:31
Wat zijn jullie ervaringen met het overstappen naar een nieuwe energieleverancier? Na onderzoek op wat vergelijkingssites ben ik onlangs overgestapt naar Greenchoice. Het leek een enorme besparing, maar vandaag kreeg ik een mail met mijn voorschotbedrag. En dat bedrag is dus precies hetzelfde als bij mijn oude energieleverancier. Nou weet ik dat het om het daadwerkelijke verbruik gaat, maar vooralsnog lijkt het weinig op te leveren. Ik ben daarom benieuwd naar jullie ervaringen.
woensdag 22 februari 2012 om 14:45
die passen waren niet echt van een wedstrijd, maar via vereniging wara ik lid van ben. door activiteiten bij te wonen en te organiseren kon je punten verzamelen. Ik had de meeste punten en heb toen de passen cadeau gekregen. Dus eigenlijk door dingen te doen die ik leuk vind, nog een extratje gekregen.
@MadeM: geen ervaring met overstappen. Zit in ieder geval vast aan leverancier voor stadsverwarming en heb eigenlijk geen zin om alleen electriciteit dan te gaan oversluiten (hebben geen gas aansluiting).
@MadeM: geen ervaring met overstappen. Zit in ieder geval vast aan leverancier voor stadsverwarming en heb eigenlijk geen zin om alleen electriciteit dan te gaan oversluiten (hebben geen gas aansluiting).
woensdag 22 februari 2012 om 14:53
Ow dat is helemaal mooi! Een leuk extra'tje is altijd leuk he. Zo was ik net erg blij met mn berichtje van bol dat ik de kadobon krijg, want heb nog iets op m'n verlanglijstje staan en dat wordt zo wel erg voordelig. En ik had niet gedacht dat ik de bon kreeg dus dan is dat toch een leuk extra'tje he!
Ik ben zo blij als een kind met m'n 2 potten jam.. het is echt ongelooflijk
Ik ben zo blij als een kind met m'n 2 potten jam.. het is echt ongelooflijk
woensdag 22 februari 2012 om 17:05
quote:zeester65 schreef op 21 februari 2012 @ 22:04:
heb er ook 2 leuke jurkjes opstaan maar die willen ook niet , oke ze staan er nog maar een dag op maar dacht dat die wel snel weg zouden gaan Volgens mij werkt kleding via Marktplaats niet zo goed, tenzij het echt een bekend merk is en je het goedkoop aanbied.
heb er ook 2 leuke jurkjes opstaan maar die willen ook niet , oke ze staan er nog maar een dag op maar dacht dat die wel snel weg zouden gaan Volgens mij werkt kleding via Marktplaats niet zo goed, tenzij het echt een bekend merk is en je het goedkoop aanbied.
woensdag 22 februari 2012 om 18:23
quote:lydiam1 schreef op 22 februari 2012 @ 17:09:
@ tantepollewop: ik kan ook echt heel blij worden van zulke dingen
.Leuk he! Dat heb ik nu ook. Laatst dat boekje gekocht van Leven van 1,- per dag. Ik las daarover hier in het vrekkentopic en het leek me wel interressant Ik heb het boekje incl verzendkosten gekocht voor slechts 3,50. Met dat goedkope bedrag was ik op zich al heel erg blij, maar de postbode heeft me nog blijer gemaakt! De postzegels waren nog ongestempeld en niet doorgestreept! Dus, die 2,- aan postzegels kan ik nu mooi zelf weer gebruiken. Had ik het boekje mooi voor maar 1,50!!! Dat soort dingen doen mijn vrekkenhartje weer goed hahaha.
@ tantepollewop: ik kan ook echt heel blij worden van zulke dingen